וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיים למעלה

ירדן כרם

8.6.2009 / 0:20

אריק פרל היה כירופקט מצליח בלוס אנג'לס, כשהאנרגיות החלו לדגדג לו בקצות האצבעות. מאז, הוא הולך בעקבותיהן אל גורלו

לידה ומוות, מוות ולידה, שתי נקודות קצה כאילו רחוקות, כאילו הפוכות זו לזו ובכל זאת מחוברות, שוכנות על אותו מעגל. לידה ומוות, שהובילו לבריאות חזקה, הם גם המוטיב המניע בסיפורו יוצא הדופן של אריק פרל, שאימו מתה מוות קליני בלידתו ועברה חוויות מרתקות עד לחזרתה מחדש לבריאות ולהכרה רגילה.

את חלקו הראשון של חייו המקצועיים העביר פרל בקריירה שגרתית לחלוטין. פרל שימש ככירופרקט במשך כשתים עשרה שנה בקליניקה מצליחה בלוס אנג'לס. יום אחד, באופן שאותו הוא מגדיר היום "תחושה פנימית", החל מי שטיפול מדויק ונקודתי היה כלי העבודה המרכזי שלו לנסות על המטופלים שלו גישה הרבה פחות מדעית. הוא החל פשוט להניח עליהם את ידיו. נשמע מוזר? לפרל, מרצה ומרואיין מבוקש ומי שמעביר היום סדנאות הילינג ברחבי העולם זה היה נראה פתאום, ברגע אחד מול שולחן הטיפולים, כדבר טבעי לחלוטין. מתבקש ממש. ככל שחלף הזמן, צבר פרל ביטחון והחל להשתמש בכוחות שלפתע גילה בעצמו, בשיטת הטיפול שכאילו נבעה מתוכו. מה היתה שיטת הטיפול הזו? לכאורה כלום, עניין פעוט. פרל החל להניח את ידיו על המטופלים, או אפילו לא לגעת בהם, אלא להניח את ידיו במרחק מה מהם, כאשר הוא עצמו מרוכז וממוקד לא בחומר, אלא באנרגיה, "אנרגיה של ריפוי".

אנרגיה של ריפוי והחלמה

ככל שפרל התנסה יותר בשיטת הטיפול החדשה שלו וככל שיותר מטופלים החלו להיחשף אליה, כך הלכו סיפורי ההצלחה שלו ורבו. מטופלים סיפרו על חוויות מאד מיוחדות שעברו תוך כדי – הריחו ריחות, שמעו קולות, ראו מראות ואף הבינו תובנות. זמן קצר לאחר מכן החלו המטופלים לדווח על ריפוי ממחלות קשות מאד, כמו סרטן, אפילפסיה, תסמונת העייפות הכרונית, טרשת נפוצה, דלקות מפרקים, מומים מולדים, שיתוק מוחין ועוד.

הרבה מטופלים דיווחו שהם מרגישים את כפות ידיו נוגעות בהם, גם כאשר לא נגע בהם פיזית. לכולם היו חוויות גופניות מרתקות – תחושה שחלקים מהגוף זזים, בלי שהם הזיזו אותם, תחושות של קלות בכל הגוף, תנועות של עפעוף ותחושות של חיות ואנרגיה שלא חוו שנים. מהר מאוד הפך פרל להצלחה מסחררת ולמטפל אלטרנטיבי המושך אליו מטופלים מכל רחבי העולם.

התחברות מחדש לכוח עליון

פרל הוא מה שמכונה בעולם הרפואה האלטרנטיבית הילר, אדם המרפא בעזרת אנרגיות. במרכז התיאוריה של פרל נמצא החיבור, חיבור של המטפל ודרכו חיבור של המטופל לכוח גדול יותר. במאמריו אומר פרל כי אנחנו לא צריכים לעשות משהו על מנת לרפא, אלא עלינו להתחבר מחדש אל כוח של ריפוי. ולכן לשיטתו הוא קורא: "התחברות מחדש".

התיאוריה שפיתח פרל אומרת כי כמו שלאדם ישנם בגופו מרידיאנים, כלומר ערוצי אנרגיה, כך ישנם קווי ציר המחוברים ישירות לבורא ולאני העליון של נשמתנו. "התחברות מחדש הינה התחברות אל קווי הציר", מסביר פרל, "התחברות אל המרידיאנים אשר חיברו את האדם והאנושות אל ערוצי התכנות הראשונים של הבורא הראשון. הבסיס לתיאוריית הטיפול היא הגעה למצב של בריאות ושלמות באמצעות שימוש בתדרים המחברים ומתחברים". התדרים, כך הוא טוען, מאפשרים התחברות למערכת אוניברסאלית המורכבת מאנרגיה, אור ומידע. "התחברות זו נעשית באמצעות רשתות אנרגיה על כדור הארץ. האנרגיה חודרת ומתפשטת ביקום. לכל אדם יש פוטנציאל לגישה ולהשגה של תדרי ריפוי אלה. הריפויים מתרחשים מעצם הגיעם אל האדם, כלומר, משהו מגיע אל האדם, זה לא עשייה של המרפא". פרל אומר כי למרות ההסברים האלו, הוא לא יודע כיצד התהליכים הריפויים מתממשים הלכה למעשה, אבל הוא רואה משהו רב עוצמה מתרחש. המסר העיקרי של פרל הוא, שהוא אינו עושה, אלא הוא מחובר. הוא יודע כיצד להתחבר. לטענתו, זה מה שצריך לעשות. "מעבר לזה פשוט צריך לחוות ולהיות - כל אחד יכול".

העברת הידע וחיבור להוויה

פרל, שמעיד ומספר שכל זה קרה לו ללא כל תכנון שלו, הבין יום אחד שעליו להעביר את הידע הזה הלאה. הוא הרגיש שלא נכון עבורו רק לטפל באנשים, שמגיעים בהמוניהם לקליניקה שלו, אלא יש כאן ידע חדש שעליו להסביר אותו וללמד אותו. "גם אם הידע הזה הגיע אלי באופן אינטואיטיבי", אומר פרל, "עלי להכניס את הידע למילים על מנת ללמד". מטרתו היא שכל מי שחפץ בזה, יוכל לרפא כמוהו.

היופי בשיטה של פרל, שזו איננה שיטה, אלא הוויה אחרת, הוויה של חיבור לאנרגיה חזקה. "זו אינה טכניקה", טוען פרל, "במובן שלא לומדים מה לעשות, פרט ללשים לב לנוכחות של אותה אנרגיה אצל כל אחד מאיתנו. אם זו טכניקה, הרי שהיא מפתיעה בפשטותה, מצד אחד, אך בעוצמתה, מהצד השני. לשחק – ולא לדעת. אם יש טכניקה – זו המתודה". פרל מדבר על לדעת לשחק עם האנרגיה. הוא מדריך כיצד לשים לב לאנרגיה שיש לנו בידיים, אך יכולה להיות בעצם בכל מקום אחר בגוף. אחרי שאדם שם לב לאנרגיה שלו, פרל מבקש שרק יתעניין בה, ישחק איתה, יחקור אותה. לאחר מכן, אפשר לשים לב לאנרגיה של המטופל. התפקיד של המטפל הוא למצוא מקום מעניין בשדה האנרגטי של החולה ולהתעניין בו, עד שמתחשק לעבור הלאה. למה חשוב שזה יהיה מעניין? "כי במצב של עניין, אדם נוכח ומחובר", מסביר פרל. "כך, בכל פעם שעוברים למקום חדש בגוף, יש נוכחות והתחברות מחדש. זה העניין – להרגיש אנרגיה ולחקור אותה, ללא ציפיות או יעדים. הריפוי קורה לבד. כאשר אובדת הסקרנות ונגמר המשחק – אין ריפוי". פרל אומן במשחק באנרגיות והוא מצהיר שמחובתו להישאר אפילו ילדותי במשהו, על מנת להמשיך לשחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

היכולת העצמית לרפא ולהירפא

המסר של פרל מעניין. אחרי שלמדנו כי בכוחנו לברוא את המציאות, עמדה שלטעמי יש בבסיסה אמת, גם אם נשחקה כבר עד דק כסיסמא ניו אייג'ית, עתה מלמדים אותנו כי בכוח של כולנו לרפא ולהירפא. פרל אומר כי זו יכולת חדשה בעולם. לכן הסיפור של פרל אינו מעניין רק עבור מטפלים או אנשים שרוצים להירפא (פרל מדריך כיצד אדם יכול לרפא את עצמו, דרך ההתחברות מחדש לאותה אנרגיה), אלא יכול לעניין את חוקרי העידן החדש ואנשים שחוקרים מה קורה בתקופתנו.

ההצלחה המסחררת של פרל, גם היא תופעה מעניינת. פרל מלמד את תורתו בכל העולם. בחודשים מאי ויוני 2009, לדוגמא, הוא (או מורים מטעמו) מלמדים במקומות שונים בארה"ב, ניו זילנד, בלגיה, פינלנד, הונג קונג, סרביה ומקסיקו. ביולי הוא 2009 הוא ילמד בצ'כיה ובישראל, כאשר מורים מטעמו ילמדו באוסטרליה, קנדה וארצות הברית. ההצלחה העולמית הזו החלה בהופעות באין ספור תוכניות טלוויזיה בארצות הברית, ולאחר מכן ברחבי העולם. שיטת הריפוי שלו, באמצעות התחברות מחדש (Reconnective Healing), מעוררת עניין רב בקרב רופאים ונחקרת בבתי חולים ובאוניברסיטאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully