וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

23.6.2009 / 11:49

יום שלישי: להמנע מויכוחים ועימותים, ולשמור על פרופיל נמוך.. וגם נוסטלגיה למיסטר ג'ונס. תחזית לתאריך 23/06/2009

היום הזה: על פניו, זה עלול להיות היום הבעייתי של השבוע. שימו לב למצב הכוכבים: גם השמש, מיקוד הדברים, וגם הירח שהוא זה שקובע את הטון היומי, נמצאים במזל סרטן הביתי והרגשני ויוצרים זויות של עימות לפלוטו הכוחני והיצרי.

זה אומר שעל פניו, זה עלול להיות יום מאוד טעון רגשית. כל משא ומתן שלנו עם מי שנמצא ממול עלול להביא איתו תגובות קיצוניות, כשדברים יוצאים מפרופורציות בקלות, ומקבלים איפיון שלא התכוונו אליו כלל. אולי משום כך כדאי לחשוב היום פעמיים על כל מה שיוצא לנו מהפה, ובמקביל - לא לאבד פרופורציות גם במחשבות שלנו, וגם בדיאלוג עם שותפים, בני ובנות זוג, וכל מי שנמצא בחיינו.

זויות של עימות, מצליחות בדרך כלל לבטא חילוקי דעות או קונפליקטים שיש לנו עם עצמנו, בדמותו של מי שנמצא מולנו. נסו להתייחס אליו כאילו הוא חלק מאתנו, והוא מייצג את הסופר אגו שלנו, סוג של אני פנימי שנמצא עמוק בפנים ומעביר עלינו ביקורת, אומר שאנחנו לא טובים מספיק, ונוגע בנקודות החולשה שלנו. אם נבין שחלק מהקונפליקטים שהיום הזה עלול להביא איתו בעצם קשורים ישירות או בעקיפין לאותו חלק בתוכו, נוכל להתייחס אליהם גם בקצת יותר הבנה וסלחנות, ואפילו בתודה מסויימת, שכן הם מוציאים לאור את הפחדים שלנו ואת הביקורתיות שלנו על עצמנו, ומאפשרים להם להתבטא בשטח, ולנו - לנהל איתם דיאלוג.

אז.. סבלנות, אורך רוח, הבנה וקבלת הזולת שעומד ממול גם אם מה שהוא אומר לא מוצא חן בעינינו, ואמירת תודה לאסימונים שעשויים ליפול היום אם כן נעשה זאת בכנות, ומכל הלב.

והאהבה, מה קורה איתה היום?

מעניין, ודווקא יום שכזה עשוי להביא איתו דיאלוג משופר עם הלב, בתנאי שמודעות היא מלת המפתח שנשתמש בה כעת. היכולת שלנו לראות בעיקר היום את נקודות החולשה שלנו ביחסים, ואת הצרכים הרגשיים האמיתיים שלנו בקשר קרוב ובאהבה בכלל, גדולה במיוחד, למרות שדווקא הן עלולות להביא איתן מקום כואב שזקוק להבנה ולהחלמה. אולי משום כך כדאי עכשיו להתמקד בעיקר באזור הלב ולא בביקורת הפנימית, אבל לשלב את הלב הזה עם הראש הבוחן, כדי שיגיעו גם תובנות כאלה ואחרות, ולא רק תגובות אוטומטיות למצבים מוכרים.

והכי הכי חשוב - לעשות את כל זה באהבה.

אז מה אתם אומרים?..

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בסרטן צמידות שמש 180 פלוטו 60 סטורן

שמש במזל סרטן 90 אורנוס (יציאה) 180 פלוטו (מדויק!) 120 נפטון

מרקורי בתאומים 90 סטורן (כניסה)

ונוס בשור צמידות מרס (יציאה) 120 סטורן

מרס בשור 120 סטורן

יופיטר בדלי צמידות נפטון (יציאה)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully