וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

יום שלישי: מתחים מכל הכוונים, רק קשר ישיר אל הלב יוביל אותנו בבטחה. וגם: אמריקה. תחזית לתאריך 16/06/2009

היום הזה: על פניו, זה עלול להיות אחד הימים היותר מתוחים ולחוצים של השבוע. צמידות בין הירח לאורנוס התזזיתי וזוית של מתח שהוא יוצר עם פלוטו, ובמקביל זוית פעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס - כל אלה מביאות איתן יום מתוח במיוחד, שבו קל מאוד לאבד פרופורציות, וקשה מאוד לשוב ולזכות בהן, מרגע שאבדו לנו.

איך עוברים יום שכזה? ובכן, זה מזכיר לי את הבדיחה ההיא, שבה שואלים: איך שני קיפודים עושים אהבה? בזהירות רבה.. כן, כדאי להיות זהירים למדי היום הזה ואפילו מחר, מה שאומר - לחשוב פעמיים לפני כל פעולה או יצירת דרמה כזו או אחרת, ואם אפשר - לחשוב גם על אלה שנמצאים לידינו, או מולנו, להקשיב להם ואחר גם להקשיב לעצמנו, להיות בפוקוס על מה שאנחנו עושים, ולא לאפשר לעצמנו להתפרץ גם אם אנחנו צודקים והחיים שמולנו טועים, כי פתיל קצר - ובכן, זה בהחלט אחד הסיכונים של היום הזה, שכדאי בהחלט לא לקחת.

אז.. לחשוב פעמיים לפני שפועלים, לחשוב שלוש פעמים לפני שכועסים, ולהפסיק לחשוב כשמרגישים שמגיע חיוך - או חיבוק.. אז - פשוט להתמסר, קפיש?

והאהבה, מה קורה איתה ביום שכזה?

ובכן, על פניו היא קצת נעלמת עכשיו, קצת נדחקת הצידה מפני הכעסים או התסכולים שלנו, מפני כל מה שמפעיל אותנו בעדיפות ראשונה, ורק אז, כשאנחנו מתפנים מעט, אנחנו יכולים גם לגעת בה, ודרכה - גם לגעת בלבנו.

והמגע הזה בלב - יש בו את אותה איכות מרפאה שאנו זקוקים לה דווקא ובעיקר ביום שכזה. אותה איכות שיכולה להשכיח רגעים קשים, ולהצמיח רגעים נקיים ומדהימים של אהבה מזוקקת, שהיא ורק היא יכולה לא רק לגעת עמוק בסנטר של הדברים, אלא גם ועיקר לרפא אותם, לפחות זמנית, וגם אם דמעה או שתים זולגות להן כמבלי משים בלהט הרגע, אולי דווקא אז אנחנו מקבלים פרופורציות וחוזרים לעצמנו, למי שאנחנו, ובעיקר - למי שאנחנו יכולים להיות.

והרי בסופו של דבר כולנו הרי כל כך לבד, מתחת לכל זה..

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בדגים צמידות אורנוס 90 פלוטו

שמש בתאומים 90 סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה)

מרקורי בתאומים 60 אורנוס 90 נפטון (יציאה) 120 סטורן 150 פלוטו

ונוס בשור צמידות מרס (כניסה)

מרס בשור 120 סטורן

יופיטר בדלי צמידות נפטון (יציאה)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully