וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

11.6.2009 / 10:53

יום חמישי: הצורך בסדר וארגון הולך ומתחזק, ואיתו מתחזק גם הלחץ, וגם: הריף של ג'ף בק האגדי. תחזית לתאריך 11/06/2009

היום הזה: הירח שוהה במזל גדי ויוצר זוית פרקטית למרקורי כוכב התקשורת שלנו, מה שאומר שהיום הזה עוסק במימוש רעיונות ותקשורת יעילה, בשימת הפרטים הקטנים בתוך מסגרת מאורגנת, ובכלל בארגון: ארגון שולחן העבודה שלנו, הטכני והרגשי, ארגון החיים שלנו כשהאצבע מורה על הפרטים הקטנים שצריכים לנוע ולהסתדר זה ליד זה כמו בפאזל משחקי, ובניית סדר עדיפויות חכם שיאפשר לנו לצלוח את התקופה הקרובה, ובעיקר את היום הזה בשלום, לקראת סוף שבוע שקט.

אלא שסוף השבוע לא ממש הולך להיות שקט, בלשון המעטה. השמש, מיקוד הדברים, כבר נכנסת עמוק יותר אל תוך זוית הפעולה עם אורנוס התזזיתי, זוית שתגיע לדיוקה בסוף השבוע, וזה אומר שאנו עלולים לפגוש לא מעט לחצים, מתחים, גישה עצבנית וחוסר שקט דווקא בסופשבוע שאמור להיות נעים, הרמוני ושקט.

את הלחצים האלה אנו עלולים להרגיש גם היום: אם דרך אנשים חסרי סבלנות בסביבה שמאיצים בנו, סטייל 'גומרים הולכים', ואם דרך מערכות לחצים רגשיות שמגיעות בצד המקצועי, או בעולמנו הרגשי, דרך פרטנר חסר סבלנות, בוס מעוצבן, או מנהל סניף הבנק שטורח להתקשר ולומר שהאוברדראפט, אהמ.. לא יורד לו.

מרגיז, מתסכל ומעצבן? לא בהכרח: התגובות שלנו למערכות הלחצים האלה הן שיקבעו בסופו של דבר עד כמה נהיה לחיצים או מתוסכלים בהמשך, ועד כמה הן באמת אלה שיקבעו אם היום שלנו יהיה שרשרת אינסופית של כיבוי שריפות זעירות, או שרשרת של החלטות נבונות שבעזרת סדר עדיפות נבון יהפכו אותו למאתגר ואפילו מועיל.

כדאי גם לזכור שעם זוית כזו - הצורך שלנו בריגושים עולה, ואיתו גם הצורך בדרמות. אבל.. מי אמר שדרמות זה רע? לפעמים כשמגיעה אחת כזו ואפשר לזרום איתה אלא שבסוף להסיט אותה לכוון כיפי ושמח ואפילו לחייך, זה בהחלט עשוי להפוך את היום כולו לאתגרי, שבסופו - מן תחושת שליחות פנימית שכזו, שבה גם עמדנו במשימות שלנו, וגם הפכנו אותן לגדולות מהחיים.

לפחות היום...

ומה קורה לאהבה ביום שכזה?

אין ספק שהאנרגיות שבו אינן קלות, לפחות בכל מה שקשור לאהבה: הסלעים הגדולים שיושבים למעלה ומאיצים בנו למלא את המשימות שלנו, תחושת הדחיפות הפנימית, ומאחורי כל אלה ההיסטריה השקטה של הזוית עם אורנוס שמביאה איתה קדחתנות פנימית וצורך במימוש מיידי של כאן ועכשיו, של רגש שמבקש לבטא ולהתבטא במינון אדרנליני גבוה - אבל גם זו אהבה: אהבה עיקשת, אהבה סוררת, צורך עצום להעתיק החוצה אל העולם את המתח הפנימי הזה שרוצה בו זמנית לפרק - ולאהוב, להרוס ולבנות באותו זמן, למתוח שינים ובו בזמן גם להתנצל על הדיסהרמוניה שמחברת את הלב ואת היצר - אהבה אורנית שבאה מבפנים, ונשפכת החוצה אל העולם במטר ניצוצות.

ומי כמו ג'ף בק, הגיטריסט האגדי שהיה שם עוד פעם כשהכל התחיל, ביחד עם אימוג'ן הבסיסטית הצעירה שלו, יודע להרכיב מתוך האנרגיה הפנימית המטורפת הזו צלילים שמגיעים בדיוק משם, ולהפוך אותה לאנרגיה של הנעת גלגלים שרצה קדימה, קדימה, ומריצה גם אותנו בתוך המקצב הפנימי הדחוס אל תוך היום הקדחתני הזה, שהקצב שלו רק ילך ויתגבר..

יאמי.

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בגדי 120 מרקורי

שמש בתאומים 90 סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל שור 60 אורנוס 90 נפטון (יציאה) 120 סטורן

ונוס בשור צמידות מרס (כניסה) 120 פלוטו 60 יופיטר 60 נפטון

מרס בשור 60 יופיטר 60 נפטון 120 פלוטו 120 סטורן

יופיטר בדלי צמידות נפטון (יציאה)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully