וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

18.6.2009 / 11:37

יום חמישי: האופטימיות מתחילה לחזור, ואיתה - גם החיוך. וגם: כל תורת האהבה. תחזית לתאריך 18/06/2009

היום הזה: על פניו, נראה שהמתחים של הימים האחרונים מתחילים לרדת בהדרגה. השמש יוצאת לאיטה מתוך זוית הפעולה עם אורנוס, ההחלטות עדיין מהירות למדי אך פחות פזיזות, והאופטימיות מגיחה לה ורואה ששום דבר אינו באמת קריטי, והכל - סביל.

הירח שוהה לו עדיין במזל טלה למשך יום נוסף, מה שאומר שיש עדיין את אותה תחושה ראשונית של התחלות חדשות, אותו חיוך של ילד שמבחינתו החיים הם בכל זאת הרפתקה ולא משהו מעייף שחוזר על עצמו, ואותה סקרנות בסיסית שמביאה איתה את שמחת החיים הבסיסית הזו ואיתה גם מערכת של החלטות מהירות, חסרות פחד, ופה ושם אפילו מחוייכות, שאפשר למצוא בתוך תוכו של הילד שבכולנו.

ואולי משום כך, אותה תחושה של התחלה חדשה נמצאת עדיין ברוב הדברים שאנחנו עושים, משהו טרי ורענן אם בדרך או בקונספט, ואולי גם ביכולת להתנער מתחושת הכובד של הימים האחרונים, ובאמת לפתוח דף חדש בתקשורת שלנו עם הסביבה, ואפילו עם עצמנו. כן כן..

התחלות חדשות, גישה קצת שונה, דיאלוג אופטימי עם פרטנרים, ויכולת לראות את הצד השמח בכל נושא, מבלי לשלוף החוצה את הציניות שלנו באופן מיידי, אלא ממש להתחבר אליו - מי צריך יותר, כדי ליהנות מיום חדש?

ומה קורה לאהבה ביום שכזה?

היא מציצה בנו, כמו ילד שמציץ מבעד לאצבעות כף ידו הפרושות, ומחייכת. היא יודעת, אהבה שכמותה, שגם אם לפעמים נדמה לנו שהיא בכלל לא שם, שהיא לא נכנסת לחיים שלנו, שהיא מקפחת אותנו ומותירה אותנו נוקשים וקרים - שהיא בסך הכל נמצאת כל הזמן בסביבה, ורק מחכה לרגע שבו הלב שלנו באמת פתוח לראות ולקבל אותה, וברגע שזה קורה - היא רצה קדימה, מדדה בשמחה כמו ילד בן ארבע שמחכה באמת לרגע שבו הוא מרגיש רצוי ומחכים בדיוק לו, מדדה ואץ ונופל אל תוך זרועותינו בהתמסרות מוחלטת, בשמחה מוחלטת, באהבה מוחלטת.

כי זו האהבה, טוטלית ומוחלטת, כשהיא באמת מגיעה ונופלת אל בין זרועותינו. כל מה שאנחנו צריכים זה פשוט לזכור את הרגע הזה, את החיבוק הטוטלי הזה - כשקשה לנו, כשהאמונה שהיא באמת שם נעלמת, כשאנחנו מרגישים שהיא עזבה אותנו סופית וכבר לא תחזור, ואז באמת החיוך יורד ונעלם ביחד עם השמש שנופלת אל תוך העננים באופק.

אז.. פשוט לא לומר 'לעולם לא', ולא לתת לה ללכת, לאהבה הפנימית הזו, אלא להשאיר את הלב פתוח ואופטימי ומחובק גם כשקשה.

בעיקר.

וזו בעצם כל תורת האהבה כולה..

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בטלה 120 פלוטו 60 נפטון 60 שמש

שמש בתאומים 90 אורנוס (יציאה)

מרקורי בתאומים 60 אורנוס 90 נפטון (יציאה) 120 סטורן 150 פלוטו

ונוס בשור צמידות מרס (כניסה)

מרס בשור 120 סטורן

יופיטר בדלי צמידות נפטון (יציאה)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully