וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגשות מעורבים

הרגש עולה לסף מתח גבוה ואם לא ניזהר, עלולים להיגרם קצרים בתקשורת ובמקרים היותר קשים - נתקים מוחלטים. לא חבל?

יש כמה וכמה מעברים מעניינים של כוכבים השבוע, שהופכים את המעורבות הרגשית שלנו לגבוהה יותר, וזווית פעולה אחת שעלולה להיות לא קלה, בעיקר מבחינה תקשורתית. חשוב לא להזדהות יתר על המידה עם המילים שלנו ועם העקרונות שנראים לנו חשובים במיוחד, ובעיקר – לא להיכנס לכעסים ולדיאלוג רגשני מדי מול סמכויות.

המעבר התקשורתי של השבוע

זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת, ממזל תאומים השכלתני והתקשורתי, למזל סרטן הרגשני. על פניו, זה מראה שכל התקשורת שלנו הופכת להיות רגשנית במיוחד, אישית מאוד, ואנחנו הופכים לרגישים לכל ניואנס ולכל פליטת פה שעלולה להעליב אותנו. חשוב לא לקחת עכשיו שום דבר באופן אישי, ולראות דברים אובייקטיבית. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

הזווית הקשה של השבוע

זווית העימות בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין פלוטו היצרי והכוחני. זו אחת הזוויות הפחות קלות מבחינה תקשורתית באסטרולוגיה, אבל לשמחתנו היא חולפת מהר. חשוב שלא לאפשר לה לקלקל יחסים יפים, בגלל מעורבות יתר של המילים ושל הרעיונות שלנו, ולמנוע כניסה לעימותים בגלל כיוון חשיבה שונה. זהו זמן לשקול מילים פעם ופעמיים לפני שאנחנו אומרים אותן, ולדעת גם לגלות גמישות כשדברים עולים על שרטון, או לא מתקבלים כפי שרצינו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

המעבר המעניין של השבוע

זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל סרטן הסופר רגשני למזל תאומים האינטלקטואלי והשכלתני. על פניו זהו מעבר שמביא איתו קלילות תקשורתית, ויכולת לזרום באופן נאה עם הדברים שחשובים לנו ועם התקשורת הסביבתית, אבל מבחינה רגשית, אנו עלולים לגלות שדווקא עכשיו אנחנו מעט סגורים לאחרים מבחינת היכולת לאפשר להם להתקרב. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, תאומים וקשת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

שאר המזלות

טלה
מרס שליט המזל שלכם נמצא בסופו של מזל שור, ובקרוב יגיע הזמן לתקשורת אמיתית. יחד עם זאת, מרס יוצא עכשיו מזווית פעולה עם כוכב נפטון, זווית שהביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, כמו גם קושי מסוים לקבל החלטות. סבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל תאומים ונראה שהחיים הופכים קלילים יותר וזורמים יותר, ובנוסף – מאפשרים לכם לעשות עבודת עומק על כל מה שקשור לצד החומרי ולצד הפרקטי של החיים. זה הזמן להשקיע קצת יותר בקרקע שמתחת לרגליים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל גדי תוך כדי תנועה, מיקום שיביא איתו בתקופה הקרובה לחצים מחודשים בכל מה שקשור לתחום הכספי ולנושאים הקשורים לצד הכלכלי של החיים: הגיע הזמן להדק חגורה.

סרטן
התקשורת שלכם מאוד רגשנית השבוע, עם מיקומו של מרקורי במזל סרטן הרגשי. זהו מיקום שהופך את הכל לאישי מאוד, ואתכם לפגיעים ורגשניים מהרגיל, אולם מאפשר לכם לשם שינוי גם לדבר על הדברים.

אריה
על פניו, זהו שבוע רגשי למדי. השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל סרטן, ויוצרת שם זוויות הרמוניות עם הכוכבים אורנוס וסטורן, אלמנט שמביא איתו בעיקר יכולת הרמונית לפעול בשיתופי פעולה פרקטיים עם הסביבה, אם תשימו לרגע את הרגש בצד.

בתולה
מעברה של ונוס למזל תאומים מאפשר השקעה מסיבית יותר בכל מה שקשור לקריירה שלכם, ולשיפור התדמית. זה הזמן לעשות מאמץ, לקחת את העניינים לידיים, ולפרוץ במטר של יזמות חדשות ומעניינות שעשויות להביא אתכם רחוק, אם תפעלו נכון.

מאזניים
מעברה של ונוס שליטת המזל שלכם למזל תאומים הופך אתכם לקלילים וזורמים הרבה יותר. על הפרק עכשיו – נסיעות לחו"ל, וכל מה שקשור להתפתחות אישית, מנטלית ואינטלקטואלית. וכל מה שגורם לכם לחשוב, להרהר, ולהיפתח לגירויים חדשים.

עקרב
מעברה של ונוס למזל תאומים עלול להביא איתו פרק זמן של החלטות פזיזות, בעיקר בנושאי חומר וכספים. כדאי שתחליטו שאתם לא לוקחים סיכונים מכל סוג שהוא ולא מעמיסים על עצמכם יותר מדי. מרס במזל שור ממול מביא עדיין סערות קטנות.

קשת
נראה שכל מה שקשור למערכות היחסים שלכם עובר שדרוג עכשיו, כשוונוס עוברת השבוע למזל תאומים, מול המזל שלכם. זהו פרק זמן שבו אתם יכולים לפעול באופן קצת שונה, לנהל דיאלוג רגשי מסוג אחר, להעמיק קשרים, או להכיר אנשים חדשים.

גדי
השמש ומרקורי שוהים להם עכשיו במזל סרטן, ומאפשרת לכם לקיים דיאלוג בוגר בגובה העיניים עם מי שנמצא ממול, ואפילו לדבר בקול על הדברים החשובים. שותפויות מכל סוג, דיאלוג ישיר ואמיץ, ואולי גם לנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם עם הזמן.

דלי
נראה שהרומנטיקה חוגגת לה מעכשיו, דליים, עם מעברה של ונוס למזל דלי. זהו פרק זמן שבו אתם יכולים לפעול באופן רגשני יותר, ובעיקר – לפתוח את הלב, ולאפשר לאחרים להתקרב אליכם קצת יותר. מרס במזל שור מחייב השקעה בבית ובסביבתו.

דגים
מעבר דירה או בית, שינוי במקום המגורים, או שינוי באווירת הבית עצמו ובדיאלוג עם המשפחה – ונוס שעוברת השבוע למזל תאומים שמה את הדגש על כל מה שקשור לצד המשפחתי שלכם, ואפילו מביאה איתה גל של אהבה מחודשת, וכמה בונוסים קטנים.

שאלות ותשובות

שאלה: שלום לך. נולדתי ב 1.1.1958 בשעה 8.30 בבוקר. אחרי שנים של תקיעות במקום העבודה, הציעו לי קידום רציני: לנהל פרוייקט גדול. אבל אני פוחדת שזה גדול עלי וברור לי שאם לא אצליח - אאבד גם את מה שיש, כי שם כבר תהיה מחליפה. מה אתה ממליץ לי לעשות?

תשובה: ובכן, ראשית, נתבונן בפחד שאת מדברת עליו. מפת הלידה שלך מלאה פוטנציאל, אבל יש כמה נקודות שעוצרות אותך, ואולי גם עצרו אותך לאורך השנים האלה. האחת היא מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת אצלך (מסומן בחץ כחול) שנמצא בבית ה-12, הבית הקשור לתת מודע, ולמה שקורה מאחורי הקלעים. עם מרקורי שכזה קשה לצאת החוצה בגדול, כי ההתנייה הבסיסית היא שאת התקשורת האמיתית לא חושפים, כי עלולים להיפגע. זווית של עימות בין מרקורי לאורנוס ממול רק מדגישה את הפחד להינטש, כשלא תגידי את 'הדבר הנכון'. זה כשלעצמו עוצר מאוד מלהיחשף החוצה בגדול.

האלמנט השני - הצמידות בין מרס, כוכב הדרייב והעשייה, לסטורן הנוקשה והמכביד ברום השמיים, כלומר בנקודה הגבוהה ביותר במפה (מסומנת במעגל שחור קטן שמקיף את שני הכוכבים האלה). הזווית הזו גם נקראת באסטרולוגיה זווית של סטופ-גו, כלומר, בכל פעם שמגיע מצב של עשייה, מגיע גם גל של ביקורת עצמית נוקשה וקושי לעמוד בסטנדרטים של עצמך, עם דימוי עצמי לא גבוה במיוחד, למרות שאין לו בסיס אמיתי. האלמנט הזה כשלעצמו דוחה את המימוש העצמי האמיתי לגילאים מאוחרים יחסית, כיוון שרק אז את מוכנה להוריד מעט את הביקורת, ולהתמודד עם מה שהחיים מציעים.

האלמנט השלישי - השמש (מסומנת בחץ אדום) נמצאת אמנם בבית ה-11 הקשור למוסדות וארגונים, אבל יוצרת רק זווית אחת, אמנם הרמונית, עם פלוטו, אלמנט שמאפשר לך לפעול בבטחה בפס צר מאוד של פעילות, ולא להעז יותר מדי.

לשמחתך מגיע עכשיו כוכב פלוטו (מסומן בעגול אדום) למזל גדי, תהליך שהחל לפני חצי שנה בערך והוא שובר חלק מהחומות שלך מצד אחד, ומאפשר לך לפעול באופן אקטיבי יותר, בצירוף מינון גדול יותר של הערכה ודימוי עצמי משופר. זה אומר שגם מטלות שמזמן יכולת לבצע ולא בצעת בגלל פחדים, הופכות אפשריות גם מבחינת הקוד הרגשי שלך, וחשוב לנסות ולעשות אותן - את עשויה להשתומם עד כמה בסופו של דבר תצליחי גם לבצע זאת בקלות, יחסית לפחד שליווה אות התהליך כולו. אז - להעז, לרוץ קדימה, ולתת לעצמך לממש ולהצליח - ובגדול!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully