וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

יום שלישי: להגדיר מטרות במדויק, אבל לא להתפלא כשהגבולות נפרצים, וגם: משהו מתוק. תחזית לתאריך 09/06/2009

היום הזה: הירח במזל גדי, אבל מרקורי עדיין בזוית פעולה לנפטון, מה שאומר שעל פניו זהו יום של קונפליקט בין הצורך בגבולות מוגדרים ובהירים היטב מצד אחד, לבין תקשורת רגשנית וחסרת גבולות מצד שני.

אם נוסיף לכך את הירח כשהוא צמוד לפלוטו, נוכל לומר גם שהכל טעון ומרוגש מאוד, עם פתיל סופר קצר, ודרמות קטנות אך מסיביות שעושות הרבה רעש, אבל לא מובילות לשום מקום. מבולבלים? היום הזה רק התחיל..

כן, יש משהו טוטלי אך חמקמק בהתרחשויות של היום הזה, והן עלולות להפתיע אותנו, בעיקר כשנדמה לנו שהנה מצאנו את שורש הבעייה ואת האשמים. קל להכנס היום לעימותים וקשה לצאת מהם, והסתבכות מיותרת אחת עלולה להביא איתה כעסים מיותרים ומצבים מביכים: כדאי שתהיו בטוחים לגמרי בצדק שלכם, כי כל דבר עלול להביא איתו גם היפוך לצד הנגדי..

מה שבטוח הוא הצורך היום להגדיר באופן מדויק מצבים, גבולות, כווני חשיבה, ואת הדיאלוג עם העולם: כשזה יגיע למקום מוגדר היטב, תגיע לה אנחת רווחה קטנה, כמעט בלתי נשמעת, ותעשה את ההבדל.

עד אז - כדאי לאמץ את העינים, להזהר מהפתעות בלתי צפויות, להיות ממוקדים, לנסות להתגבר על הרעש הלבן שמביאה זוית הפעולה בין נפטון למרקורי, ולחטט ולחפש את הפרטים הקטנים והמעשיים, כמו שמוצאים צימוקים בעוגת דבש של סבתא רחל: אם מצאתם אותם ואתם בטוחים בהם, ברור שהמתיקות כבר בדרך, וכל השאר יגיע מעצמו.

גם הצרבת.

אז מה אני אומר? מעבר לכל זה - רק להיות מעשיים, ושכל הרגש שעוטף כל פעולה - שיחכה.. בערב כבר נטפל בו, בסורר.

והאהבה, מה קורה איתה ביום שכזה?

אוהו, היא חמקמקה בדיוק כמוהו, טוטלית בדיוק כמוהו, מעורפלת אך רגשנית, נוגעת לא נוגעת, מרעידה חדרי בטן בדיוק כמוהו, ומשחקת עץ או פלי עם הלב שכבר לא יודע מה לחשוב: אוהבים או לא?

כן, היום הזה אנו זקוקים לודאות, למגע של יד קטנה אך חמה על המרפק, לדעת שהיא באמת נמצאת שם, בליבם של אלה שאיתנו, ושהם יכולים להעניק לנו אותה כמו סוכריית ענק שמחה, כמו שוקולדה ענקית שנוזלת היישר מהלב - אם נסכים לקבל אותה.

כי בינינו.. מה אנחנו צריכים בסך הכל? מישהו שיחזיק לנו את היד, שיהיה שם בשבילנו לפתוח דלת, שיביא לנו איזה פרח קטן דקה לפני שהלבבון נשבר לו, שיחייך לו ואז פתאום העולם יסנוור לנו את העינים.. כי אם באמת יהיה מישהו כזה - תודו שזה יהיה נחמד, נכון? זה יהיה ממי.

פשוט תודו.

ומה קורה היום בכוכבים?

ירח בגדי צמידות פלוטו 90 אורנוס 120 מרס 120 ונוס 120 סטורן

שמש בתאומים 90 סטורן (יציאה)

מרקורי במזל שור 60 אורנוס 90 נפטון (מדויק!) 120 סטורן

ונוס בשור צמידות מרס (כניסה) 120 פלוטו 60 יופיטר 60 נפטון

מרס בשור 60 יופיטר 60 נפטון 120 פלוטו

יופיטר בדלי צמידות נפטון (מדויק!)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully