וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

14.6.2009 / 10:30

יום ראשון: עדין ורגיש בחוץ, כסחני וחסר שקט בפנים, וגם: געגוע לאינטימיות וחיוך של גו'קר. תחזית לתאריך 14/06/2009

היום הזה: על פניו, זה אמור להיות יום רגשני ועדין למדי. הירח שוהה לו במזל דגים הרגשי, ויוצר אך ורק זויות מוצלחות לפלוטו מרס ונוס ולשמש, מה שאומר שהיום הזה כדאי לפעול בעדינות רבה, להתמקד בשיתופי פעולה מסוגים שונים אם אנשים שחושבים כמוכם, או אפילו קצת אחרת, ולחבר עד כמה שאפשר בין אפשרויות שונות, למטרה אחת.

ברם אולם, מתחת לפני השטח ממשיך להתקרב לו הצונמי, בדמותה של זוית פעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לאורנוס התזזיתי, שתגיע לשיאה באמצע השבוע. זה אומר שמתחת למסכה הנעימה עלולים להגיע לחצים שונים, מתחים לא צפויים, ואולי גם פתיל קצר במיוחד, שמגיע בדיוק כשצריך סבלנות, והרבה ממנה.

אולי משום כך כדאי ורצוי להסתכל עכשיו על השבוע כולו כיחידה אחת, ולפעול באופן שקט ומבוקר עד אמצעו, ובעיקר - באופן זהיר. חשוב לראות איך לא מחרידים עכשיו שדים מרבצם, לא מתגרים בסמכויות, ולא עושים שום דווקא שעלולה להתנפץ לנו בפרצוף בהמשך השבוע. לא לא: אנחנו מחליטים כבר ועכשיו שאת השבוע הזה אנחנו עוברים באופן שקט ורגוע עד כמה שאפשר, בעינים פקוחות, ובראש שמתכנן ולא נותן לדברים להתמסמס או להתקלקל בהמשך.

וזה מתחיל היום..

ומה קורה לאהבה ביום שכזה?

גם היא, בדיוק כמו שאר היום הזה, מתחלקת לשנים: הצד שרואים כלפי חוץ והוא עדין אך רגיש, והצד הפנימי שהוא מתוח ועצבני וחסר שקט, והוא מגיח לעיתים דווקא ברגעים אינטימיים, ולוחש לנו באוזן: לא מבינים אותנו.. לא קולטים אותנו.. ובעיקר - לא אוהבים אותנו.. יש לו טון מרגיז, לקול הזה, והוא גם מראה לנו באיזה פינות זה קורה, ומה כדאי לעשות: לכעוס, ולעשות דווקא, ולא לתת שיקחו אותנו כמובנים מאליהם.

אמה מה, בגלל שזה לא ממש אמיתי, מה שהקול הזה אומר, אנחנו באמת עלולים לקלקל יחסים יפים רק בגלל קריזות קטנות ובלתי צפויות, ורגעים שבהם באמת נדמה לנו שאהבה היא לא מה שיש באזור, וכל מה שאני מבקש מכם בדיוק ברגעים האלה זה - לשמור על פרופורציות, לחכות בסבלנות עם הגרזן, לעצור את הנשימה, ולשלוף איזהו חיוכון שכזה שמראה שמה שלא יקרה - אתם מוכנים לאפשר לאהבה להתגלות, גם אם בדיוק עכשיו היא עושה כלים, או סתם קשה לה להראות את עצמה.. ובשביל זה - צריך להיות ג'וקר לא קטן, ללהטט בין כן ולא, בין חיוך לחיבוק, בין הלב הפותח לראש המנתח, ואם באמת נצליח - שיחקנו אותה, ונוכל לזכות גם במלים החכמות - וגם באהבה עצמה..

פשוט סבלנות, קצת מחשבה וחיוך ערמומי של ג'וקר - ואו טו טו היא חוזרת, עם הלב פתוח לרווחה, ובהרכב מלא. כן כן.

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בדגים 60 פלוטו 60 מרס 60 ונוס 120 שמש

שמש בתאומים 90 סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל שור 60 אורנוס 90 נפטון (יציאה) 120 סטורן 150 פלוטו

ונוס בשור צמידות מרס (כניסה) 120 פלוטו

מרס בשור 120 סטורן

יופיטר בדלי צמידות נפטון (יציאה)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully