וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

יום חמישי: שמש בזוית לסטורן, וונוס עוברת לשור, חוזרים לבייסיק! וגם: כמיהה לרכות. תחזית לתאריך 04/06/2009

היום הזה: זה עשוי להיות אחד מאותם ימים שמשהו בהם משנה משהו אצלנו. בין אם המדובר בדרך ההסתכלות שלנו, בדיאלוג עם העולם או ביכולת שלנו לפעול אחרת, ואפילו בהפלת אסימון או שנים שחיכו לתורם על המדף זמן רב..

ראשית, אדבר על הקושי: השמש, מיקוד הדברים, יוצרת היום זוית מדויקת לסטורן הנוקשה, וזה הופך את היום הזה לבעייתי במיוחד מבחינת הביקורתיות הפנימית שלנו על עצמנו, ועל הדרך שבה הדברים מתנהלים בחיינו. חלק מאתנו מגלה בימים אלה ממש שהעמיס על עצמו לא מעט בזמן האחרון, וזה באמת מכביד: מה עושים? חלק אחר, לעומת זאת, מגלה שלא עשה מספיק.. נושא העשייה הוא האישו כאן, בעיקר בכל מה שקשור לכספים, ועובדות בשטח. היכן אתם עומדים במקום הזה? היכן שלא תהיו- נסו לא לשפוט או לבקר, ותנו לעצמכם קצת יותר קרדיט.

הנושא השני - ונוס, אותה פלנטנה שקשורה הן לרומנטיקה והן לכספים, עוברת היום למזל שור, אותו מזל חושני ופרקטי באותה מידה, שעליו היא גם שולטת. מכיון שגם מרקורי נמצא כאן וגם מרס, הרי שכל מה שקשור לכספים ולמלה בטחון הופכים כעת משמעותיים במיוחד בחיינו, גם ביחסים - וגם בחשבון הבנק. מרס מביא איתו סערות בדיוק למקומות האלה, בעוד ונוס מכבה שריפות - ומוצאת את היפה בכל סיטואציה.. מעניין, לא?

הירח בעקרב עלול לשוות לכל אלה מן גוון הרואי שכזה, עם דרמות זעירות שמתיימרות להיות גדולות מהחיים, ריבים קטנים מהסוג של הכל או כלום, וסערות בכוס מיץ. אבל מתחת לכל האקשן הזה מסתתר לו צורך אחד גדול: שיכירו בנו, בין אם המדובר בחיים עצמם, בבוס, או באדם ספציפי אחר שאליו אנחנו קשורים, פיזית או רגשית. הכרה - בנו, במשמעות שלנו, בנתינה שלנו.. ברגע שנבין את זה, גם עוצמת הדרמות תקטן משמעותית, ואז אולי אפילו החיים עצמם יהפכו נסבלים יותר, ואולי אולי אפילו נהנה לנו..

יום נפלא לעשיית שינויים בדרך החשיבה, כאלה שמגיעים דווקא - ובעיקר - כשקשה במיוחד, ואין כבר דרך חזרה. ואולי בעצם מעולם לא היתה? ועכשיו כל מה שנשאר הוא פשוט לצייר את הידית הזו על הקיר, לצייר סביבה דלת, ואז לפתוח אותה ופשוט לעבור לצד השני, כמו דני ועפרון הקסם.. זוכרים?

וזה אומר שהכל - או כמעט הכל - תלוי לא דווקא במה שקורה, אלא בפרשנות שלנו את אותו משהו. קפיש?

והאהבה, מה קורה איתה ביום הזה?

ובכן, היום הזה עשוי להיות אחד המבחנים המעניינים שלה. כן, יש ימים שבהם אנו גם צריכים להיות עבור מישהו שאנחנו אוהבים, אבל בעיקר בעיקר - עבור עצמנו. הצירוף של השמש בזוית לסטורן ומעבר ונוס למזל שור, מדגיש את הצורך שלנו לחזור לבסיס, לקרקע הרגשית שלנו, למקום שהוא עצם ההוויה הבסיסית שלנו, והמקום הזה, אם נרצה או לא נרצה, שמו אהבה.

וזו אותה אהבה שעליה בעצם בנוי הכל: ונוס במזל שור היא לא מתוחכמת מדי. היא נוגעת בדיוק במקומות שהם הצורך שלנו כמו אויר לנשימה ובנויים משני מקומות מאוד ראשוניים שנוגעים במלה בטחון: מגע - וקרקע מתחת לרגלים כשמחבקים אותך. אס סימפל אס דט.

ביום שכזה, גם מתוך הקושי אפשר להשען עליה, וגם אם היא נראית מרוחקת לרגע, הרי שאם נעמיק להסתכל נראה אותה שם, מתחת לקליפות שמכסות אותה כדי להגן עליה, מוכנה וזוהרת כתמיד להפתח ולהעניק את עצמה, כמו פרח לוטוס ענקי שיושב במרכזו של נחל שהתייבש, ומחכה לגשם.

ובגלל זה בחרתי את השיר הזה. הוא בסיסי כל כך, הוא שואל שאלות פשוטות כל כך, והוא מדבר על הצרכים הראשוניים של כולנו שונוס הזו בשור מייצגת יפה כל כך: אהבה - ובטחון.

ובובי דארין כאן - מתיקות אמיתית. הרכות שלו.. כשרכות שכזו מגיעה מגבר, היא מגיעה ממקום מזוקק, שמן הסתם גם סבל לא מעט. כשאני רואה אותו עוצם את העינים ושר, אני מרגיש אותו, ובעצם מרגיש את כל האהבה הזו שנמצאת סביב כולנו, רק מחכה שנכיר בה, שנתבונן בה אצל אלה שקרובים אלינו, שניגע בה - והיא תרוץ אלינו בשמחה כמו ילד שחוזר מהגן לאמו ותתנפץ באושר אל תוך לבנו.

אהבה. וזה גם אומר שהחום יורד, ושאני סוף סוף מתחיל להחלים. כן כן. אהבה, כבר אמרתי?..

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בעקרב 180 מרקורי 150 שמש 120 אורנוס

שמש בתאומים 90 סטורן (מדויק!)

מרקורי במזל שור 60 אורנוס 90 נפטון (יציאה) 120 סטורן

ונוס עוברת למזל שור (!) צמידות מרס (כניסה) 120 פלוטו

מרס בשור 60 יופיטר 60 נפטון 120 פלוטו

יופיטר בדלי צמידות נפטון (כניסה)

סטורן במזל בתולה בהילוך אחורי 180

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully