וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

22.6.2009 / 10:35

יום שני: יום מרגיז, שאפשר לעבור אותו בכיף עם החיוך הנכון, ואפילו עדיף - עם סרנדה מהכוכבים. תחזית לתאריך 22/06/2009

היום הזה: על פניו, זה עלול להיות אחד הימים היותר קשים, מעצבנים או מרגיזים של השבוע. הירח נמצא אמנם במזל תאומים התקשורתי, אבל יוצר זוית פעולה לאורנוס התזזיתי, זוית פעולה לסטורן הנוקשה, וזוית של עימות עם פלוטו הכוחני. לשמחתנו זה רק יום אחד, אבל חשוב דווקא היום להזהר מההחלטות שלנו: הן עלולות להנתן - או להלקח - מתוך מקום רגשי ולא הגיוני, ומשום כך גם לפעול לרעתנו. משום כך בדיוק כדאי לדחות אם אפשר את ההחלטות שלנו למחר.. פשוט כך.

כן, דוחים - מה רע? ואם מישו יגיד משו, אמרו לו בבקשה שהאסטרולוג המוזר הזה עם הזקן אמר.. כן, זרקו את זה עלי - מבחינתי זה בסדר, ואני אפילו מוכן לשלוח פתק למי שירצה. גם אני, מבחינתי, פוגש יום מוזר במיוחד, כנגד כל התכנונים, אבל אני בכל זאת מחייך לכוכבים - והם אלי: נכון שאתה לא בלחץ? נכון. בעצם.. אולי קצת. קצת סבלנות וזה עובר, הם מבטיחים לי, וממשיכים הלאה, ואני - מעביר את ההבטחה אליכם, ואפילו ממליץ: פרופיל נמוך, עשייה מאופסת, מיקוד בעובדות - ואת מה שחשוב במיוחד - דוחים למחר או מחרתים, ובערב - חיבוק..

כן, חיבוק אחד - וזה בהחלט יכול לעבוד, ואפילו יותר מזה. חיבוקון שכזה - ואם יש מי שיתן אותו ואפילו יגיד מלה טובה, או אם מישהו אחר זקוק לשנים האלה ואנחנו יכולים לתת אותם, ככה מהשרוול, בלי לעשות עניין - מה רע?

מיקוד, עובדות, חיבוק - והופ! תיכף מגיע מחר. יש?

האהבה, מה קורה איתה ביום שכזה?

האהבה ביום שכזה בהחלט יכולה להיות התרופה. פשוט מתקשרים למי שאוהבים, ומחליפים כמה מלים בקול נמוך, מתעניינים ושואלים, מציעים הצעה קטנה, ותיכף מרגישים איך הלחץ יורד, הלב נפתח, וזרזיף של אהבה מטפטף ממנו, ואם לא נזהר הטיפות האלה יגיעו גם לשטיח, והוא יהפוך זוהר בצבע ורוד, ובלילה יהיה שם מן שביל קטן שכזה, עם טיפות עגולות בצורת לב, ואפילו הידית תהיה ורודה, ותשאיר סימן ורוד קטנטן על האצבעות, כדי שלא נשכח, שמי שאוהב - האהבה אוהבת אותו.

כן, גם ביום שכזה.

בעיקר.

ולפני שהם הולכים באופן סופי, הכוכבים, הם שרים לי סרנדה. סרנדה מהכוכבים.. כן כן. אתם שמעתם על דבר כזה? והם עושים את זה משתי סיבות: אל'ף, כי הם אוהבים לתת ועושים את זה באהבה, וב'ית - כי זה שיר שמח במיוחד שמתאים בדיוק ליום הזה, ולמה שקורה בו. כן כן.

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בתאומים 180 פלוטו (כ) 90 אורנוס (כ) 90 סטורן (י) 120 נפטון

שמש במזל סרטן 90 אורנוס (יציאה) 180 פלוטו (כניסה) 120 נפטון

מרקורי בתאומים 90 סטורן (כניסה)

ונוס בשור צמידות מרס (יציאה) 120 סטורן

מרס בשור 120 סטורן

יופיטר בדלי צמידות נפטון (יציאה)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully