וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

28.6.2009 / 10:40

יוםו ראשון: מורכב, מסובך, עם צורך להשאר בפוקוס - ולא לאבד את הראש.. וגם: געגועים למייקל. תחזית לתאריך 28/06/2009

היום הזה: זהו יום עמוס וטעון רגשית, בלתי צפוי, שבגדול - הכל יכול לקרות בו. הירח שמייצג בגדול את היומיום שלנו, צמוד לסטורן המכביד שדורש ממנו - ומאתנו - לתת דין וחשבון מעשי על הפעולות והמעשים שלנו בלי לחרטט, יוצר זוית פעולה לפלוטו שעלולה להפוך כל גרוי קטן לרגשני וכוחני, זוית פעולה למרקורי שעלולה לגרום לנו לפטפט יותר מדי, וזוית של עימות לאורנוס שעלולה להביא איתה ניתוקים ועימותים, כשדברים לא קורים כפי שרצינו.

כל אלה עלולים להתרחש היום, במינון כזה או אחר, אלא עם נחליט כבר עם קריאת ההורוסקופ הזה, שאתם - נשארים בשליטה, ולא מאבדים אותה גם כשקשה, וגם כשהחיים עושים לכם נא עם האצבע, וגם כשהמציאות עושה לכם פרצופים בדיוק כשאתם זקוקים לחיבוק: בקיצ, זה תלוי בכם יותר ממה שאתם חושבים, וביום שכזה - השליטה שלכם, האיפוק העצמי, והיכולת שלכם לפעול באופן מודע וחכם, היא זו שתקבע בסופו של דבר אם היום הזה יסתיים בחיוך ואפילו בחיבוקי, או שתשבו בפנים כועסות מול הטלביזיה, ואירועי היום ירוצו שוב ושוב במוחכם הקודח, כמו פסי הפרסומת המעצבנים האלה מתחת לסדרות שאנחנו אוהבים כל כך, שמנסים לידע אותנו שוב ושוב ושוב במה שהולך לקרות, למרות שזה מעניין אותנו כקליפת השום.

חשוב לזכור שכל הזויות האלה שיוצר הירח הן זויות מהירות מאוד, שמשך הזמן שלהן נע בין שעה אחת לכמה שעות, ולכן אם הצלחתם להתאפק ולא להרים את כפפת התגובה הכועסת, יתכן בהחלט שעשיתם איקס לפחות על אחת מהן, והורדתם אותה מסדר היום..

היום הזה עשוי לחלוף במהירות, אם כך נחליט, ולזרום איתנו או דרכנו, או עלול להיות הליכה יחפה על גחלים בקצב של סנטימטר לשעה בין כעס לכאב, אם ניקח כל גרוי באופן אישי כמכוון נגדנו, ונגיב בהתאם. כעסים - הם לא יעזרו לנו היום, רק השלמה שקטה, זרימה נעימה, והחלטה שמה שלא יקרה ולאן שלא נלך - הכל יסתדר בסופו של דבר, אם רק נגלה את המינון המתאים של סבלנות וסובלנות, לעצמנו ולאחרים.

ואם נהיה באמת זהירים ורגישים, אפילו נרגיש את זויות הפעולה שיוצרת ונוס עם יופיטר ונפטון מתחילות להגיע בסיבוב, כמו גם הזויות של מרס, ולהביא איתן מן ניחוח של התרגשות קטנה ואישית במורד הלב.. הממ.. כן, יש הבטחה באויר, אבל כדי להגיע אליה צריך קודם כל לתת כיסוי להבטחות של היום הזה, נכון?..

מייקל ג'קסון - כבר מתגעגע

ועדיין מותו של מייקל מכה גלים, ומזכיר לנו שתהילת עולם פרסום וכסף אינם ערובה לאושר, כל שכן לאריכות ימים. ואולי כאן מוסר ההשכל הקטן, הסמוי משהו?

אז החלטתי שאת השבוע הקרוב אקדיש לקטעים של מייקל, לאו דווקא המוכרים שבהם, אלא אלה שמדברים אלי. ובינתיים, מזמין אתכם לקרוא באתר שלי ברובריקה 'אישיות בכוכבים' את ניתוח מפת הלידה של ג'קסון, ומביא כאן את החלק השני של המפגש שלו עם דיאנה רוס, שאתמול פרסמתי את החלק הראשון שלו.

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בבתולה צמידות סטורן 90 פלוטו 90 מרקורי 180 אורנוס

שמש במזל סרטן) 180 פלוטו (יציאה)

מרקורי בתאומים 90 סטורן (יציאה)

ונוס בשור צמידות מרס (יציאה) 120 סטורן 90 נפטון (כניסה) 90 יופיטר (כניסה)

מרס בשור 120 סטורן

יופיטר בדלי צמידות נפטון (יציאה)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully