וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

17.6.2009 / 10:49

יום רביעי: סוער, מדליק, דרמטי ולא צפוי - או שנהפוך אותו לכזה. וגם: דיפ פרפל מעל למים. תחזית לתאריך 17/06/2009

היום הזה: על פניו, זהו יום טעון למדי. השמש יוצרת היום זוית פעולה מדויקת עם אורנוס, וזה כשלעצמו אמור להפוך את היום הזה לתזזיתי, בלתי צפוי, ופה ושם אפילו סוער מעט.

כן, זו אחת הזויות הפחות צפויות שיש, כיון שהשמש, אותה גבירה מכובדת שקובעת את כוון הדברים, לא ממש נהנית מהזוית הזו: אפשר לחשוב שאיזה פרחח חוטף לה את הארנק, מביא איתו דרמה פתאומית ברגע, או פשוט בועט לה ברגל. אולי משום כך היום הזה אמור להיות בגדול לא קל, יום שבו אנו עלולים לשבור את הכלים כשאנו מגלים שדברים לא קורים כפי שרצינו, להודיע בדרמטיות לאדם אחר שהוא אינו רצוי יותר בחיינו, או פשוט לעשות איזו טעות בשיקול הדעת ולפעול באופן פזיז ולא שקול, וכך לקלקל דיאלוג יפה עם אדם אחר.

ועכשיו.. נוסיף ליום הזה את הירח במזל טלה, מן ירח ילדותי שכזה שרוצה הכל כאן ועכשיו, וכשהוא נמצא בזוית לפלוטו הוא גם גורם לנו להגיב בלי פרופורציות על כל שטות, ונראה שזה באמת אחד מאותם ימים שבהם הכל, אבל הכל, יכול באמת לקרות בהם, לטוב ולרע, ונבין שהיום הזה כדאי להזהר מהליכה לא זהירה על חבל דק ולא להתגרות בגורל, או באנשים שנמצאים בסמכות מעלינו שדווקא היום מתחשק לנו לומר לנו מה באמת אנחנו חושבים עליהם, או בנהגים שאנחנו עוקפים באופן לא זהיר ברמזור, או בחיים בכלל שבהם אנחנו עושים פרצופים למי שבסך הכל רוצה בטובתנו, אבל אנחנו, חסרי סבלנות שכמונו, פשוט רוצים קצת אקשן שירענן את השורות, ואנחנו מגיבים מהבטן, וחוטפים...

כן, יום שבו גם הירח וגם השמש יוצרים זויות לא קלות עם כוכב מזיק כלשהו - השמש עם אורנוס והירח עם פלוטו - הוא בהחלט יום שבו כדאי לשמור על עצמנו, ולפעול בזהירות רבה, ובעינים פקוחות לרווחה, ועם הרבה הרבה חוש הומור שיעזור לנו לעקוף מכשולים לא צפויים, אנשים שכועסים עלינו, או את החיים שעלולים להתעקש ליצור דרמה, דווקא כשהכל נראה חמים ותמים כל כך..

אז.. עינים פקוחות, ראש חכם וקומבינטורי שמוכן ויודע לאלתר, וכל ההומור שבעולם, וביחד - נהפוך את היום הזה למשהו מבריק, מדליק, בלתי צפוי, ו..נעבור גם את זה. סיכמנו?

ומה קורה לאהבה ביום שכזה?

היא הופכת למשהו מדליק ומתזז, מסוכן ומטריף, כמו פירומן קטן שמשחק בגפרורים ומדליק ניירות בכיור המטבח, ויודע שמגע אחד יותר מדי - והכל נדלק בטירוף.. כן, זהו יום שבו כדאי להפוך את האהבה שלנו למשהו מדהים, מתוק, משעשע, בלתי צפוי - ואפילו מדהים, אותנו או את האחרים, בעיקר כשאנחנו עושים את הבלתי אפשרי, מרימים טלפון לא צפוי, והופכים את כל האנרגיה החזקה הזו שיש באויר למשהו מדהים שסוחף גם את האחרים, ומשנה אותה להדלקות אמיתית שבאה מבפנים, כמו...

כמו השיר הזה, למשל, שבו דיפ פרפל עושים בגדול בדיוק את מה שאמרתי עכשיו. מומלץ לסגור חלונות, להגביר ווליום, ולא להתבייש לצרוח ולזייף בקול רם בחדר, ושכולם יקפצו.. קפיש??

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בטלה 90 פלוטו 60 מרקורי

שמש בתאומים 90 אורנוס (מדויק!)

מרקורי בתאומים 60 אורנוס 90 נפטון (יציאה) 120 סטורן 150 פלוטו

ונוס בשור צמידות מרס (כניסה)

מרס בשור 120 סטורן

יופיטר בדלי צמידות נפטון (יציאה)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully