וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיימינג נומרולוגי

יעל קלמן אבני

14.7.2009 / 0:11

מחפשים הכוונה לגבי המהלכים שעליכם לבצע השנה? השנה האישית תראה לכם את הדרך. איך מחשבים את השנה האישית ומה מבשרים לנו המספרים?

שנה אישית מסמלת את הצו הגורלי שעל האדם לבצע בתקופה הנוכחית של חייו. יש לנו בחיים ארבעה מחזורים, כשכל מחזור הוא בן 9 שנים ולכל שנה פוטנציאל עשייה שונה. שנה אישית מעניקה לנו הכוונה של אילו מהלכים לבצע השנה, מהו הכוח המניע שלי כרגע, מתי להחליף מקום עבודה? מתי לעבור דירה?
מה מזמן לנו הגורל בשנה זו? השנה האישית מלמדת אותנו על הפוטנציאל שהיקום מזמן לנו השנה.

נוסחת השנה האישית

יום לידה + חודש לידה + שנה נוכחית = שנה אישית, לדוגמא:
נתי נולדה בתאריך 17.6.1980
אני מחברת יום לידה, חודש לידה ושנה לועזית ומצמצמת לכדי סיפרה אחת:
17+6+2009=7

שנה אישית מתחילה ומסתיימת ביום ההולדת שלנו.
אם עוד לא הייתה לנו יומולדת בשנה הנוכחית (2009) נבדוק את 2008.

מה אומרים המספרים?

שנה 1 – התחלות חדשות
שנה שבה המערכת הגורלית פותחת לנו את הדרך להתחלות חדשות בדברים הגדולים של החיים – עיסוק, מיקום וזוגיות. מזמנת לנו דרך חדשה לחיים.

שנה 2 – יצירת קשרים
המערכת הגורלית מבקשת שניצור קשרים עסקיים/אישיים כדי לפתוח הזדמנויות בשנה 3. זו שנה של "פול גז בניוטרל", הכל כמעט קורה אבל ממתין לשנה הבאה, שנה טובה לזוגיות, לשיתוף פעולה. שנה של קיצוניות ברגש – בכי וצחוק באותה נשימה, פיוז קצר, נסו לנשום עמוק כדי להיות נעימים יותר לסביבתכם.

שנה 3 – שנת הזדמנויות
שנה של הזדמנויות, מזל והנאה, שנה טובה להרחבת המעגל חברתי, בילויים ורומנים. כל דבר שקורה בשנה זו, גם אם נראה לא חיובי, הוא הזדמנות. לפי הקשרים שיצרנו בשנה 2, כך יפתחו ההזדמנויות בשנה 3.

שנה 4 – שנת משוב
שנה שהאדם מקבל תשובות מהמערכת הגורלית על 5 השנים האחרונות. לכן כדאי בשנה זו להוריד פרופיל ולא להחליט החלטות גורליות. שנה טובה למסגרות ובית. שנה טובה למעבר דירה. היו מוכנים לאתגרים בשנה זו. בחתימת חוזים – היו זהירים וקיראו את כל השורות הקטנות.

שנה 5 – שנת שינויים
שנה של שינויים, טובה לקידום במקום העבודה, או למעבר לעבודה אחרת. טובה לנסיעות, פרסום, חופש ותנועתיות. שנה טובה לשינוי בפן האישי והמקצועי.

שנה 6 – משפחתיות
שנה של משפחה, משפחה מורחבת ומצומצמת. לרווקים – פוטנציאל למציאת בן/בת זוג לחיים; לנשואים - התרחבות במשפחה, עבודה על הזוגיות, שנה טובה לאירוח, ליופי ולאסתטיקה. שנה של הכרה ציבורית בעיסוקך.

שנה 7 – שנת משוב
שנה שהמערכת הגורלית מעניקה תשובות על 4 השנים האחרונות, שנה של התכנסות פנימה וחשבון נפש, שנה של לימודים. שנה שמעודדת את האדם ליצור קשר עם עצמו – שנה טובה לרוחניות. בשנה זו לא מומלץ לעשות החלטות והשקעות כספיות.

שנה 8 – שנת התחזקות
שנה של התחזקות האדם במישור הפיזי, הכלכלי ובכלל. שנה של עשייה, שפע והכנה לקראת המחזור הבא.

שנה 9 – שנת התלבטויות
שנה טובה לסיום דברים שלא משרתים אותנו עוד, שנה של התלבטויות חזקות בכל הרבדים. תנו מקום להתלבטויות והרשו לעצמכם להיות שם, ההחלטה תיפול בשנה 1.

* מאמר זה אינו מהווה תחליף להכוונה אישית.
* יעל קלמן אבני היא יועצת ומכוונת לפי נומרולוגיה קבלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully