וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

יום ראשון: יום משימתי, עם שרשרת מטלות, וסלע קטן במרכז הלב, וגם: נוסטלגיה לאהבה. תחזית לתאריך 31/05/2009

היום הזה: על פניו, זהו יום מעשי למדי, עם מינון גבוה במיוחד של מחוייבות, אחריות, וכובד על הלב. כן, יש איזה סלע קטן שיושב לנו על הלב ממש היום הזה, והוא נמצא שם בעיקר תודות למיקומו של הירח במזל בתולה בצמידות לכוכב סטורן הנוקשה, זה שיושב לנו על הראש ומדרבן אותנו כל הזמן להזיע, להשקיע, ובסוף סוף - אולי גם להגיע סוף סוף למימוש.

כן, הכובד הזה, המורה הנוקשה הזה עם הסרגל שמצליף על פרק היד, המלים הקשות, הדורשנות הזו שהופכת אותנו ממוקדי מטרה גם כשהמטרה היא לא ממש האישו - זה הסיפור של היום הזה, והוא ממוקד בפרטים הקטנים, אלה שלא הספקנו בשבוע הקודם, וחשוב שנעשה היום, וננסה להוריד מסדר היום שלנו, ומהדסקטופ האישי.

תשלומים מסוגים שונים, שיחות בירור כאלה ואחרות, משימות שכתובות באופן נחרץ על גבי האאוטלוק שלנו, דיאלוג חד משמעי עם סמכויות, ודברים שחייבים לעשות ולשכוח - חשוב שנבצע אותם היום, ונוריד אותם אחת ולתמיד מהגב, לפחות השבוע. זה נכון. אבל.. מי אמר שחייבים לסבול? מי אמר שאנחנו חייבים ליסר את עצמנו כדי - או עד - שזה יקרה? לא אני.

לא לא, אני טוען שמה שחשוב היום לא רק להיות משימתי, אלא גם להיות שמח. שחשוב לתת מקום לא רק לראש המתבונן, אלא גם ללב המתרונן, ולהחליט כבר עכשיו לעשות גם משהו קטן עבורנו: שיחת טלפון עם אדם אהוב, כוס קפה שמחה עם מי שתמיד יהיה שם עבורנו, פרק אחד של ספר טוב שאנחנו אוהבים ברגע של חופש.. משהו קטן אחד עבור עצמנו, אחד, כדי לזכור שגם ברגעי המחוייבות הגדולים ביותר, אנחנו הם אלה שעבורם עושים הכל, ולא עבור איזה דיקטטור גדול שעומד מאחורי הגב.

לסיכום: להיות ממוקדים במטרה, לעשות את הכי טוב שאפשר, ולא לשכוח רגע אחד קטן של שמחה, של חיוך, של התעלות הנפש, כדי לפתוח יום משימתי שבו מתחילים לרוץ, עד סופו של השבוע, קפיש? זה הכל...

אהבה

קצת שכחנו אותה בשלושת השבועות האחרונים, כשמרקורי שהה לו בהילוך אחורי, קצת שמנו אותה בצד, ובעצם עשינו את זה בכלל ללב, כשהראש הוא זה שתפס פיקוד, עסק בסגירת מעגלים ולא בכאן ובעכשיו.

אבל דווקא היום אני חוזר אליה, ובתקופה הקרובה אכתוב בעיקר עליה. ובעיקר ביום שכזה, שבו המשימות ממלאות את הראש הממוקד שלנו, כדאי להזכר דווקא בה, בדברים שאנחנו אוהבים, ובעיקר - באנשים שאנחנו אוהבים.

הם שם, לידינו, סביבנו, כשחלק מהם הפך להיות מובן מאליו עבורנו, וחלק אחר - מן פנטזיה רחוקה, לא מושגת. אבל ביום הזה כדאי להזכר דווקא בהם, באלה שהלב שלנו בחר ובוחר, ולאפשר להם לחזור לחיינו כמו שאנחנו רוצים ואוהבים, בחיוך, בחיבה, ובעיקר - בלב פתוח.

ואת זה אני כותב עכשיו, דקה אחת לפני שהילוכו האחורי של מרקורי מסתיים, ואיתו גם עולה השחר, שחר חדש של בוקר חדש, שבוע חדש, ואולי גם אהבה - אהבה מסוג אחר, לאנשים שאיתנו ובעיקר - לעצמנו. אהבה שעולה ביחד עם השחר הזה, לפני שהשמש הגדולה מעירה ושוטפת הכל. אהבה עדינה שמגיעה עם השחר.

ואולי זו בכלל אהבה חדשה?...

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בבתולה צמידות סטורן 120 מרקורי 120 סטורן

שמש בתאומים 90 סטורן (כניסה)

מרקורי במזל שור עובר להילוך רגיל 60 אורנוס 90 נפטון (יציאה) 120 סטורן

ונוס בטלה צמידות מרס (כניסה)

מרס בטלה 60 יופיטר 60 נפטון 120 פלוטו

יופיטר בדלי צמידות נפטון (כניסה)

סטורן במזל בתולה בהילוך אחורי 180

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully