וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחשת לשדונים

אורלי נירן-יהלום

23.5.2009 / 0:34

הגירית מביאה איתה מקוריות מחשבה, יכולות ריפוי ואסרטיביות. אם בעלת הפרווה לבנת הפס לצידכם – ההארה בוא תבוא אף היא

הגירית המצויה שייכת למשפחת הסמוריים. לגירית פרווה אפורה באזור הגב ושחורה בשאר אזורי הגוף, ועל פניה פסים שחורים ולבנים. אזניה קטנות ומעוגלות ורגליה קצרות ועבות. הגירית היא טורפת שניזונה ממכרסמים השוכנים מתחת לפני האדמה. צבעיה של הגירית - השחור והלבן המנוגדים, בולטים בשטח ומכריזים: אני כאן. לגירית אין כל פחד או צורך להסוות את עצמה. אנשי הגירית לא יהססו לבטא את עצמם באופן בהיר ואמיץ, ולפעמים אף בוטה. הם אינם חברותיים במיוחד. אינם מצפים לאישורים מהסביבה ואין להם כל בעיה להסתמך על עצמם ולהסתדר לבד.

אסרטיביות, אנרגטיות וריפוי

טוטם הגירית ממלא את חיינו באנרגיה חדשה ובלתי מתפשרת של ריפוי ושל השגת מטרות. התמדה ושליטה הן מילות מפתח עבור אנשי הגירית. סגולת הגירית היא אסרטיביות, חתירה בלתי נלאית להשגת המטרה ותיעול אנרגיית הכעס ככלי לקידום כל נושא שתקוע בחיינו. אם אתם חשים, מנוצלים, כנועים, חולים וחסרי אונים, או תקועים בתחום מסוים כגון עבודה או מערכת יחסים שלילית המזיקה לכם, הגירית היא זו שתפלס בעבורכם את הדרך לריפוי.

סגולת הגירית היא התרופה נגד קורבנות ורחמים עצמיים. היא תחבר אתכם לאימא אדמה, תחזק אתכם ולא תשקוט עד שהרווחה תגיעה. בעזרת שיניים וציפורניים חזקות, היא חופרת את דרכה, מתמודדת עם שורשים קשים ומכשולים, ודבר לא ימנע ממנה להגיע למטרה שהציבה לעצמה.

הגירית חיה במערכת של מנהרות מתחת לפני הקרקע. בזכות יכולת החפירה המעולה, יש לגירית חיבור לשדונים, לגמדים ולכוחות הריפוי של אימא אדמה, לשורשים, צמחי מרפא ולשימוש בהם, וגם שימוש במינרלים וקריסטלים שמקומם בבטן האדמה. יכולת החפירה מלמדת על כשרון לגלות את מה שמסתתר מתחת לפני השטח. הגירית תלמד אתכם "לחפור" פנימה עמוק, לתוך שורשי נשמתכם, כדי לשנות ולעקור דפוסים הרסניים ומגבילים. הבנת סגולת הגירית יכולה להפוך אתכם למרפאים מצויינים. אנשים שיודעים כיצד לעבוד עם סגולת הגירית, ידעו כיצד לנווט את מטופליהם להבראה שלמה, מבלי להיכנע ולוותר בגלל קשיי הדרך. הגירית היא חיה אסרטיבית ואמיצה שלא נכנעת לעולם.

כמרפאים, יש לאנשי הגירית כשרון מיוחד בכל הנוגע לעבודה עם תדרי הריפוי של הצמחים, ולרקיחת תרופות צמחיות. במיוחד עבודת ריפוי עם הצמחים של הארץ ואזור המחיה בו הם חיים. כמרפאים החיים בארץ ישראל, בעלי ואני מעדיפים לעבוד עם תמציות הצמחים מפרחי הארץ, מתוך הבנה שהן המתאימות ביותר בתדרים לאנשים החיים כאן.

סיפורי פולקלור ומחשבה מקורית

חיבור הגירית לאדמה ולשורשים מדגיש את חשיבותה של צ'קרת הבסיס לאנשי הגירית. חשוב במיוחד החיבור לאדמת המולדת, לשורשים המשפחתיים, למסורת ולסיפורי פולקלור, המהווים עבורם פן נוסף ללימוד ולאיסוף מעשיות. הגירית היא שומרת הסיפורים במסורת השמאנית. סיפורים ואגדות הם אחד ההיבטים של צ'קרת הבסיס, המאפשרת הוצאה של דברים לאור. נושא זה הוא בעל חשיבות רבה, כאשר ברצוננו ללמד ולהעביר את החוכמה מדור לדור, כמו כן, יש לו ערך עליון במיוחד בתהליכי ריפוי או אמת הנחוצה לשינוי התודעה של המטופל.

מתנה נוספת שמביאה לחייכם סגולת הגירית היא הסתמכות עצמית ומקוריות. היא מלמדת אתכם ליצור דברים בדרככם הייחודית. להסתמך על תחושות הבטן וללמוד מהניסיון האישי.
הפס הלבן הבולט בראשה של הגירית מצביע על חיבור לעולם הרוחני ולהארה. מהיכרות עם אנשי הגירית, אני יכולה להעיד שכאשר הם מחוברים לעוצמה ייחודית זו ולעצמם, הם בעלי יכולת המצאה מופלאה של טכניקות וחידושים בתחום הריפוי. הם גם יודעים לשמור לעצמם את זכויות היוצרים על רעיונותיהם המקוריים ועל תפישותיהם הרוחניות המיוחדות. כאשר הם אינם מחוברים, עלולה להפוך הנטייה לעקביות, לעקשנות ותקיעות מחשבתית.

אורלי נירן יהלום (גוטגנוני) היא מחברת הספר "בינת הלווייתן" ומנהלת מרכז "מעוף מקודש" לשמאניזם וריפוי תודעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully