וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

21.6.2009 / 10:08

יום ראשון: מזל טוף לסרטנים, ונוס נצמדת למרס, והרגש חוזר... וגם: חיבור ישיר לאהבה. תחזית לתאריך 21/06/2009

היום הזה: שני אירועים מסמלים את היום הזה. האחד, השמש, מיקוד הדברים, אותה גברת עם הפנים החשובות האלה והארנק שיש בו הכל, זו שהיתה דרמטית ושמחה כל כך במזל אריה, עוברת היום למזל סרטן, ונראה שהמעורבות הרגשית שלנו הופכת להיות גבוהה יותר, ויציבה פחות. מצבי הרוח שלנו הופכים להיות פקטור חשוב יותר ביומיום שלנו, שכן הירח המשתנה במהירות הוא זה ששולט על מזל סרטן, מה שאומר שכל דבר בחודש הקרוב ילקח באופן אישי מדי, וחסר פרופורציות. קורה..

האלמנט השני - ונוס הרגשית והסקסית, נצמדת היום לגבו של מרס העצבני, והאיחוד הקוסמי הזה עלול להביא איתו סערות רגשיות קטנות, דרמות זעירות, וצורך לנקות משקעים רגשיים לפני שממשיכים הלאה עם תכניות הפעולה שלנו. כל דבר קטן היום עלול להראות גדול מהחיים, אלמנט שמצביע בעיקר על חוסר פרופורציות מסויים, וצורך לא לאבד את הראש גם כשדברים לא קורים כפי שתכננו או רצינו.

מצד שני, דווקא היום הוא זמן טוב למסד יחסים, ללכת עם הלב עד הסוף, ו..לקבוע עובדות בשטח. אם ניקח את העניינים בידים, נתגבר על ההססנות שלנו, ונקח יזמה שכבר מתרוצצת לנו בראש לפחות שבוע ימים - החיים יחייכו וילכו אתנו: סוף סוף הם עושים משהו, ירטנו להם מתחת לשפם, ויניחו יד רכה אך מחזקת על כתפנו. רק זה כשלעצמו מצדיק את לקיחת היזמה הזו, והליכה קדימה.

אז.. מוכנים?

ומה קורה לאהבה ביום שכזה?

ראשית, החיים הופכים רומנטיים יותר. השמש במזל סרטן מחזקת את הצורך להרגיש דברים בעוצמה, ומהבטן. הצורך בפעולה שהיה במזל אריה מתחלף בצורה בתחושה שבמזל סרטן, וזה כשלעצמו יוצר רגישות הרבה יותר גבוהה לכל שינוי בקול של מי שממול, לכל ניואנס, לכל תזוזה של הלב, שלנו או של מי שאתנו. רגישות היתר הזו גורמת לנו לאבד פרופורציות, אבל.. מי צריך פרופורציות באהבה? כשהאדרנלין או הלב מאותתים על הצורך בנפש קרובה ואוהבת - זה בדיוק הזמן לקחת יזמה, להרים טלפון או שנים, ולתת לאהבה הזו שבתוכנו ביטוי אמיתי, בין אם יש שם מישהו שאוהב אותנו ומקבל כפי שאנחנו, ובין אם אלה אנחנו שמשדרים אהבה לעולם - ובעיקר לעצמנו.

כי חיבור ישיר יותר אליה, לאהבה הזו, כמו כל חיבור לאהבה בכלל, מחבר אותנו לעולם בעבותות קסם, וממנו, ביום הזה, גם אם דברים אינם קורים בדיוק כפי שרצינו, וגם אם הלב אינו נמצא בדיוק במקום שתכננו, וגם אם אנחנו צריכים להפרד ממנה לרגע כי הזמן הקוסמי אינו תואם את הצרכים שלנו כרגע, כדי להתחבר אליה בהמשך מחדש - הכל אפשרי!

כן, הכל אפשרי, אם נדע להפרד, לאחל את כל הטוב שבעולם למי שהיה איתנו בזמן מסויים והוא עדיין בלבנו, ולשחרר אותו כדי שנוכל לפגוש אהבה חדשה, עוצמתית, כזו שמרעידה את בית החזה ואת חיינו, ומביאה את היופי הזה לעצמנו ולעולם, כמו שהיינו רוצים..

ואם נסתכל עמוק בפנים - היא בעצם שם, ומעולם לא עזבה, ורק מחכה לרגע שבו נאפשר לה להציץ החוצה, ולשמח אותנו מחדש.

אז.. לשחרר, לחייך - ולתת לה לחזור, כבר עם הקפה של הבוקר..

ומה קורה היום בכוכבים?

ירח בתאומים צמידות מרקורי 90 סטורן (כניסה)

שמש עוברת למזל סרטן 90 אורנוס (יציאה) 180 פלוטו (כניסה) 120 נפטון

מרקורי בתאומים 90 סטורן (כניסה)

ונוס בשור צמידות מרס (מדויק!) 120 סטורן

מרס בשור 120 סטורן

יופיטר בדלי צמידות נפטון (יציאה)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully