וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדות בשטח

19.7.2009 / 14:00

כובד הקיום מתחבר ברגש, מתערבב בשלל מהומות, מקבל גם טאץ' נוסטלגי. הדרך היחידה לצאת מזה היא לחשוב פרקטי

יש שתי השפעות מרכזיות השבוע הזה מכיוון הכוכבים: האחת מביאה איתה רצינות וכובד, והשניה – אנרגיה חמימה של יצירה ואהבה. אם נשכיל לשלב בין השתיים, נרוויח בגדול כולנו. אם לא – יהיה קצת כבד על הלב, וקצת סוער בתקשורת שלנו.

הזווית הקשה של השבוע

זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית לבין סטורן המעיק והנוקשה. הזווית הזו עלולה להביא איתה מעט אכזבות ותחושות לא קלות. חלק מאתנו ירגיש שהחיים הפנו לו עורף, והעולם חוגג לו שם בחוץ – בלעדיו. חלק אחר ירגיש שכל כובד העולם ואשתו על כתפיו, בעיקר בנושאי מטלות ואחריות, והוא ייסר את עצמו על כך שאינו מספיק הכל. זו זווית שמכריחה אותנו לשים את כל הרגשות העדינים, המחשבות והכוונות בצד, ולהתמקד בעובדות בשטח, כפי שהן: מה שעובד – שיעבוד, ומה שלא – הגיע הזמן להזיז הצידה, ולפנות את המקום לדברים יעילים וממוקדים יותר. עובדות בשטח – זה שם המשחק השבועי ואם נשכיל להשתמש באנרגיה הזו כדי ליצור לבנות ולקדם דברים באופן פרקטי, ולא להיעצב אל לבנו כי הטלפון לא מצלצל וכי העולם שכח אותנו – השמחה תחזור בגדול בשבוע הבא. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, תאומים וגדי.

המעברים המעניינים של השבוע

אלה המעברים של מרקורי כוכב התקשורת ושל השמש, למזל אריה. אחרי ששהו במשך חודש בערך במזל סרטן הרגשי והפכו כל מלה וכל מחווה לרגשניות במיוחד, עם טאץ' נוסטלגי אמיתי, החיים יהפכו עכשיו לשמחים יותר, פתוחים יותר וראוותניים יותר, עם מינון גבוה במיוחד של סערות ודרמות - לחובבי הז'אנר ולא רק להם. כעת נעלמים העצב והכיסופים של החודש האחרון ומגיעה לה שמחה פנימית קטנה, וצורך גדול יותר לבלות וליהנות, כל עוד הקיץ הזה בעיצומו – כל מה שנותר לנו זה להתמסר למגמה הזו, ופשוט ליהנות ממנה. מי בעיקר יושפע מהמעברים האלה? מזלות תאומים, בתולה, אריה, תאומים וקשת.

התקשורת שלנו

כוכב מרס ממשיך לנוע עם ונוס במזל תאומים ומביא איתו לא מעט מהומות, אקשן, סערות ודרמות, וקושי ביחסים שבין אדם לחברו. מזל תאומים קשור באופן עקרוני לתקשורת בכלל, ומרס הוא כוכב שמביא איתו סערות ודרמות לכל מקום שבו הוא נמצא. המאבקים שמרס מביא איתו למזל תאומים הם מאבקים על עקרונות כאלה ואחרים, ונוכל לפגוש אותם גם במהומות שיש עכשיו בין החרדים לחילוניים בירושלים וגם בצורך לומר תמיד את המילה האחרונה, להיות יותר צודקים - ופחות חכמים. אם נוכל לשלוט על המנגנון הזה ולהתאפק בחודש וחצי הקרובים מלומר 'אמרתי לך!' בחיוך נצחון, כי אז הכל באמת אפשרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה גם השבוע במזל תאומים, אלמנט שהופך אתכם לחסרי שקט, עצבניים משהו, מלאי אקשן מילולי ופיזי. זהו עוד שבוע שבו יש צורך לשחרר גם את הגוף בפעילות פיזית וספורטיבית. נסו שלא לריב עם הסביבה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה גם השבוע במזל תאומים, אלמנט שאמור להעניק לכם לא מעט קלילות וזרימה. השבוע יוצאת ונוס מתוך זווית פעולה עם סטורן הנוקשה, הרגשות מתאווררים בהדרגה, הלחצים יורדים מכם ואפשר לומר שגם החיוך חוזר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל אריה, אלמנט שעלול להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה בכל נושא התקשורת שלכם, המילים שאתם אומרים ופעילות פיזית שאתם יוצרים. זהו זמן לדבר על הדברים שחשובים לכם ולהתמקד בעובדות.

סרטן
התקשורת שלכם עם מנהל סניף הבנק שלכם תודגש השבוע, עם מעברם של השמש ומרקורי למזל אריה. מרקורי הוא כוכב התקשורת והוא אמור לעזור לכם להתייעץ לגבי השקעות כספיות, דרכים להקטין אוברדראפט, לחזור לקרקע ולהתמקד בצד המעשי.

אריה
על פניו, זהו שבוע פעיל למדי. השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל אריה, עליו היא גם שולטת, ויוצרת שם את התחושה שאתם חוזרים לעצמכם, אריות, ובגדול. זמן טוב לפגישות חשובות מכל הסוגים, ולהרבה החלטות משמעותיות לגבי התקופה הקרובה.

בתולה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל תאומים ביחד עם ונוס, אלמנט שעלול להביא איתו צורך חזק במיוחד להשקיע בבית ובסביבתו, אך להיזהר במקביל מדיאלוג אסרטיבי מדי שעלול להביא איתו יותר ריבים וסכסוכים מאשר קידום. היזהרו יותר במילים שלכם, בתולות.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם בשבוע הקודם בזווית פעולה עם כוכב סטורן הביא רגשות לא קלים, ודרמות קטנות. אבל כעת ונוס מתרחקת בהדרגה מזווית הפעולה הזו, החיים הופכים הרבה יותר זורמים וקלילים, ואפשר לבטא רגשות באופן שוטף ונעים.

עקרב
מקבץ הכוכבים הממשיך במזל תאומים, שכולל גם את כוכב מרס וגם את ונוס, עלול להביא איתו החלטות פזיזות מדי ומהירות רבה מדי בדרך הפעולה שלכם, עקרבים. מעברם של השמש ומרקורי למזל אריה, לעומת זאת, מדגישים נושאי דרייב וקריירה.

קשת
מיקומם שבוע נוסף של מרס וונוס השבוע במזל תאומים, מול המזל שלכם, מדגיש את כל מה שקשור למערכות היחסים שלכם ולדיאלוג הזוגי בכלל. מעברם של השמש ומרקורי למזל אריה לעומת זאת, שם את הדגש על צורך בהתפתחות אישית ובהרחבת אופקים.

גדי
אתם זקוקים עדיין למינון גבוה של פתיחות לרעיונות חדשים בתחום המקצועי, גדיים, כי זהו שבוע נוסף שגם מרס וגם ונוס נמצאים במזל תאומים, ומאפשרים לכם לראות דברים אחרת. זווית פעולה בין סטורן שליט המזל שלכם לוונוס, מתפוגגת ומקלה עליכם.

דלי
זה עלול להיות שבוע נעים ובעיקר זוגי מבחינתכם, כי גם השמש וגם מרקורי עוברים למזל אריה מול המזל שלכם, ומאפשרים להשקיע יותר במערכות היחסים שלכם. במקביל, מרס וגם ונוס במזל תאומים מדגישים את הצד הרומנטי שלכם, ואת אזור הלב.

דגים
נראה שהחיים הופכים אתכם לפרקטיים יותר מאשר כרגיל, דגיגים. גם השמש וגם מרקורי עוברים השבוע למזל אריה, אלמנט שמביא איתו מעורבות רגשית גבוהה בכל מה שקשור לנושאי עבודה, וגם לנושאי הבריאות שלכם. השקיעו בהם יותר מחשבה.

שאלות ותשובות

יאיר שלום, נולדתי ב 22/4/1980 בשעה 2:45 בירושלים. תקופה ארוכה (שנים) אני מרגישה תקיעות רצינית, המלווה בתסכול רב בכל הקשור לזוגיות ולמקום העבודה שלי. אני כמהה לקשר זוגי, אך זה לא קורה. אשמח מאוד אם תיפול בחלקי הזכות לקבל ממך מידע שיוכל לסייע לי. בברכה, ד.

תשובה: בגדול, התשובה לכך מורכבת מאוד, ואגע בדברים על קצה המזלג, גם מפאת חוסר מקום והיכולת לתמצת תשובות שכאלה לכמה שורות באינטרנט, במקום לפגישת עומק אישית.

ובכן, על פניו יש ארבעה גורמים שמפריעים לך בנושא. ראשית, האופק שלך, אותו חלק שמראה על הדרך שבה את מציגה את עצמך לעולם, הוא במזל דגים, והשליט שלו נפטון הוא אמוציונלי מאוד, לעיתים אידיאליסטי ולא פרקטי. הוא יוצר זווית של עימות עם ונוס הרגשית, אותו כוכב שמייצג את הנשיות שלך, והקשור גם למערכות יחסים. זווית כזו של עימות עלולה להביא איתה תחושה של עימות בין מה שאת מציגה לעולם לבין מה שאת מרגישה בפנים. אשליות, גישה אידיאליסטית ולא מציאותית כלפי כל מה שקשור למילה 'זוגיות' ויחסים בכלל, ובנוסף מיקומה של ונוס במזל תאומים במיקום צעיר מאוד עם קושי מסויים לקחת אחריות בוגרת ביחסים, אינם מקלים עליך את החיים.

אלמנט שני – זווית פעולה בין כוכב מרס שמסמל במפה של אישה את הדמות הגברית שאליה תמשך, לבין כוכב אורנוס שמסמל שינויים וניתוקים, מראה על קושי מסויים להתחבר לאנרגיה הגברית הזו (שגם קשורה ליזמה ועשייה בצד הפרקטי של החיים) לאורך זמן, חוסר שקט, וצורך בהרבה ספייס, כיוון שהיא עלולה להיות לעיתים בוטה ואסרטיבית מדי (האנרגיה הגברית) עבורך. זה גם עלול ליצור משיכה לא מודעת לגברים שהם עצמם זקוקים לספייס, מתנתקים וחוזרים וכו', כדי שהקשר לא יאיים עליך וגם לא ילך לשומקום.

אלמנט שלישי – זווית פעולה (לחץ) בין הירח לבין השמש. זו זווית לא קלה בין הירח המייצג גם את הנפש ואת הדיאלוג המשפחתי, לבין השמש המייצגת את ה'אני האמיתי', ואת הדיאלוג שאת מביאה איתך ליחסים, יתכן מהבית, שבו המודל הזוגי בין גבר לאשה אינו הרמוני, ובו היחסים בין הצדדים – אם יש כאלה – הם מתוחים, ולא קלים. גם זו עשויה להיות אחת הסיבות לקושי בבניית זוגיות ומודל זוגי שעובד: אחרי הכל, מי רוצה לחיות בזוגיות שכזו?

ואלמנט רביעי – מרקורי כוכב התקשורת, נמצא במזל טלה הדורש סיפוקים מיידיים, והוא יוצר זווית של עימות עם פלוטו, שקשור ליכולת שלנו לבטא רגשות עמוקים, בין יצריים ובין אמוציונליים. במצב שכזה, כל מה שקשור לביטוי מילולי או תקשורתי של נושאי מיניות או יצריות, כעסים או תסכולים, לא יהיה לך קל ואת עלולה להרגיש תסכול מסויים, כיוון שהיכולת לומר בכנות את מה שמרגיש לך בפנים ולבטא רגשות אינה קלה, או שאת בוחרת פרטנרים שהם עצמם מתקשים בכך, ומרגישה שאת 'בסדר', רק שתחושת הקושי לבטא רגשות 'אמיתיים' או חוסר אמון שהוא יכול להיות כזה, מונעת יכולת לקדם את הקשר הלאה.

על פניו, אלה אלמנטים לא קלים, אבל פגשתי כבר קשים יותר מאלה אצל גברים ונשים שלמרות הכל הצליחו להתגבר עליהם וליצור זוגיות נאה ומספקת. שם המשחק הוא 'מודעות' ועל הדרכים להשגתה, כמו גם על עבודה על הנושאים האלה שאני עושה בדמיון מודרך, אדבר בפעם אחרת. בכל מקרה – עם רצון, התמקדות ועבודה אישית - זה אפשרי בהחלט.

לשאלות ותשובות נוספות, לאישים שנמצאים בחדשות השבוע, למצב הכוכבים במפת המדינה ולאסטרולוגיה בכלל - באתר שלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully