וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב ברטרו

10.5.2009 / 16:16

לא רק התכנית הכלכלית, השבוע הזה מסמן הקפאה וקלקולים בהרבה מתחומי החיים שלנו. התכנונים והשאיפות, לעומת זאת, בפריחה

השבוע הזה עומד בסימן חזרתו בהילוך אחורי של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, ממזל תאומים למזל שור. מרקורי ממשיך לעזור לנו לסגור מעגלים ומביא איתו תובנות חדשות, כשהנושא העיקרי שעסק בו בשבוע הקודם – התקשורת שלנו. מילים שאמרנו בעבר ופגעו באחרים, מעגלי תקשורת הקשורים ליחסים הקרובים שלנו, דמויות מהעבר הרחוק והקרוב שאנו זקוקים לדבר ולשתף אותם במה שעובר עלינו – זה היה השבוע שהיה, ובעוד כמה שבועות – גם שיהיה. אז, כשיחזור מרקורי שוב ממזל שור למזל תאומים, אפשר יהיה מחדש לעסוק בכל אלה ולמצות תהליכים תקשורתיים שלא עבדו לנו עד כה מסיבות שונות. אבל מהשבוע הזה, כשמרקורי חוזר ועובר למזל שור, הדגש הוא על התחום הכספי והכלכלי. ואכן, שימו לב מה קורה לתכנית הכלכלית המפורסמת שלנו, שפותחה על ידי נתניהו ומשרד האוצר. היא פורסמה בזמן לא טוב, בזמן האטת מרקורי, וכעת כשהוא חוזר להילוך אחורי ועוד במזל שור, לא רק שהיא חוטפת ביקורת על ימין ועל שמאל, אלא גם מתחילות להגיע הצעות לשיפוצים מסוגים שונים.

כבר עכשיו מציע האוצר להקפיא את השכר למגזר הציבורי בתמורה לשינויים בתכנית, אלמנט שממש אופייני להילוכו האחורי של מרקורי, כמובן: עצירה, הקפאה וסגירת מעגלים. אבל שלושת השבועות הקרובים יראו לנו לאן באמת הולכת התכנית הזו, ועד כמה תוכל להשתפץ לה – אם בכלל – לפני שתחזור ותוגש שוב לאישור הכנסת. לפי עומק הביקורת שספגה, לא ברור כלל לאן הולכים הדברים, ואיך יתרחשו בעתיד. בגדול, מי בעיקר יושפע בנוסף מההילוך הזה של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

הזווית הקשה של השבוע

זווית המתח בין מרס, כוכב הדרייב והעשייה שלנו, לבין סטורן הנוקשה. זו זווית ייחודית שנמשכת בעיקרון רק שלושה ימים באמצע השבוע, אבל היא בהחלט עלולה להשפיע עלינו מבחינת התסכול והקושי שהיא מביאה איתה. אנו עלולים להרגיש שהיזמות שלנו עולות על שרטון, שהכוונות הטובות שלנו לא מובנות, ושנדמה שהחיים פשוט שמים לנו רגל ומונעים מאתנו להמשיך בעשייה שלנו. אם זה על ידי קלקולים של מכשירים מסויימים ותקלות טכניות או על אי הבנות, קצרים בתקשורת ועוד ועוד. כל זה נועד כדי לאפשר לנו לחשוב שוב על הפעולות שלנו, לשדרג את דרך ההתנהלות האישית, להתכוונן מחדש ורק אז, לקראת סוף השבוע, לפעול. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות טלה, גדי, בתולה ודגים.

הזווית האופטימית של השבוע

זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב יופיטר. הזווית הזו עשויה להביא איתה רצון חזק לפעולות לא מוגדרות שעיקרן – הרחבת אופקים, נסיעות וטיולים, או לימודים. אולם בלי מטרה מוגדרת ואמצעי מימוש, היא עלולה להישאר בגדר רצון בלבד. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, קשת, דלי ועקרב.

בנוסף פגשנו בשבוע הקודם כמה מעוללות הזווית בין ונוס לפלוטו בדמות מינון גבוה במיוחד של קטטות המוניות מסוגים שונים, כעסים ותסכולים ברמה גבוהה אצל הרבה מאוד אנשים בסביבה. כל זאת מגיע ביחד עם הצורך הזה לפעול ולעשות ובעיקר לרוץ קדימה, שמביא איתו מרס במזל טלה. נקווה שהשבוע הזה יצליח מרס להביא איתו גם יכולת לממש תכניות, ולא רק התחלות חדשות.

ולשאר המזלות

טלה – זמן לראות איך גם עושים וקובעים עובדות בשטח, ולא רק מתכננים תכניות.

שור – ונוס במזל טלה עדיין מקשה עליכם מאחורי הקלעים: מצאו גם זמן לעצמכם.
תאומים - החיים דורשים מכם השבוע לחזור ולשפץ את חשבון הבנק, ולחזור לקרקע במקביל.

סרטן – אסרטיביות – זו המילה של השבוע הזה, ופה ושם כמה חברים טובים. השקיעו בהם.

אריה – השמש שליטת המזל שלכם במזל שור ביחד עם מרקורי שחוזר, משדרגים את האמביציה שלכם. גו גו גו!

בתולה – זמן טוב לחשיבה נוספת על לימודים או על נסיעות, וכל מה שמרחיב את האופק.

מאזניים – שבוע עמוס רגשית ופרקטית ולא קל, שדורש מכם מיקוד מכסימלי.

עקרב – דיאלוג זו המילה שעולה עכשיו, כשגם השמש וגם מרקורי נמצאים ממול. דברו על זה.

קשת – התקרבות בין יופיטר שליט המזל שלכם לכוכב נפטון, מביאה איתה חלומות, פנטזיות, והרבה רגשות.

גדי – בית ומשפחה דורשים מכם עדיין את מירב תשומת הלב, כולל התכניות שיש לכם לגביהם.

דלי – התלהבות והתרגשות, רגישות וריגושים – ונוס ומרס בבית התקשורת שלכם, מביאים איתם מילים חמות.

דגים – חשבון הבנק שלכם והתחום הכלכלי בכלל, מצריכים עדיין הרבה תשומת לב. השקיעו בהם יותר מחשבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ועד שמרקורי יחזור מהילוכו האחורי, מרס יעבור לשור והחיוכים יחזרו – אתם מוזמנים לאתר שלי, לראות למה ליואב יש סיכוי אמיתי להצליח בהשרדות איי הפנינה 09 ומה מצב הכוכבים במפת המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully