וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

24.6.2009 / 11:55

יום רביעי: יום ביתי וחמים מחזיר אותנו אל הקרקע. אם נסכים לחזור.. וגם חיבוק קטן כדאי. תחזית לתאריך 24/06/2009

היום הזה: על פניו, נראה שהמתחים יורדים, הלב נפתח, ויום ביתי וחמים משהו (כן כן, חמסין, אני יודע..) מגיע אלינו. שינוי, אכן.

זהו יום שמחזיר אותנו בעדינות לקרקע, אותה קרקע רגשית שלפעמים - כמו בשבוע האחרון - אנחנו מרגישים שאנחנו בכלל לא מחוברים אליה, אלא צפים בחלל אויר רווי גירויים, אזהרות, פיתויים ובעיקר פחדים. כן, ים של פחדים יש באויר בשבועות אלה, החל מהפחד שכמו שאנחנו נראים לא אוהבים אותנו, וכלה באופן שבו אנחנו מבטלים את עצמנו, שמים בצד את הדברים שחשובים לנו במיוחד, מוכרים את הפנינים הקטנות שלנו תמורת חיוך, תמורת הכרה, ולא מבינים אחר כך שהבגידות הקטנות האלה - הן אלה שעושות את זה קשה כל כך, את העובדה שאנחנו בסך הכל רוצים לחזור לקרקע שקטה, סבלנית ומקבלת.

אז.. הנה אנחנו חוזרים אליה, זמנית, לקרקע הזו שאנחנו מתגעגעים אליה לפעמים כל כך, ולפעמים כשהיא שם אנחנו בכלל לא שמים לב אליה כי הפחד או החרטה על מה שקרה אתמול או שלשום מצמית אותנו, משתק, מביא איתו רק ים צורך לחזור אחורנית ולשנות מלים או להצמיח ג'סטות קטנות כדי שבכל זאת יאהבו אותנו.. ואם לא - שום דבר לא שווה. אוף.

והיום - זה מאותם ימים שבהם אנחנו לא צריכים להעמיד פנים. הכל כאן, לידנו, מושך בכנף חולצתנו המזיעה כדי שנראה, וקוראים לו, לזה - בית.

חוזרים הביתה - זה המוטו של היום הזה. חוזרים למקומות החמים והבטוחים שלנו, לסמלים הקטנים שמראים שעמוק בפנים - יש לנו שרשים, ועבר, ופה ושם גם פנים מחייכות שאוהבות, שמקבלות אותנו כפי שאנחנו, כן כן.

ואולי בערב, נצא עם הביתיות הזו, עם הפנים האלה, לקפה?..

והאהבה, מה קורה לה ביום שכזה?

כשיש בית בסביבה - יש גם אהבה. וזו אהבה שלא שואלת שאלות אלא שותקת ומחבקת, ליד הדלת בהול, במסדרון, בחדר המדרגות או מול הטלביזיה, וזה תמיד אותו החיבוק, אותן הידים שעוטפות, אותו החום שזורם מעשר אצבעות שעוטפות גוף אחד שלם אי שם בין הכתף לבטן.

והן מדברות, הידים, עם הגוף הזה: שלום לך.. שלום גם לך. באנו לעטוף ולחבק.. ואני מוכן להיעטף ולהתחובק. חה חה חה.. צוחקות הידים. חי חי חי.. צוחק הגוף. וזהו צחוק שבא מהלב, אמיתי, קטן אך מהדהד. צחוק של אהבה.

כן, לפעמים באמת מדהים מה חיבוק אחד קטן, מהעוטפים, יכול לעשות.

ומה קורה היום בכוכבים?

ירח בסרטן 120 אורנוס 150 נפטון

שמש במזל סרטן 90 אורנוס (יציאה) 180 פלוטו (יציאה) 120 נפטון

מרקורי בתאומים 90 סטורן (כניסה)

ונוס בשור צמידות מרס (יציאה) 120 סטורן 90 נפטון (כניסה)

מרס בשור 120 סטורן

יופיטר בדלי צמידות נפטון (יציאה)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully