וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

יום שני: הירח עדין בקשת, והאנרגיה - עדיין בורידים: הוופי! וגם: נוסטלגיה לטירוף של זי זי טופ! תחזית לתאריך 08/06/2009

היום הזה: הירח שוהה לו יום נוסף במזל קשת, ותחושת המרחבים של אתמול נמשכת לה גם היום. אבל זויות הפעולה של הירח עם אורנוס וסטורן עלולות להביא איתן משברונים קטנים, דרמה מרגיזה, ופה ושם גם תחושת פספוס של הצדק הקשתי הידוע, שדווקא עכשיו מתעורר לו.

כן, אנו עלולים למצוא היום שאת הצדק הזה שאנחנו רוצים - איכשהו מישהו מקמט, מפספס לנו, מכדרר איתו דווקא במגרש של הרעים, ודווקא כשאנחנו זקוקים לו כל כך לנופף בו על החזה, ולמקד אותו מול הלב.

כן, היום אנחנו חכמים פחות וצודקים יותר, וזויות הפעולה של הירח עלולות להביא איתן את התחושה שהחיים לא פיירים, שלא מתנהגים איתנו באופן צודק, ושמגיע לו יחס טוב יותר, דיאלוג משופר עם העולם, ליטוף בנוסף לחיבוק, ושני קרטיבים במחיר של אחד. למה לא, בעצם?

זהו יום שבו האנרגיה עדיין מתלהבת ונלחמת כמו אתמול, אבל עדיין חיה, עדיין לא סגורה בכלוב האכזבה או המרירות. ואולי משום כך דווקא, היום הזה מביא איתו הצלחה קטנה, ואפשרות של אכזבה גדולה, אם נתעקש על הצדק הסופי, ולא נוותר.

כן, היום הזה כדאי ללמוד לנשוך שפתיים, להלחם על מה שיש ולא על מה שאפשרי, ובקרוב בקרוב - להרים שוב את הכפפה הזו, ואז - להלחם על כל הקופה. אז - הצדק ינצח. פרומיס!

או.. שלא.

והאהבה, מה קורה איתה ביום קשתי שכזה?

אוהו, אהבה קשתית היא חתיכת אהבה, בליב מי: היא מחוספסת, קשוחה שחבל על הזמן, יש לה אופנוע (הרלי, ברור), והיא שמה קצוץ על העולם: אהבה חופשית! טה נה נה.. זה מה שהיא מזמברת לעצמה בזמן שהיא נעה בדרכים כמו קוצב לב מטורף שיצא משליטה, מתדלקת אדרנלין טהור בקשרים בלתי אפשריים שהיא פוגשת בדרך במוטלים בצידי הדרכים, בנסיעות ארוכות עם המבורגר וקולה על המושב שליד והרדיו פתוח בתחנת הרוק המקומית, צורח בקול צרוד, מטלטל את האוטו בלי הפסקה - כי אהבה קשתית תמיד קשורה לנסיעות, זה ידוע.

והלהקה הקשוחה שמנגנת שם ברדיו, זו הלהקה האוסטרלית המוטרפת הזו שאני מת עליה, ומי שלא ראה אותה מופיעה עם הזקנים והאולטרא לייט ועם גיטרות עטופות צמר בגודל של בית, כשהיא בעצם אחת מלהקות הרוק הטובות ביותר בעולם, פשוט לא יודע מה זאת להקת רוק אמיתית שמחוברת לאנרגיה נטו מהסוג שאני מדבר עליה, ואני מתכוון - איך לא - לזי זי טופ, כמובן.

אז עכשיו - פשוט תקשיבו ותנו לשיר הזה לפתוח את האנרגיה המוטרפת של היום שמציץ מבעד לעננים, ושאט דה פאק אפ, ברור!

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בקשת 120 ונוס 90 אורנוס 90 סטורן

שמש בתאומים 90 סטורן (יציאה)

מרקורי במזל שור 60 אורנוס 90 נפטון (כניסה) 120 סטורן

ונוס בשור צמידות מרס (כניסה) 120 פלוטו 60 יופיטר 60 נפטון

מרס בשור 60 יופיטר 60 נפטון 120 פלוטו

יופיטר בדלי צמידות נפטון (מדויק!)

סטורן במזל בתולה

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully