וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

יום רביעי: להזהר מדרמות מיותרות ומקצרים בתקשורת, ולשמור על החיוך. קבלו את הגורילז. תחזית לתאריך 01/07/2009

היום הזה: הרגשות משחקים היום תפקיד מרכזי, ומה שמוטל עלינו זה לדאוג שהתפקיד הזה יהיה לטובתנו. הירח במזל עקרב, הוא האלמנט הראשון שמסמל זאת. זהו מיקום שמדגיש את הנעשה מתחת לפני השטח, על פני מה שנעשה מעליו. במצב כזה המניעים הם האישו, ולא המעשים עצמם. אנשים לא נוטים היום לחשוף את עצמם או את המניעים שלהם, אלא לפעול באופן זהיר ומבוקר, כשהקלפים שלהם קרובים קרובים לחזה, והרגש הבסיסי הוא - חשדנות.

הצורך להרגיש בטחון, הוא הצורך המרכזי ביום שכזה. בטחון רגשי, בטחון בחשבון הבנק, בטחון ביחסים. זהו זמן לבחון את הדברים מבפנים - החוצה, ולא להיפך. להתבונן במה שקורה, ורק אז - להגיב. זוית הרמוניות שיוצר הירח מראות שמבחינה רגשית אין קונפליקטים אמיתיים, אלא רק צורך לזהות את מה שקורה ולהפנים את הרגש, וממקום שכזה - לחפש גם שיתופי פעולה עם אחרים, כאלה שלא דורשים יותר מדי חשיפה, אלא בנויים על תחושת אמון בסיסית שעיקרה אינטואיציה - ותחושות בטן.

האלמנט השני והיותר בעייתי של היום הזה הוא זוית הפעולה המדויקת בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין אורנוס התזזיתי. זוית שכזו עלולה להביא איתה חוסר שקט תקשורתי, חוסר סבלנות וסובלנות, וגישה עסבנית כלפי אלה שסובבים אותנו. המאפיין החזק של הזוית הזו הוא פתיל קצר. כשדברים יוצאים משליטה, כשלא רואים אותנו כפי שאנחנו, כשאנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים, הפתיל הזה נכנס לפעולה והתוצאה - סערות ודרמות.

כן, דרמה זעירה עלולה להתחולל היום כשאנו לא מגיעים לסיפוק, או כשפשוט נמאס לנו, חם לנו, המזגן מפסיק לעבוד, או מי שממול עושה לנו פרצופים, ולא מבין. בזוית שכזו אנו עלולים פשוט לשבור את הכלים, לנתק קשרים, ו..לומר פוס, ולצאת מהמשחק, וכך בעקיפין לירות לעצמנו - או למי שמולנו - ברגל, ואולי גם להרוס יחסים יפים.

מה עושים? זוכרים שעכשיו תחילת יולי, וכל דבר עלול להראות מעסבן ברמות עם החמסין הזה בחוץ, ושבאופן כללי - כדאי לנשום עמוק, להכריח את עצמנו לחשוב פעמיים לפני שאנחנו מגיבים, ואם אפשר - גם לשתף את הפרטנרים שלנו או את בני הזוג בתחושות שלנו. אם נצליח לשלוט בתגובות - שיחקנו אותה בגדול, והוצאנו לשון לאורנוס השובב הזה, שרק מחכה לרגע שבו הוא יפעיל אותנו ברמות כאלה, ויגרום לנו להגיב. אם לא הצלחנו ובכל זאת חתכנו - לקלוט את זה מהר ועל ההתחלה, להרים טלפון ולהתנצל, ולא להשאיר את הדברים פתוחים כך לאורך זמן, כי הם מהוים מתכון בטוח לאי הבנות, ולצרות שלאורך זמן יהיה לנו קשה להמנע מהן.

אורך רוח, סבלנות, חיוך, מזגן שמכוון ל 17 מעלות ואפילו מלה טובה - והופ! צלחנו גם את היום הזה.

ומה קורה באהבה ביום שכזה?

היא מעדיפה לשבת עם ספר טוב מתחת למזגן, ולעשות קולות של שטיח עד שיבחינו בה ברגע של חסד, יתנו לה משהו קר עם לימון לשתות, וליטוף כתף נעים כשהיד לא מזיעה, ואפשר להחליק עד מעלה הזרוע, ואפילו להסתכל בעינים..

כן, בתקשורת בעייתית כמו שיש היום, ותקשורת שעלולה להיות קטלנית - כל דבר קטן עלול לזעזע אותה, ולהראות לה שאהבה, כמו הצדק, לפעמים צריכה פשוט להיראות יותר, לא רק כדי שיבחינו בה, אלא גם כדי שאפשר יהיה לחצות את היום הזה ביתר קלות תוך ידיעה שיש שם מישהו שמבחין, שמבין, ובעיקר - שאוהב..

וכשזה קורה - מתבררת האמת הפשוטה, שמעבר מתחת ומעל לכל המלים הגדולות, אנחנו בסך הכל רוצים קצת בטחון - ולהרגיש טוף.. זה הכל. כן כן. להרגיש טוף: כמה פשוט, ככה חשוב. אפילו הגורילות יודעות את זה..

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בעקרב 120 שמש 60 פלוטו

שמש במזל סרטן 45 ונוס

מרקורי בתאומים 90 סטורן (יציאה) 90 אורנוס (מדויק!) 120 נפטון 180 פלוטו (כניסה)

ונוס בשור צמידות מרס (יציאה) 120 סטורן 90 נפטון (כניסה) 90 יופיטר (כניסה)

מרס בשור 120 סטורן 90 נפטון (כניסה) 60 אורנוס (כניסה)

יופיטר בדלי צמידות נפטון (מדויק)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully