וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק תקשורת

מרקורי ברטרו והפעם הוא שולח אותנו לעבודת עומק על הצד התקשורתי. מומלץ להסיק מסקנות, לנקות משקעים ולהימנע מדרמות

על פניו, זהו שבוע נפיץ וטעון רגשית, בכל מה שקשור למערכות היחסים שלנו, מעורפל ומעט מבולבל בכל מה שקשור להתפתחות האישית שלנו, ועוסק מסוף השבוע בעיקר בסגירת מעגלים ולא בפתיחתם של חדשים. אם נוכל להתאפק ולא להסיק עדיין מסקנות ממה שקורה, אלא פשוט לחוות את הדברים ולחכות בסבלנות – נרוויח, אולי בגדול.

הזווית הקשה של השבוע

זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית שנמצאת במזל טלה, לבין פלוטו הכוחני והיצרי שנמצא במזל גדי. ונוס חוזרת בגדול הן להילוך רגיל והן לזווית כוחנית עם פלוטו ולצמידות עם מרס, והתגובות שלנו הופכות קיצוניות יותר ודרמטיות יותר בקשרים הקרובים שלנו. זה בדיוק הזמן לאפשר לעצמנו ללכת בגדול על כל מה שבאמת נוגע לנו בקישקעס, לעשות דברים מתוך תשוקה אמיתית, אבל להיזהר מאוד שלא לקלקל יחסים יפים בגלל סערה של רגע וקושי לקבל את מה שאנחנו רוצים, או לאבד שליטה. קרבתה של ונוס לכוכב מרס מצביעה על צורך להיזהר משבירת כלים, כשדברים קורים אחרת ממה שציפינו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, טלה ועקרב.

המעבר המעניין של השבוע

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל תאומים, יהפוך את התקשורת שלנו מתקשורת מעשית ומינימליסטית לתקשורת מילולית חכמה ואינטליגנטית, כזו שיכולה גם ליהנות משלל מלים חכמות ואמצעי ביטוי מתוחכמים, ולא רק מהפן המעשי של מרקורי במזל שור, שעוסק בכאן ובעכשיו בלבד. זהו זמן להתמקד ביכולת שלנו לתרגם רגשות למלים ולהיפך, ובכך ליצור לנו עוד אמצעי תקשורת חכם ויעיל. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

מעבר מרקורי להילוך אחורי

זה אולי המעבר המשמעותי השבוע הזה. מגמת התקשורת השבוע מתהפכת ואחרי שלושה חדשים של תקשורת ישירה ובונה, הגיע הזמן לסגור מעגלים ולחזור ולהתמקד בעבר הקרוב, לפני שרצים שוב קדימה. אחרי כחודש במזל שור, שבו עבד אתנו מרקורי בעיקר על הצד הכלכלי והחומרי שלנו, הוא מאפשר לנו עבודת עומק רצינית יותר על כל מה שקשור לצד התקשורתי שלנו, זה שקשור לדיאלוג שבין אדם לחברו. זהו פרק זמן טוב לשדרג את התקשורת שלנו עם אנשים אחרים, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם בין המלים שלנו ולא יצאו החוצה, לבקש סליחה פה ושם אם צריך, או להיפך: להסיק מסקנה או שתיים מהיחסים שלנו, להחליט שהולכים הלאה – או קדימה – ולשדרג את הקשרים הקרובים שלנו, אך עדיין לא למצוא לנו קשרים אחרים.

בתקופה כזו קשרים שכאלה רק יראו לנו את נקודות התקשורת הפגומות שלנו ויעזרו לנו להגיע להחלטות, אך הם יעברו שינוי כשמרקורי יתחיל שוב לנוע קדימה, או ייעלמו מחיינו. בשבוע הבא יחזור ויעבור מרקורי למזל שור, ויתחיל לעשות עבודת עומק מחודשת הקשורה לנושאי חומר וכספים בחיינו, ואולי גם לסיים תהליכים שהחלו בשבוע הקודם ולא מיצו את עצמם. מן הסתם בתקופה הזו נשמע גם יותר על התכנית הכלכלית החדשה ועל השיפוצים שיעשו בה, ועל דיאלוג מחודש עם העולם בכל מה שקשור למשבר הכלכלי הגלובלי. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

שאלות ותשובות

שאלה: שלום רב, שמי אילנית, נולדתי ב-16.1.81 בשעה 1 בלילה (בערך). לפני כחודשיים מצאתי עבודה בתור עו"ד ואני די מרוצה. העניין הוא שיש עו"ד נוסף במשרד (גם שכיר), שהוא יותר דומיננטי ממני, הן בשל הוותק שלו והן בשל העובדה שיכול להישאר במשרד יותר שעות ממני (אני אמא). הרגשתי היא שסומכים עליו יותר מאשר שסומכים עליי. אין לי בעיה עם זה, אני עושה את עבודתי על הצד הטוב ביותר, רק הפחד שלי שאולי יעדיפו להשאיר רק אותו במשרד, ויוותרו עליי. האם החשש שלי מוצדק, או שנהפוך הוא, צפויה לי הצלחה?

תשובה: היי אילנית. ובכן, כמו הרבה גדיים אחרים, רמת הביקורת הפנימית שלך היא גבוהה מאוד וביחד איתה - גם הדרישות שלך מעצמך. מזל גדי הוא אחד מאלה שמתפתח בגילאים מאוחרים: עד אז הוא לומד לפסוע קדימה, עקב בצד אגודל, ולאט לאט גם לומד לסמוך על עצמו, וגם נותן לעצמו את הקרדיט על איכותו. הגדי האופייני אכן רק מתחיל לתת גז מגיל ארבעים ומעלה, בעיקר כי אז הוא גם לומד להעריך את עצמו, לעיתים הרבה אחרי שהעולם כבר עושה זאת.

מהמקום הזה, ומהתבוננות במפת הלידה שלך, גישה תחרותית רק עושה לך טוב: נראה שעורך הדין נשלח על ידי הסופר אגו שלך - אותו מקום שאנו קוראים לו גם "ביקורת פנימית" - כדי להכניס אותך למעגל התחרותי המקצועי בכלל, לשפר את הביצועים שלך ולסמן לך מטרה, שכל גדי גאה לקחת על עצמו: להיות הטוב ביותר.

גם אם בסופו של דבר לא יתרחש כלום, זה עדיין אומר שאת זקוקה עכשיו לאיזה סמן, למקום שמכריח אותך לשפר ולהשתפר, לפני שבאמת תגיעי להישגים. מעברו של פלוטו למזל שלכם לפני כמה חדשים רק מקצין את התהליך הזה, ומביא איתו זירות חדשות לפעולה ולתחרות, וזה בדיוק הזמן להשקיע בהן קצת יותר מעצמך.

מהמקום הזה, המלה "הצלחה" היא רק פועל יוצר של מה שאת עצמך מרגישה ויוצרת לעצמך. בכל מקרה, קשה לך לקבל את זה כשזה מגיע מאחרים, ולכן זה בדיוק הזמן לא לשאול אם היא תגיע - אלא כמו כל גדי אסלי, להחליט שהיא תגיע, ולעשות את הכל לשם כך. התגברות על גורם התחרות של עורך הדין ביחד עם האתגר האמהי ולמרות הכל עשיית הטוב ביותר - זו המטרה, ואת בהחלט יכולה להגיע אליה. במקרה הזה, כל אלה - תלויים בך, ורק בך. סומך עליך, אילנית. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully