וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילים מילים

12.7.2009 / 12:17

זהו שבוע עמוס רגשית, אבל העומס הזה עשוי להתפוגג כבר באמצע השבוע והתקשורת עשויה להפוך קלילה וזורמת יותר, אם תתנו לה צ'אנס

הזווית הקשה של השבוע

זו זווית הפעולה בין כוכב מרס האחראי על הדרייב והעשייה שלנו, לבין כוכב פלוטו הכוחני והיצרי. זווית שכזו עלולה להביא איתה אלימות מילולית ופתיל קצר במיוחד, לאלה שזקוקים לסיפוק מיידי של כאן ועכשיו, והטריגר שלהם מופעל בקלות. חשוב לעבור את אמצע השבוע הזה עם מינון גבוה במיוחד של איפוק וסבלנות. מי בעיקר עלול להיות מושפע מכך? מזלות עקרב, טלה, שור וגדי.

הזווית המעניינת של השבוע

זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין השמש, מיקוד הדברים. הצמידות הזו שמתרחשת במזל סרטן הרגשי, עשויה לאפשר לכולנו למקד את האנרגיה שלנו לא רק בעשייה פרופר וביכולת שתוף פעולה עם אנשים שחושבים כמונו לצורך מטרה משותפת, אלא גם בתקשורת שלנו לפני ואחרי התהליך הזה, על כל המשתמע. כן, המילים שלנו הופכות עכשיו משמעותיות במיוחד, ומאפשרות לנו לגייס אנשים אחרים כשותפים לרעיונות שלנו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, אריה, סרטן וגדי.

המעבר המעניין של השבוע

זה מעברו של כוכב מרס, כוכב הדרייב והעשייה שלנו, ממזל שור הפרקטי, למזל תאומים התקשורתי. המעבר הזה עשוי להביא איתו עומס לא קטן על התקשורת שלנו השבוע, הן הרגשית והן המילולית, ולגרום לנו לרצות ולפתוח ערוצי תקשורת חדשים עם העולם, כמו גם למצות את הישנים. זהו זמן להכיר לא מעט אנשים חדשים ולהכניסם לחיינו, אבל גם להיזהר במקביל משתלטנות יתר ומגישה תוקפנית, כשדברים לא קורים כפי שרצינו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, תאומים, וקשת.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר השבוע הזה למזל תאומים, אלמנט שהופך אתכם לחסרי שקט, עצבניים משהו, מלאי מילים שאיכשהו אתם פשוט צריכים לומר, עם צורך חזק מאוד לשחרר גם את הגוף בפעילות פיזית וספורטיבית שתקל עליכם. צאו לחדר כושר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל תאומים, אלמנט שאמור להעניק לכם לא מעט קלילות וזרימה, אלא שדווקא השבוע נכנסת ונוס לתוך זווית פעולה עם סטורן הנוקשה, והחיים דורשים מכם להתייעל, להשקיע בתחום הכלכלי ולעזוב את הרגש בצד.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא עכשיו במזל סרטן, אלמנט שעלול להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, תאומימים. זהו זמן לשים את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לדעת לתרגם רעיונות ויזמות לעשייה בשטח, ולדבר על רגשות.

סרטן
התקשורת שלכם תודגש מאוד השבוע, עם מיקומו של מרקורי במזל שלכם. מרקורי הוא כוכב התקשורת, והוא אמור לעזור לכם לבטא רגשות ולדבר על הדברים שבאמת מציקים לכם, שבדרך כלל לסרטן האופייני קצת קשה לדבר ולבטא. נצלו אותו!

אריה
על פניו, זהו שבוע רגשי למדי. השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל סרטן, ויוצרת שם זוויות הרמוניות עם הכוכבים סטורן ואורנוס, אלמנט שמביא איתו בעיקר יכולת פרקטית לפעול בשיתופי פעולה נאים עם האנשים שחושבים כמוכם, ולשפר מצב כלכלי.

בתולה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל תאומים ביחד עם ונוס, אלמנט שעלול להביא איתו צורך חזק במיוחד להשקיע בבית ובסביבתו, אך להיזהר במקביל מדיאלוג אגרסיבי מדי עם בני הבית והמשפחה. זה הזמן לפעול באופן דיסקרטי אך אקטיבי, ובעיקר – להקשיב.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם בזוית פעולה עם כוכב סטורן עלול להביא איתו השבוע רגשות לא קלים, ודרמות קטנות. תחושות של כובד ובדידות עלולות להופיע במפתיע, ולגרום לכם להרגיש שאתם לבד במערכה. זמן להשקיע בעיקר בתחום המקצועי.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדל והולך במזל תאומים, עלול להביא איתו החלטות פזיזות מדי, ומהירות רבה מדי בדרך הפעולה שלכם, עקרבים. זהו זמן שבו חשוב לפעול באופן ישיר ומיידי, אבל לקחת בחשבון את כל ההשלכות ולהתייעץ לפני שאתם מקבלים כל החלטה.

קשת
מקבץ הכוכבים ההולך וגדל השבוע במזל תאומים מול המזל שלכם, מדגיש השבוע ובתקופה הקרובה את כל מה שקשור למערכות היחסים שלכם, ולדיאלוג הזוגי בכלל. זה אולי הזמן להגדיר לעצמכם מחדש מה אתם רוצים בקשר, ובעיקר איך – ואז לפעול.

גדי
נראה שאתם זקוקים עכשיו למינון גבוה יותר של פתיחות לרעיונות חדשים בתחום המקצועי, גדיים. גם מרס וגם ונוס נמצאים שם, ומאפשרים לכם לראות דברים אחרת. זווית פעולה בין סטורן שליט המזל שלכם לונוס, עלולה להכביד ביחסים הקרובים.

דלי
זה עלול להיות שבוע נעים וזורם מבחינתם, אם כי כדאי לבנות לכם סדר עדיפויות קצת שונה. גם מרס וגם ונוס שוהים עכשיו במזל תאומים ומדגישים את הצד הרומנטי שלכם, ואת הצורך שלכם במערכת יחסים רגשית כנה ומספקת: השקיעו קצת יותר באזור הלב.

דגים
נראה שהחיים הופכים אתכם לרומנטיים מהרגיל, דגיגים. גם השמש וגם מרקורי שוהים עדיין במזל סרטן, אלמנט שמביא איתו בעיקר מעורבות רגשית גבוהה בכל מה שקשור לרגש בכלל, ולרומנטיקה בפרט. זמן לחזור עדין, או להעמקת קשרים קיימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שאלות ותשובות

יאיר שלום רב. נולדתי בתאריך 2.2.1977 בשעה 2:50 לפנות בוקר בצפת. השבוע הייתי אצל אסטרולוגית ונומרולוגית, ויצאתי בתחושות קשות שליוו אותי מספר ימים. קיבלתי הרבה אינפורמציה, גדושה ומבלבלת ובעיקר נתונים כיצד הכי טוב לפעול,בנושא שהכי סבוך עבורי והוא זוגיות. קיבלתי מסר כמה פשוט לעזוב את זה עכשיו! זה יגיע, ברור שיגיע, אבל רק בגיל 34, ואז נתק, ואז ב-36. אני די התחרפנתי מזה... בכל מקרה, מה אתה ממליץ לי? יצאתי בתחושה שאני מסובכת, רגשנית, פתי מאמין, נסחפת לקשרים קארמתיים ועוד כהנה וכהנה, ושבשנה הקרובה אין מצב לזוגיות.

זה קשה לי, הכמיהה עזה. אני עושה עבודה עצמית מעמיקה והרבה בנושא הרצון שלי לזוגיות ומדוע לא מתממש? או שמתממש חלקית עם פרטנרים לא מספקים? מה לעשות? איך להתייחס למפה שלי באופן יותר חיובי? ממש אודה לתשובתך.

תשובה: רוצה לנצל את ההזדמנות ולדבר כאן על תחזיות מהסוג שקיבלת מהמיסטיקנית. כשאני קורא אותן, הן גורמות לי לכעוס, שכן נושא הבחירה האישית באסטרולוגיה הוא נושא חשוב ומפותח מאוד, בעיקר בשנים האחרונות, ומילים דרמטיות מהסוג הגורלי ששמעת גורמות לי ממש לפריחה, שכן הן אלה שמוציאות לאסטרולוגיה – ולאסטרולוגים – שם רע. אין שום דבר גורלי באסטרולוגיה מבחינת ההיתכנות של הדברים, בעיקר כשהמדובר בתהליכים של התפתחות אישית, ומכאן גם היכולת לשדרג אישיות, להפיל מחסומים, לפרוץ דרכים ולממש דברים שנראים לא קלים. לא סובל אסטרולוגים מהסוג הגורלי הזה, בעיקר כי הם גורמים לאנשים אחרים סבל מיותר, ולא מאפשרים להם לקחת את גורלם בידיהם, ולשנות את הדברים, מה שבהחלט לא רק אפשרי, אלא גם רצוי. מבחינתי לפחות.

לגבי המפה שלך - ובכן, נושא הזוגיות אינו פשוט במפה הזו, אבל נראה שהוא תלוי בך, במודע או שלא במודע, יותר מכל דבר אחר. האופק במפה הזו הוא במזל קשת, כבר אלמנט שמצביע – ביחד עם השמש במזל דלי האוורירי – על צורך חזק מאוד בחופש אישי, על כל המשתמע. מול השמש נוכל למצוא כאן את כוכב סטורן הנוקשה, כוכב שעובד חזק על הדימוי העצמי בעיקר בגילאים צעירים, ומביא איתו סגירות, ביישנות, וחוסר אמון מסויים ביכולת להיות נאהב. למרות כל אלה, מידה רבה של מודעות בהחלט יכולה לשחרר מהכאב ומהמקום הזה, אם כי ההקלה המשמעותית מגיעה בהמשך ממילא.

מול יופיטר, שליט האופק שלך, נמצא כוכב אורנוס, שליט השמש. זהו קונפליקט משמעותי: השמש במזל דלי עשויה להצביע פעמים רבות על אב שאינו נגיש במיוחד, ואורנוס הוא הכוכב שהופך את האלמנט הזה לקושי מסויים בכל מה שקשור לאינטימיות ולקרבה אמיתית.

הירח, אותו כוכב הקשור לנשיות ובעיקר לאמהות, נמצא במזל סרטן החם והאימהי משהו, אבל הימצאותו מול מרקורי כוכב התקשורת ומול מרס האגרסיבי, עלולה להביא איתו פגיעות ורגישות יתר, כמו גם קושי לדבר על הדברים החשובים באמת, בעיקר בנושא הרגשות, עם הפרטנרים. שלושת אלה הם מוקשים מסויימים שלא עושים חיים קלים, זה נכון, אבל בינינו, למי יש חיים קלים בנושאי רגשות? לכל מפה יש קאצ'ים משלה, וטריקים שתת המודע מביא איתו כדי להימנע מפגיעות.

כוכב נפטון שנמצא ממש מאחורי האופק מביא איתו גישה אידיאליסטית משהו, אבל גם ביישנות לא קטנה, וקושי לחשוף רגשות אמיתיים. מצד שני, ונוס במזל דגים שיוצרת ביחד עם יופיטר זוויות נאות למרס ולמרקורי, מאפשרת לדבר ולשתף ממקום אישי יותר, אחרי שהמחסומים הראשונים נפרצים. אפשר לומר שהקושי הזוגי האמיתי נעוץ במחשבות שלך על עצמך, יותר מכל דבר אחר.

חשוב להבין: זוגיות – זו מילה בלבד. היא מבטאת תהליך של קרבה בין שני אנשים ולא קופסת קסמים, שיש כאלה שזוכים בה ויש שלא. המדובר בתהליך ארוך ולא פשוט, אלא שאצלך הוא עלול לעלות על שרטון כבר בהתחלה, בעיקר בגלל חוסר אמון שלך שהדברים יכולים להיות אחרת, ותחושה גורלית משהו שהנה זה קורה שוב, כמו תמיד, ולמעלה מצלצלים להם פעמוני הגורל. כן, נפטון מאחורי האופק הופך את זה לסוג של סבל אמיתי, בעיקר כשקשה לך לראות את כל התמונה ואין לך את מי להאשים חוץ מעצמך. מה כן אפשר לעשות? לעשות, ובעיקר – להפוך את כל התהליך הזה לאוסף של עובדות, ללא האימפקט הרגשי הגורלי שנלווה אליהם אצלך, עם תחושת תסכול שכבר איבדה אמון.

בקרוב מאוד יגיע אורנוס שנמצא עכשיו בשמים במזל דגים לוונוס הרגשית בחייך, ופעמים רבות הוא עושה במצב כזה תהליך נפלא: הוא עוזר להסיר חומות, מביא איתו התאהבויות מהירות ואינטנסיביות – המדובר בתהליך רגשי של שנה בערך – ומאפשר אולי בפעם הראשונה לא רק הצצה אמיתית פנימה אל תוך עולם הרגש שלך, אלא גם יכולת אמיתית להסיר חומות, ולפגוש אנשים – גברים – בגובה העיניים, ממקום אמיתי שנותן אמון ומאפשר לתהליך של קרבה להתרחש. מכיוון שאורנוס הוא כוכב משמעותי במפה הזו – השמש במזל דלי שהוא שולט עליו, והוא יוצר זווית של עימות עם שליט האופק – אפשר לומר שהוא בהחלט יעזור לך, אפילו עוד השנה, להתחיל להסיר מחסומים למרות הפחד הסמי מודע מהדחייה, ולהתמודד בכבוד עם תחושת הבדידות.

אבל אולי לפני כן, גם בגלל השמש בדלי והאופק בקשת, כדי לראות ולהבין עד כמה עמוק בפנים הלבד שלך הוא מקום מוגן שאת מכירה היטב, ששומר עליך מפני חשיפה ודחייה, והוא קשה – אבל הפחד מדחייה קשה יותר. אולי זה פלוץ - אבל זה הפלוץ שלי, אומרת הבדיחה המרירה הידועה: אם תסכימי באמת להמר על חשיפה לאורך זמן, ותשתמשי נכון באורנוס שיגיע בקרוב לוונוס, ובכל חכמת המודעות שאספת עד כה, בצירוף אנשים חכמים ומפרגנים בחייך – לא כמו אותה מיסטיקנית שאמרה בקול רם אולי דברים שהתת מודע שלך מפמפם לך תדיר – הדברים יכולים להתרחש אפילו בשנה שנתיים הקרובות.

בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully