וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

יום חמישי: לרוץ רחוק וקדימה, אבל לא לשכוח את הגעגוע פנימה.. וגם: נוסטלגיה עם הסקורפיונס. תחזית לתאריך 02/07/2009

היום הזה: זה עשוי להיות אחד הימים היותר מאתגרים של השבועות האחרונים, והתהליך הזה עשוי להימשך גם בימים הקרובים. בעצם זה החל אתמול, בין אם בשיחות מעניינות, קלקולים של מכשירים שהתרגלנו לכך שהם עובדים, או עובדה חדשה בדיאלוג עם אנשים שפגשנו, שהגיע הזמן לעכל.

הירח שוהה לו עדיין במזל עקרב, מיקום לא פשוט מבחינה רגשית, ופה ושם לוחץ לנו על הקישקעס בנקודות רגישות, או כואבות. לכך תורם גם כוכב מרס, שנמצא ממש ממול, והופך אותנו לפגיעים מהרגיל. אל רגישות היתר הזו מצטרפת היום גם ונוס הרגשית, בזויות מדויקות בו זמנית הן ליופיטר, כוכב השפע, והן לנפטון המטשטש ומערפל. שתי הזויות האלה של ונוס עושות עבודה מעניינת: מצד אחד הן מפעילות אצלנו את אותו צד שרוצה לצמוח ולהתפתח, לנסוע וללמוד ולחוות, ומצד שני - הן מביאות איתן גם געגועים ממקום עמוק, כיסופים לסוג של רגש שקצת חסר בחיינו עכשיו, ואולי זה בעצם געגוע לעצמנו?

הזויות של ונוס עשויות לקחת אותנו למקומות חדשים אם נרשה לעצמנו להעז ולטוס קדימה עם יופיטר, או לקחת אותנו פנימה ואחורה עם נפטון, ולחרוש את הזכרונות, הנוסטלגיה, ומחוזות הגעגוע. מה משניהם ניקח אל היום הזה ואל סוף השבוע? ואולי בעצם את שתיהן, את חוויות העוצמה הרגשית הזו פנימה והחוצה, לטוף ולרע?..

היום הזה עשוי להיות מאותם ימים שנוגעים בנו, אם נבחר בכך, כשהירח במזל עקרב מעמיק את שתי הזויות של ונוס, מאפשר לנו לגעת ברגשות עמוקים יותר, גם אם הם כואבים, ולעשות זאת כמו שצריך לעשות זאת - בעוצמה. תנו לעוצמה הזו לצבוע את היום הזה בצבע הרגשי העמוק הזה, לכל כוון שתבחרו.

והחשוב ביותר - בלי לפחד כלל..

ומה קורה לאהבה ביום הזה?

תלוי מה נרשה לה, ומה נרשה לעצמנו. מחוזות הגעגועים הם האישו היום: געגועים למקום שנגע בנו בעוצמה והשאיר חותם, או געגועים לאותה עוצמה שחסרה לנו במה שבנינו וכבר כיום, אלא שתוך כדי התהליך שכחנו גם מעט את עצמנו, והרשינו לעצמנו להתפוגג, למסמס דברים, בעיקר דברים שקשורים לכוח ולחוזק האישי שלנו, שהיה מבוסס על אומץ - וכנות.

אלא שדברים לא נעלמים: הם שם כל הזמן, מתחת לפני השטח, שוכבים בשקט וממתינים לרגע שנחליט שאנו זקוקים לגעת בהם שוב כדי להתמלא מחדש באנרגיית החיים הזו, ולרוץ קדימה. והיום הזה, הזמן הזה, זה בהחלט אפשרי. גם אם הזכרון כואב - שווה לגעת בו שוב, לראות מה אהבה יכולה - והיתה - עבורנו, ולמרות הכאב - לראות שבאופן מוזר אנחנו עדיין שם, ואולי גם תמיד נהיה, אם כי בדרך אחרת, באופן אחר. ואם זו אהבה אמיתית - היא תחזור, תגיח בדרכה, ותסמן שוב את הדרך.

כי מתחת לכל זה הרי שאיפשהו, מתישהו, אנחנו תמיד ביחד..

מה קורה בכוכבים?

ירח בעקרב 120 שמש 60 סטורן 180 מרס

שמש במזל סרטן 45 ונוס

מרקורי בתאומים 90 סטורן (יציאה) 90 אורנוס (יציאה) 120 נפטון 120 יופיטר

180 פלוטו (כניסה)

ונוס בשור צמידות מרס (יציאה) 120 סטורן 90 נפטון (מדויק!) 90 יופיטר (מדויק!)

מרס בשור 120 סטורן 90 נפטון (כניסה) 60 אורנוס (כניסה)

יופיטר בדלי צמידות נפטון (מדויק)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully