וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

יום חמישי: תרקוד, היא אמרה. השאלה היא רק עם מי.. וגם על איזה גג פח לוהט. תחזית לתאריך 25/06/2009

היום הזה: על פניו, זהו יום אקטיבי מאוד, הזקוק למעט עידוד כדי שיוכל לבטא את מה שעובר עלינו, ולא ליפול ברוחו. הירח במזל אריה שם את הדגש על הצורך להיות זקוף קומה, לפעול בנחישות ובתקיפות, לקבל החלטה - ולזוז קדימה, ולשם כל אלה - הוא זקוק גם לגיבוי מאתנו.

זה אומר שאם נחליט היום על צעדים תקיפים וחד משמעיים, על יכולת לעשות דברים באופן נחוש ויודע ועם זאת עדין ורציני, כי אז דברים גם יקרו: החלטה - זה כל הסיפור.

אמה מה, זוית פעולה בין הירח לבין מרס הערס, אותו מאניאק כוכבי שפועל בפזיזות וללא מחשבה, עלולה להביא איתה שליפה אימפולסיבית אחת מיותרת, פליטת פה אחת יותר מדי, דיאלוג מעט אגרסיבי בטימינג גרוע, ולגרום לכל ערימת הקלפים הזו שבנינו בשקידה עם הלשון בזוית הפה באמצע הסלון, להתמוטט מול עינינו.

כן, הצורך הזה להיות היום זהירים, משתלב עם הצורך להיות תקיפים: מן שלוב של שתי פעולות בו זמניות, כמו עמי ותמי, כפתור ופרח, בניזרי והירשזון, ועוד צמדים שמתעקשים להשתלב באותו משפט מילולי, או לקבל גזר דין ממש באותו היום. אם לא נפעיל את שניהם ביחד בו זמנית, יתכן שמפלס חוסר הזהירות יפעל נגדנו, ואז - מה עשינו?

זהו יום טוב להתקדם בבטחון, בחיבה תקיפה, בחיוך מנצח, תוך שאנחנו משתמשים בתכנית פעולה שבנינו בשקידה ובסבלנות, ועכשיו הזמן להפעיל אותה: יזמה חדשה בתחום המקצועי, דייט מעניין, דיאלוג עם חבר שזה עתה הכנסנו לחיינו - כל דבר, ורק חשוב לשמור על הפה המדבר, ולא לירות לעצמנו ברגל, מהר או כואב מדי.

בעדינות אך בתקיפות - כשאני אומר את זה אני רואה זוג הולך ברחוב: היא עדינה וקטיפתית, עם מלמלה ומבט עדין וחד, והוא מן קאובוי עירוני כזה של פעם, סוג של קרוקודייל דנדי, שתמיד מפלס להם דרך, מגן על שניהם ביד אחת, ובשניה - מלטף..

האמת - תמיד אהבתי את צירוף המלים הזה. וזה בדיוק הזמן גם להשתמש בו.

והאהבה, מה קורה איתה ביום הזהיר והתקיף הזה?

היא יושבת שם בסלון בדילמה, אם לבלות כמה שאפשר מתחת למזגן ולא לנקוט פעולה אקטיבית מדי שתגרום לה להזיע, או להתעלם מהכל, להרים את הטלפון הזה, ולשמוע את הקול האהוב אומר בשקט מאחורי הקו: מה שלומך?...

ואולי דווקא עכשיו הגיע הזמן למחוק רשימות ישנות וחיוכים דהויים, לפתוח את הלב, ולהתחיל לנוע קדימה, מאפשרים לו, סיסמוגרף רגשי ורגשני שכמוהו, להפעיל את החיישנים שלו סטייל חם.. חם.. פושר.. חם מאוד.. ולחפש את אותה אחת או אחד שכשהם לידנו המחוגים עולים לספרה עשר בסקלה, האדמה רועדת, והנחליאלי עושה סיבוב פרסה מעל הים, ומבין שהגיע שלושה חדשים מוקדם מדי, ועוד לא הזמן לחפש אדמה מתחת לרגלים...

כן, היא ממשיכה לתזז אותנו, האהבה הזו, לשמוט לנו את הקרקע מתחת לרגלים ואז לגרום לנו להתגעגע לרגע הזה שלא היה בו שום פירור שמזכיר את המלה 'בטחון', להרקיד אותנו על גג הפח הלוהט הזה כמו דג על המחבת שפתאום נזכר שהוא מחוץ למים והוא מחפש דרך להעיף מעליו את הבצל והרוזמרין ולשחות חזרה לאוקיינוס, ולבשל את התחת שלנו בכל פעם שאנחנו מתקרבים אליה - או בורחים ממנה. מבינים למה אני מתכוון?

ועדיין, למרות כל אלה, לא להיות מסוגלים לדמיין בכלל איך זה יכול להיות בלעדיה... אוף!

מה קורה היום בכוכבים?

ירח באריה 90 מרס 90 ונוס 60 מרקורי

שמש במזל סרטן 90 אורנוס (יציאה) 180 פלוטו (יציאה) 120 נפטון

מרקורי בתאומים 90 סטורן (כניסה)

ונוס בשור צמידות מרס (יציאה) 120 סטורן 90 נפטון (כניסה)

מרס בשור 120 סטורן

יופיטר בדלי צמידות נפטון (יציאה)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully