וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

10.6.2009 / 11:17

יום רביעי: יש הרמוניה באויר, אבל עמוק בפנים גדל צונמי.. וגם: התרגשות מהרגעים הקטנים. תחזית לתאריך 10/06/2009

היום הזה: על פניו, זה עשוי להיות יום ממוזל למדי. הירח שוהה במזל גדי, ויוצר זוית הרמונית עם מרקורי וזוית הרמונית עם סטורן, וביחד - משולש גדול בשמים, במזלות האדמה.

בגדול, זה אומר שכל מה שקשור לצד הפרקטי של החיים, מודגש היום וחיובי יותר. יתרה מזו: כל מה שהולך בקושי יקבל תנופה חיובית אם הדגש לא יהיה על הצד הרגשי או הפילוסופי של הדברים, אלא יתורגם לצד המעשי שלהם. 'אלוהים עוזר היום למי שלוקח את מושכות החיים לידיו וקובע עובדות בשטח', אומר הירח, ומצ'פר את הפרקטיים שבינינו, אלה שלא מאפשרים לחיים לרפות את ידיהם, וגם במצבים של משבר ממשיכים לעשות דברים במקום לדבר עליהם.

אבל מתחת למשולש המתוק שלנו, מתחילה להווצר מערבולת קטנה שתלך ותתחזק בימים הקרובים, ותסחוף את כולנו לתוכה. זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס התזזיתי, מביאה איתה חוסר שקט הולך וגדל, ואיתו צורך מתחזק בסערות ודרמות, ופה ושם גם ניתוקים כשדברים לא קורים כפי שרצינו.

כן, התגובות שלנו הולכות והופכות קיצוניות יותר, העצבנות מתחזקת, והצורך שלנו להגיב מהבטן ולא מהראש, עלול להביא איתו חוסר שיקול דעת שרק יזיק לנו, אם נתעקש לכעוס ולשבור את הכלים, במקום לפעול בסבלנות ואיפוק.

לסיכום: לפעול באופן חכם ויעיל מצד אחד, לחפש שיתופי פעולה חכמים מצד שני, והחשוב ביותר - לא להגיב מהבטן האגרסיבית אלא מהראש החכם והמתבונן, ולא לשכוח את החיוך...

והאהבה, מה קורה איתה ביום הזה?

ובכן, כשיש הרמוניה בסביבה - האהבה חוגגת: תנו לה כמה רגעים עדינים של עינים בעינים, של אצבע נוגעת בכתף, של רגלים שנוגעות לא נוגעות מתחת לשולחן - והחמימות מתפשטת בכל הגוף. כן כן.

וכשהירח יוצר משולש גדול והרמוני בשמים עם מרקורי וסטורן, זהו זמנו של הלב: זה הזמן שבו הוא הופך להיות החלק המרכזי בגוף, זה שמרכז את כל תשומת הלב סביבו, ואז הרגישות שלנו הופכת מכסימלית. נדמה שאנחנו קולטים כעת כל תנועה, כל שביב של חיוך, כל תנועת שריר מתחת לעור, והקליטה הזו בלי מלים של זה שנמצא מולנו, מפעילה אותנו כמו חיה מאולפת היטב שחיה על אדרנלין טהור, והגוף מגיב כמו מכונית פררי במירוץ פתיחת העונה של פורמולה 1, כשדגל המשבצות מורם וניתן אות הזינוק.

הלב הזה, התחושות האלה, האהבה הזו - חיים שלמים נבנים סביב הרגעים האלה, זוכרים אותם, נערכים לקראתם. וכשכאב גדול מדי והאהבה מתרסקת, אנחנו מנסים לעצור, להגן על עצמנו, ומכיון שאת הלב אי אפשר להחזיר, אי אפשר להחזיר לאחור גם את האהבה שהתעוררה ומתעוררת בו, גם כשנתאמץ וננסה לכבות את כל הבעירות הקטנות שנדלקות בגוף בו זמנית..

כי אהבה - היא אהבה.

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בגדי 120 מרקורי 120 סטורן (משולש גדול)

שמש בתאומים 90 סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל שור 60 אורנוס 90 נפטון (יציאה) 120 סטורן

ונוס בשור צמידות מרס (כניסה) 120 פלוטו 60 יופיטר 60 נפטון

מרס בשור 60 יופיטר 60 נפטון 120 פלוטו

יופיטר בדלי צמידות נפטון (מדויק!)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully