וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

יום שני: ביקורתיות, חוסר שקט, ולב מפרכס בעצבנות.. וגם: נוסטלגיה לציפורים ששרות בלב. תחזית לתאריך 01/06/2009

היום הזה: על פניו, זהו יום תזזיתי למדי. הירח נמצא עדיין במזל בתולה, מיקום ביקורתי למדי שעוסק בפרטים, אבל הוא יוצר זוית של עימות עם כוכב אורנוס שנמצא ממש מולו.

בגדול, זה אומר שחוסר השקט והעצבנות שלנו, עלולים לגרום לנו לרצות ולשבור את הכלים כשאנו נתקלים בקושי, כשאנו מאבדים שליטה, או שדברים לא קורים מספיק מהר לטעמנו. קורים לזה - שגיאות בשיפוט, ובשיקול הדעת.

ביום שכזה, הצד הביקורתי שלנו מגיח החוצה, ועלול להתנפל באופן חריף כשדברים לא קורים כפי שהיה רוצה, ועם הירח הזה במזל בתולה, אלה עלולים להיות חילופי דברים לא נעימים..

לחילופין, לא מעט מאתנו נופלים למשכב בימים האלה. חזרתו של מרקורי להילוך רגיל במזל שור, כאילו משנה לנו פאזה, משהו כמו גט לג מוזר, וחלק לא קטן מאיתנו חווה את זה ממש פיזית, בגוף. לאלה אני מייעץ להוריד את מינון הפעילות, ולא להעמיס על עצמכם יותר מדי: נסו פשוט לנוח, ולעכל את התובנות החדשות שרכשתם לכם בשלושת השבועות של הילוכו האחורי של מרקורי.

לסיכום: לחשוב פעמיים לפני כל החלטה או הערה למישהו אחר, לא לשבור את הכלים גם אם מאוד מתחשק, ולתת גם לגוף לנוח,למרות שכלפי חוץ יתכן ולא נראית סיבה לכך, אבל עמוק בפנים-אתם זקוקים למנוחה הזו, טראסט מי.

ומה קורה לאהבה ביום הזה?

ובכן, הלב חסר מנוח. הוא מחפש לו קרקע שאפשר להשען עליה, מילות אהבה שירגיעו אותו, מגע קליל, לוטף, שיעביר את קליפת המתח הזו שכל הגוף לובש היום, כשהוא מפרכס לו בחוסר שקט.

זה אומר שאי אפשר לזרז את הלב, אבל גם לנסות ולהרגיע אותו - לא כדאי: מנסיוני, זה פשוט לא עובד. מה כן יעבוד לו, ללב הסורר הזה? מוסיקה..

כן, מוסיקה עדינה שיוצרת רקע נעים להתנהלות הרגשית שלנו, או אולי שיר נוסטלגי שיזכיר לנו את הדבר החשוב ביותר ביומיום שלנו, זה שנמצא מאחורי המלים ובין המשפטים, ואין כמו שיר שבאמת נוגע, בזכרונות שלנו מפעם או מעכשיו, כדי להזכיר לנו בדיוק את זה.

השיר הזה, של להקת הציפורים, מזכיר לי רגעים קדחתניים של אהבה, התרסקויות וקימות, ריגושים בלילות קיץ, ויד שספק נוגעת ביד שלך ספק לא, עד שהלב ממש מתפוצץ לו מרוב הרצון והחשק לנחש, אבל הוא עדיין לא מעז..

כן, זה בהחלט אחד השירים שלי, אלה מפעם. מצד שני, מה אנחנו בתוכנו, אם בין היתר גם סך כל האהבות שחווינו, שהענקנו או שקיבלנו?...

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בבתולה 180 אורנוס 150 כירון ונפטון 90 פלוטו 120 מרקורי 90 שמש

שמש בתאומים 90 סטורן (כניסה))

מרקורי במזל שור 60 אורנוס 90 נפטון (יציאה) 120 סטורן

ונוס בטלה צמידות מרס (כניסה) 120 פלוטו

מרס עובר למזל שור 60 יופיטר 60 נפטון 120 פלוטו

יופיטר בדלי צמידות נפטון (כניסה)

סטורן במזל בתולה בהילוך אחורי 180

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully