וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצור! גבול לפניך

התקשורת מבלבלת, אבל היצירתיות בשיאה. הביקורתיות מכבידה, אבל משתלמת מבחינה פרקטית. שבוע שבו צריך לעבוד על פרופורציות

על פניו, זה עלול להיות שבוע לא קל, מכביד ודורשני, כשהמעורבות הרגשית הגבוהה במה שאנחנו עוברים מקשה עלינו לראות את עצמנו מבחוץ, ואת מה שבאמת קורה מאחורי הקלעים. לכאורה החיים הופכים מעשיים יותר, אבל הרגשות חזקים וסוערים, ומכאן גם עלולות לצוץ לא מעט שגיאות בשיפוט. ברם אולם גם ונוס עוברת השבוע למזל שור, מה שאומר שלא הכל קשה: חשוב רק לדעת איך למזג בין שני הכיוונים האלה, בעיקר כדי שלא לאבד פרופורציות.

הזוית הקשה של השבוע

זו זוית הפעולה שלוותה בחלקה גם את השבוע הקודם, בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב סטורן הנוקשה והדורשני. הזוית הזו דורשת מאתנו יותר: יותר מטלות, יותר אחריות, יותר ביקורתיות אישית ורגשית, יותר תסכול כשדברים לא קורים בשליטתנו. מצד שני, אנו עלולים גם להרגיש קצת לבד במערכה, כשכובד המטלות לא מאפשר להשתחרר ולהשקיע גם בעצמנו. אם נשמור על פרופורציות, לעומת זאת, זה בהחלט עשוי להיות אחד השבועות היותר פוריים מבחינה מעשית של הזמן האחרון. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, גדי, תאומים ובתולה.

התקשורת שלנו

מערפלת, מבלבלת, ולא קלה השבוע. מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא בזוית פעולה מדויקת לכוכב נפטון, והרגשות מבולבלים. קשה להגיע להחלטות במיקום שכזה, כשכל רגע הדברים משתנים ומצבי הרוח שלנו משתנים ביחד איתם. משום כך כדאי לדחות את ההחלטות החשובות שלנו לשבוע הבא, אם אפשר. מצד שני, היצירתיות שלנו עכשיו במיטבה וזה זמן מצוין לכתוב, לצייר, ולעשות כל דבר עם מינון גבוה יותר של תחושות בטן, ושל שחרור רגשי. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים, שור ועקרב.

המעבר המשמעותי של השבוע

מעברה של ונוס למזל שור. אחרי חודש לא קל במזל טלה, שבו היחסים שלנו ידעו הרבה דרמות מסוגים שונים, נראה שיש רגיעה בשטח. הגיע הזמן להתמקד בכאן, בעכשיו, ובצד החומרי והחושני הפשוט של הדברים. ונוס עשויה להביא איתה רגיעה מסויימת בכל מה שקשור לצד הכספי והחומרי של החיים, כמו גם יכולת להתאפס ולהתמקד בדברים שחשובים באמת. אולם ונוס עלולה להביא איתה גם אופטימיות יתר, אכילת יתר, ופינוק יתר.. כן, המלה יתר בהחלט עשויה להיות קשורה אליה עכשיו, גם בנושא הגבולות שהופכים פחות מוגדרים. כדאי אבל לזכור שאהבה זה לא הכל: גם לה יש גבולות, והגוף הפיזי שלנו אינו חייב לאכול הכל, להתפנק באופן קיצוני, או להזניח את עצמו, קפיש? מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, טלה ועקרב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ולשאר המזלות

טלה
מרס שליט המזל שלכם נמצא במזל שור, והצורך הוא ללמוד לשלוט לשם שינוי בכל מה שקשור למקורות ההכנסה שלכם, ובחשבון הבנק. מכיון שהמדובר במרס, הדברים אינם קלים. חשוב ללמוד משמעת עצמית, וזה בדיוק הזמן להתארגנות כספית וחומרית אמיתית.

שור
מקבץ בן שלושה כוכבים שנמצאים במזל שלכם – מרס, מרקורי וונוס - עלול להיות שבוע מאוד אינטנסיבי אך בהחלט לא קל עבורכם, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם עדיין צמודה למרס כך שחוסר השקט חזק ומתסכל: נסו להמנע מבזבוזי כספים, ולהגדיר מטרות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא עכשיו במזל שור, מה שאומר שהצורך לשמור על קרקע יציבה ולפעול מאחורי הקלעים, חזק מתמיד. השמש שנמצאת במזל שלכם מביאה איתה יומולדת נעים, או לפחות קרבה וחיבה בין אנשים שאוהבים אתכם. צאו לחגוג ולשמוח.

סרטן
התקשורת החברתית שלכם תודגש מאוד השבוע, סרטנים, כשמקבץ הכוכבים במזל שור משמעותי מבחינת היכולת שלכם לשתף פעולה עם אחרים, ולעשות דברים לא לבד. שימו את הדגש עכשיו על הצד הקולקטיבי שלכם, והרחיבו במקביל את המעגל החברתי.

אריה
על פניו, זהו שבוע יעיל למדי. השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים המתוחכם, אלא שזוית פעולה מתרחקת בין השמש לסטורן מביאה איתה עדיין תחושות של כובד, וזוית פעולה עם כוכב אורנוס עלולה להביא איתה מרדנות, ושינויים קיצוניים.

בתולה
כוכב מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור ולהביא איתו צורך גובר והולך בהרחבת אופקים, ובמציאת שטחי פעולה חדשים לעשייה ולחשיבה. במקביל מתגבר גם הצורך לנסוע וללמוד, והשמש במזל תאומים מאפשרת לשלוט במה שקורה, ולקדם קריירה.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם בזוית של צמידות עם כוכב מרס במזל שור מכריחה אתכם מצד אחד לפעול בצורה פרקטית עד כמה שאפשר, ומצד שני – לנהל דיאלוג מתסכל עם העולם כשדברים זזים לאט מדי לטעמכם. גלו סבלנות – ואיפוק.

עקרב
מקבץ הכוכבים במזל שור, ושבתוכו נמצאים הכוכבים מרס הקשור לדרייב, ונוס הרגשית ומרקורי התקשורתי, שנמצא ממש מול המזל שלכם, מאפשר לכם לעשות עבודת עומק עם כל מה שקשור לתקשורת שלכם עם מי שנמצא ממול, ועם התחום הרגשי בכלל.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול עדיי השבוע במזל שור, מכריח אתכם קשתים לעזוב לרגע את הצורך להיום במרכז האקשן, ולבנות קרקע יציבה יותר מתחת לרגלים, כשהמלה בטחון – מלה לא שכיחה בעולמו של הקשת המצוי – הופכת להיות משמעותית במיוחד.

גדי
אחרי שבוע לא קל שבו זוית פעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן שליט המזל שלכם, הביאה איתה חוסר שקט ואולי גם ריב אחד או שנים, הלחצים מתחילים לרדת, נצלו את המומנטום כדי לפעול באופן פרקטי בשטח, ולממש את כל התכניות שרציתם.

דלי
זה עלול להיות שבוע לא קל. זוית של צמידות בן אורנוס שליט המזל שלכם עם השמש, עלולה להפוך את השבוע הזה לזירה של התרחשויות מהירות וסוערות, לא תמיד לטובתכם: אל תסחפו, ותאבדו את הראש, ובעיקר – אל תנתקו קשרים או תשברו את הכלים.

דגים
השמש במזל תאומים מדגישה את כל מה שקשור לבית ולמשפחה בחייכם, וכדאי לפעול באופן אקטיבי, לשנות אוירה בבית, וזהו גם זמן טוב לשינוי מקום מגורים. מקבץ הכוכבים במזל שור עוזר לשתף אחרים במה שעובר עליכם, ולשכנע לפעול ביחד אתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully