וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

יום שלישי: משולש גדול בשמים, ובחיקו - בונוסים קטנים ולדת שנפתחת, וגם: מייקל אחרון. תחזית לתאריך 30/06/2009

היום הזה: על פניו, זה אמור להיות יום חביב למדי. הירח עדיין במאזניים, ויוצר היום זויות הרמוניות עם נפטון ומרקורי, ואיתן -משולש גדול והרמוני בשמים, שאמור דווקא להביא מזל לאלה שמתעקשים לפעול ביום הזה - ואפילו להצליח.

כן, היום הזה מביא איתו כמה בונוסים קטנים לאלה ששרדו את אתמול, חיכו בסבלנות, והיום הזה פוצחים בפעילות, ושירה בפיהם: טה לה לה.. שר לו הירח, מחייך במאזנאיות מתוקה, ומאפשר לאחרים להבין אתכם, לחייך אליכם, ואפילו לשתף אתכם פעולה. נייס..

ברם אולם דווקא היום יש איזה מכשול קטן, אליה וקוץ בה, דיאלוג שחסרה בו הפואנטה: הירח גם יוצר זוית של מתח עם מרס הערס, מה שאומר שכדאי להזהר מאוד שלא לדרוך לאנשים על יבלות, לא להפעיל משחקי אגו במקום שבו הדלת כבר פתוחה, ולא לדבר יותר מדי על עצמכם, אלא פשוט.. לעשות. ואכן, קצת פחות אגו באויר, קצת פחות מלה אחרונה צינית או ארסית, והרי לכם יום חביב באמת שמקבל אתכם בסבר פנים נעימות, ואפילו עושה לכם מקום ליד החלון. שווה, לא?

אז.. לנצל את המשולש ההרמוני הזה שמתפתח לו בשמים, לחשוב על דרכים יעילות שאינן מרגיזות אחרים שבהם תוכלו לקדם את עצמכם, ופשוט לרוץ קדימה: אם תעשו זאת בחן ובצואר זקוף - המציאות תעמוד לה בצד, תמחא לכם כפיים, ותעניק לכם את סרט הכוכב המצטיין.. כן כן.

אז.. קדימה, כמון, אוונטי, או בקיצור - גוגוגו!

והאהבה, מה קורה לה ביום שכזה?

היא דווקא שמחה: על פניו, אין היום מכשולים מיוחדים. זהו יום להמתקת סודות, לשיחות שקטות מלב אל לב, להתחלות קסומות או למשפטים שמנסים לפתור בעיות ולראות למה-לעזאזל-זה-לא-עובד, עם הרבה רצון טוב, והרבה יכולת אכן לפתור את הבעיות האלה אחת ולתמיד.

אבל.. לשם כך צריך לשתף פעולה עם הצד שכנגד ולא לעשות פרצופים, ובעיקר לא לשים רגלים ליזמות חדשות אלא להשתתף, להצטרף, להתאסף, ולמנף את האהבה הזו דרגה אחת קדימה דרך דיאלוג בשנים, עין בעין, עם מלאי גבוה במיוחד של כנות ואומץ אישי לפגוש את הלב בדיוק כפי שהוא, בלי פוזות.

ואם תעשו זאת בנעימות המתאימה, תוך שאתם נשענים על המשלוש הגדול הזה שזורח היום בשמים - זה בהחלט עשוי להצליח. דפנטלי.

ועוד שיר על מייקל. נראה לי שאחרון, האמת, כי יש לחצים שונים להמשיך בכוון הקודם, ואולי בגלל זה אחד שווה, ארוך וריקודני במיוחד..

מה קורה בכוכבים?

ירח במאזניים 120 נפטון 120 מרקורי (משולש גדול) 150 מרס

שמש במזל סרטן) 180 פלוטו (יציאה)

מרקורי בתאומים 90 סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה) 120 נפטון

ונוס בשור צמידות מרס (יציאה) 120 סטורן 90 נפטון (כניסה) 90 יופיטר (כניסה)

מרס בשור 120 סטורן 90 נפטון (כניסה)

יופיטר בדלי צמידות נפטון (יציאה)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully