וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ יומי

24.5.2009 / 10:21

מרקורי בזוית לנפטון. התקשורת שלנו מבלבלת, מערפלת ולא במיטבה. תחזית לתאריך 24/05/2009. הבלוג של טריבלסקי

היום הזה: המלה תקשורת היא המלה המודגשת היום, אבל לאו דווקא בהקשר החיובי שלה. מרקורי שליט נושא התקשורת נמצא בהילוך אחורי, והוא יוצר היום זוית מדויקת עם כוכב נפטון הרגשי, המטשטש ומערפל. בנוסף לכך, נמצא הירח אמנם במזל תאומים התקשורתי, אבל גם הוא יוצר זוית פעולה לנפטון הרגשני.

זה אומר שבגדול, המעורבות הרגשית שלנו במלים שלנו ובתקשורת שלנו בכלל גבוהה מתמיד, וקשה לנו להפריד בין עובדות לבין הלב והרגש, מה שהופך את שיקול הדעת שלנו ללא מוצלח במיוחד.

בנוסף, זה עלול להיות יום של מצבי רוח משתנים, של החלטות גרועות, של אי הבנות, ושל קושי בלתרגם את הרגשות שלנו למלים, ולהיפך. אולי בגלל כל אלה כדאי לדחות את ההחלטות שלנו ואת הפגישות החשובות שלנו לאמצע או לסוף השבוע, אם אפשר.

אז מה כן? בואו נחפש את החיובי: היום כדאי להתמקד בצד היצירתי שלנו, זה שמביא איתו מלים רכות, צבעים פסטליים, חיזור עדין ואהבה בכלל, למרכז התמונה: עם כל השאר כדאי לחכות יומיים שלושה, לפני שממשיכים הלאה.

התת מודע שולח אותי למלון קליפורניה

האיגלס, הנשרים, הלהקה של תחילת ואמצע שנות השבעים, יצרה כמה שירים שמחוברים אצלי ואצל כמה אחרים שאני מכיר, לכמה נקודות משמעותיות במיוחד בזמן. לפעמים אני אפילו מתעורר עם איזה שיר שלהם בבוקר, ולוקח לי זמן להזכר מאיפה. מוזר.

**

בדרך המדבר, הארוכה, האכזרית
ריח אפר סיגריות באפי
עולה לו באוויר, כמו ניעור
ראשי כבד, מרחוק רואה באור

שם היא עמדה
בדלת, בפתחו של חדרון
כמו נזירה, אוחזת, בידיה פעמון
חשבתי לעצמי:
גן עדן, או סתם גיהנום?

ככה מתחיל השיר הזה. אני מזמזם אותו לאחות שניגשת אלי, ומנסה לפנות את המגשון של ארוחת הבוקר שלי. אני מחזיק את המגשון, אני מגן על המגשון, המגשון הזה חשוב לי במיוחד הבוקר הזה כי עוד לא אכלתי. היא אומרת זה שיר יפה, הוא מוכר לי. תזכיר לי?.. קודם תגידי בשביל מה באת, אני אומר לה: גן עדן או גיהינום? תיכף מכניסים אותך לחדר ניתוח, אסור לך לאכול, היא צוחקת. אני מרפה ממנו בעצבנות. היא אומרת, אל תתרגש, זה ממש שטויות. סתם ניתוחון. העינים שלה משקרות. היא מלטפת לי את הכתף, והולכת.

אני מזדקף, לבוש בתחתונים בלבד, ומתחיל ללכת בצליעה, גורר אחרי את השקית עם הנוזלים, והמוט שאליו היא מחוברת. אין ברירה מותק, אני אומר לאינפוזיה, את ואני מחוברים לנצח. החולים בחדר שלי צוחקים. אני מסתכל עליהם, והם נאלמים. כשאני כועס עדיף להתרחק ממני.

אני גורר את האינפוזיה לשירותים, משתין ביד אחת לכיור של השרותים כי קשה לי להתכופף, ביד השניה מחזיק אותה שלא תיפול. בלי האינפוזיה עכשיו אני לא קיים. תוך כדי אני מסתכל בראי, ורואה חצי ראש חבוש, עין אחת מציצה ממנו, פה עקום, אף שבור. הפנים נפוחות. אני נראה כמו אוטובוס לפני שיפוץ מסיבי. אני מחייך לעצמי, אבל החיוך עקום, הפה משותק, החיוך עולה ומגיע לגובה האף. אי אפשר אפילו לחייך פה כמו בן אדם בבית החולים הדפוק הזה, אני אומר לאינפוזיה, אפילו המראות עקומות פה.

אני עובר במסדרון, אנשים מתלחשים מצביעים עלי. היתה תקופה שניסו להלביש אותי במדים הכחולים של בית החולים אבל תמיד זרקתי אותם, לא הסכמתי. הם לא נתנו לי הרבה סיכוי עם הפציעה הזו, ולכן גם לא התווכחו איתי יותר מדי. גם עכשיו המצב לא ברור. שיתוק חצי פנים, שיתוק חצי גוף, שיתוק באישון ימין, שבר בגולגולת, והאוזן.. המפרט הטכני הזה לא קל, אבל אני מתעלם ממנו. יש לי את החוקים שלי, את סדר היום שלי: שירותים, הליכה במעגלים במחלקה תוך כיסוחים ציניים של כל מה שזז, הקשבה לרופאים, ובהייה שקטה בחלון. בלי החלון הזה הייתי משתגע. פשוט מסתכל החוצה ומחכה שהזמן יעבור. שהחיים יעברו. שהכאב, בגוף בלב, יתחיל לשקוע. אני יודע שזה לא יקרה ברגע, ובינתיים אני עסוק בלנתק את הקשרים שלי עם העולם שהכרתי. חברים, מכרים, ידידים – אל תבואו, לא תודה. עכשיו אני חייב להכנס פנימה, אל מתחת לאדמה, וזה המסע הפרטי שלי, ואין שם אף אחד במסע הזה. כל מי שמצטרף – מעכב, מפריע, מרחם, עוצר. זה לא אתם, זה אני, וכשזה ייגמר, עוד שנה או עשר שנים, נדבר. ביי ביי.

אני מעשן סיגריות. בחיים לא עישנתי סיגריות, אבל עכשיו אני לא מפסיק. 4 קופסאות ליום, מדליק סיגריה בסיגריה. אני מריח כמו מאפרה. אני הופך למאפרה, אפור לגמרי מבפנים, מלא אפר שאני סוחב איתי, אפר של מה שהייתי עד עכשיו. הוא ממלא אותי, האפר הזה. לפעמים אני מקיא אותו בשירותים, והוא לא נגמר. הוא נמצא בכל מקום: מתחת למיטות, במאפרות שנופלות על הרצפה או שאני מרוקן בלי חשבון על הרצפה, על השולחן, בעינים שלי. הן אפורות ודלוקות. הן לא רואות כלום, שם בחוץ, אלא מסתכלות פנימה, מחפשות שם משהו להשען עליו, כדי לעבור את התקופה המזוינת הזאת ולהחזיק מעמד, כי אין ולא יהיה שם אף אחד אחר, כמו ברגעים אחרים בחיים שאתה מגלה שהכל פיקציה, שסתם רימו אותך, שהכל בולשיט ושאתה באמת לבד לטוב ולרגע ברגעים החשובים, האמיתיים, אלה שלא מכינים אותך אליהם כי לא רוצים שתחשוב על זה. בכלל, לא מכינים אותנו לכלום, לשומדבר אמיתי, לסבל האיטי שבפנים שבאמת חייבים לדעת איך לשלוט עליו כדי לעבור את הקטעים של המדבריות, ולחזור מדי פעם ליבשה זמנית, לנוה מדבר, לאי קטן מוקף דקלים עם טלביזיה, ולדעת שזו לא סדרת ריאליטי אלא החיים, דמיט, החיים שלך.

אני שוכב על המיטה, וסניטר מוביל אותי לניתוח. אני חוטף סיגריה ממישהו שעובר, מעשן בשקיקה. הסניטר לא מבין: אסור לך.. אני שותק ומעשן, מסתכל בתקרת בית החולים שעוברת מעלי. בין כל שני חדרים יש מנורה אחת. מעניין כמה מנורות יש עד חדר הניתוח. מעניין כמה מנורות יש לאורך החיים בכלל. אם כל עשר דקות אתה רואה עשרים מנורות, אז כל שעה זה 120 מנורות שלמות. עשרים וארבע שעות זה 2400 מנורות. חתיכת בית מלאכה, בית החולים הזה, העולם הזה, יצרן מנורות אובססיבי לגמרי. יום אחד, כשאצא מפה, אשקיע במנורות. הסניטר מכניס אותי ישר פנימה. אני הראשון, וכבר מחכים לי. המרדים מחיך אלי, דוקר אותי לאט ועמוק, אומר לי בעברית עילגת:איך השם שלך? אני אומר לו, הגעתי עד עשרים וארבע מנורות. עשרים וארבע מנורות שלמות. הגזמתם לגמרי. הוא מחייך אלי. ואז הכל מתערפל, ואני נופל אחורנית לבור שחור, ונעלם.

**

ובחדר ההריגה
הם מתאספים לסעודה
אותי ידקרו במזלגותיהם
אך לא יהרגו את החיה
דבר אחרון שעוד זוכר
כשרצתי אל הדלת
למצוא הדרך אל האור
הדרך מתפתלת
ואולי לחזור בחזרה ושוב
למקום ממנו באתי ואליו אשוב
"הירגע", אמר איש הלילה
"אנחנו מתוכנתים כאן לקבל
אתה יכול לעזוב כל רגע
אבל לא להיפרד!"

ברוך בואך, למלון קליפורניה
איזה מקום מקסים
מחייכות הן הפנים
חדרים רבים, אצלנו במלון
לאורך השנה, בוא אלינו לישון

ומה קורה היום בכוכבים?

ירח בתאומים 60 אורנוס צמידות שמש 150 פלוטו 90 נפטון 90 יופיטר
שמש בתאומים 60 אורנוס צמידות מרקורי (יציאה) 150 פלוטו (יציאה)
מרקורי במזל שור בהילוך אחורי 60 אורנוס 90 נפטון (מדויק!) 90 יופיטר (מדויק!)
ונוס בטלה צמידות מרס (כניסה)
מרס בטלה 60 יופיטר 60 נפטון
יופיטר בדלי צמידות נפטון (כניסה)
סטורן במזל בתולה בהילוך אחורי 180
אורנוס במזל דגים
נפטון במזל דלי
פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully