וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים הטובים נגמרו

איך נראית מפת הלידה של שר האוצר לשעבר, שהסתבך בפלילים? ואיך רואים את ההסתבכות הזאת במפת הלידה שלו?

11/2/1941

מן העתונות: עונש מאסר של 5 שנים וחמישה חודשי מאסר בפועל, שנה על תנאי וקנס של 450 אלף שקלים, נגזר על שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, שהורשע בגניבת כ-2 מליון שקלים. השופטת: 'החיים הטובים הפכו אצלו לדרך חיים'.

איך נראית מפת הלידה של שר האוצר לשעבר, שהסתבך בפלילים? ואיך רואים הסתבכות בפלילים באופן כללי? ובכן, כל מקרה לגופו, אבל כדאי להתחיל ראשית ממפת הלידה של האיש.

שלושה כוכבים במזל האש, ארבעה באדמה (כספים!), שניים באויר ואחד במים – על פניו נראה שיש כאן מקבץ כוכבים עמיד, ואפילו כזה שמראה יציבות לאורך זמן וללא מעורבות רגשית גבוהה מדי (חוסר ביסוד המים, שמסמל מעורבות רגשית). השמש וונוס במזל דלי מצביעות על גישה שכלתנית ומפוקחת, אבל דווקא מרקורי כוכב התקשורת שאמור לאסוף את הכל ליחידה מוצקה אחת, נמצא במזל דגים הרגשי, ועלול להראות על מצבי רוח משתנים, וחוסר יציבות פנימי, חוסר בטחון, ואולי גם על הסתרה מסויימת של תהליכים שלא רואים כלפי חוץ.

מיקומו של מרקורי עלול גם להצביע על מניפולציות תקשורתית מסוגים שונים. זוית מעשית שיוצר מרקורי עם סטורן, מראה על הזדמנויות מצוינות לשיתופי פעולה מעשיים עם העולם, ועם מסגרות פעולה בכלל. זוית של מתח מסויימת בין מרקורי לכירון, עלולה להראות על חיפוש פנימי מוזר אחרי סיטואציות מורכבות ובהן סיכונים מיותרים.

הזוית המעשית שיוצר מרקורי לכוכב סטורן, מראה שהרגש עלול להיות חלק דומיננטי בדרך קבלת ההחלטות שלו, אלמנט שעלול להתברר בהמשך כאבן נגף מסויימת.

זויות פעולה שיוצרת ונוס הרגשית עם הכוכבים פלוטו וסטורן מראה שעמוק בפנים האיש לחוץ תמידית, אבל רגיל לעימותים מסוגים שונים, ולא ממש פוחד מהם: הוא פשוט נכנס לבועה קטנה ולא אישית, ועובר אותם. זוית הפעולה בין ונוס לסטורן לעומת זאת, מראה על מצב רגשי לא קל, נטיה לביקורתיות יתר דכאון ואולי גם מצוקה כספית ורגשית, ונטייה לא מודעת להכנס למצבי קושי שקשה להיחלץ מהם.

מיקומו של הירח במזל אריה, מקום שיודע לתפוס נפח ולהלחם על שלו כשצריך, מול השמש וונוס, מראה שעל פניו האיש יכול לעמוד בלחצים שמופעלים עליו לאורך זמן, ואולי פה ושם גם מחפש עימותים מסוג זה באופן לא מודע. אולם זוית פעולה אקטיבית לא קלה בין הירח לכוכב אורנוס התזזיתי, עלולה להיות הזוית הקשה של המפה: היא מראה שכל שיקול הדעת ויכולת הארגון עלולות להיות כלא הו ברגעים מסויימים של החלטות אימפולסיביות, ושליפות מהשרוול.

מה יהיה איתו?

הזוית בין הירח לאורנוס היא מסוג הזויות שעלולות לגרום לחיינו להראות כמו אוסף של ניתוקים וחוסר יציבות ברצף ההגיוני והיציב שהאיש מנסה לבנות בחייו. על זוית כזו קשה להתגבר, כי היא מגיעה מעומקי הגילאים הצעירים והילדות שלנו, ומראה על קוד רגשי לא קל ביחסים עם האם ועם היומיום בגילאים צעירים, וחוסר יציבות שעלולים לגרור גם לגיל מבוגר, וגורם לנו לירות לעצמנו ברגל במצבי לחץ.

מיקומו של כוכב מרס, אותו כוכב המסמל אצל גבר את כל נושא הגבריות והפעולה במזל קשת, עלול להביא איתו גם הוא החלטות פזיזות ואימפולסיביות, ותחושת חוסר בטחון עצמי מופרז. התחושה עלולה להתחזק עקב זוית פעולה לא קלה מצד מרס לנפטון הרגשני והמתעתע, והיא מראה על חלק רגשני שעלול לצוץ ברגעים לא צפויים, לפעול כנגד ההגיון הבסיסי שלנו, להפוך את הכל לרגשני מאוד ללא פרופורציות, ולהתבצר בעמדות חסרון הגיון, או להשתחרר מהן בזמן הפחות מתאים.
.
זוית מדויקת בין אורנוס כוכב השינויים לשמש, עלולה להביא איתה גם החלטות פתאומיות שונות לגמרי ממה שהתכוון אליהם קודם לכן. היכולת שלו להתמודד עם שינויים ועם עימותים, אולי הופכת אותו לפרטנר ראוי ללחצים שמופעלים עליו מבחוץ, אבל עלולים להביא איתם חוסר יציבות לטווח ארוך מבחינתו שלו.

בשנתיים שחלפו הלחצים הלכו והתגברו, בעיקר, כשכוכב פלוטו עלה על מרס שנמצא אצלו בסוף מזל קשת: אז הוחלט סופית להעמיד אותו לדין. כוכב נפטון שנמצא באותו זמן, ובעצם נמצא עדיין על השמש שלו, מראה שהתהליך לא נגמר, אלא רק בעצם התחיל. מיקומו של כוכב שבתאי עכשיו במזל בתולה מול כוכב מרקורי במזל דגים, הראה שההתמודדות האמיתית שלו התרחשה במחצית השנה האחרונה של השנה שעברה, כשהחדשים אוגוסט ספטמבר ואוקטובר משמעותיים במיוחד ואז גם אפשר היה לראות באופן ברור לאן הדברים הולכים.

מבט מעמיק על מפת הלידה של הירשזון, שלוקח בחשבון בעיקר את מיקומם של מרקורי ואורנוס, מביא את התחושה שהאיש הזה, כמו במפות לידה רבות של אחרים שראיתי, אחראי באופן עקיף או ישיר לפעולותיו, ויורה לעצמו ברגל בגלל קוד רגשי הקשור בכלל לתקופות אחרות. יתכן שהוא אולי מחפש בעזרתו של נפטון עונש על רגשות אשמה שלא נדע מאין הם מגיעים, ובהחלט הולך מכוון את גורלו באופן מרתק אך טרגי משהו, כמו שאפשר לראות פעמים רבות באסטרולוגיה בכל.

ואכן, את עונשו קיבל עכשיו. יש אומרים שזהו עונש קל מדי יחסית לסכומי הכסף ,ויש אומרים שהוא קשה במיוחד בגלל מצבו וגילו של הירשזון, ושאולי אף לא ישרוד את הכלא. חזרתו של יופיטר במזל דלי לכוון השמש של הירשזון בזמן המשפט וגזר הדין, מראה סוף של פרדוקס, כיון שיופיטר נחשב לכוכב השפע ואכן, אין ספק שקיבל שפע של שנים בכלא..

אבל יתכן והתהליך כולו יהיה בסופו של דבר מעין תיקון וריפוי לאיש שהיה בתפקיד כל כך אחראי ושלט על כספה של המדינה כולה, ולא השכיל לעמוד בפיתוי....

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully