וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע ארצה

22.4.2009 / 0:31

סיפור ההחלמה של ברנדון רייס הפך לרב-מכר בשם "המסע" וגם למסע ריפוי עולמי, שנועד לחולל בנו שינוי. עכשיו רייס, הסופרת וההשראה, מגיעה לישראל

מתוך "המסע", פרק 2

עמדתי שם, מתמסרת לשמש של לוס-אנג'לס, ולרגע הרגשתי שהזמן עמד מלכת. חשתי שכל רגע ורגע בחיי עלי-אדמות נועד להובילני אל רגע זה. קטעי זיכרונות מלימודים שונים בתחום ריפוי הגוף-נפש שהשתתפתי בהם שטפו את תודעתי. נמלאתי הוקרה על כל מה שלמדתי עד כה, על כל המורים שזכיתי ללמוד מפיהם, ועל כל סיפורי המקרים ששמעתי מאנשים שהכרתי או ששמעתי אודותם. אנשים שהיו חולים במחלות קשות משלי, והצליחו באומץ לב למצוא מרפא בכוחות עצמם. לא רק שקראתי, למדתי וחקרתי מאות מקרים כאלה, חלק מהם גם זכיתי ללוות, ולסייע לאנשים אלו במסעות הריפוי העצמי שעברו. הבנתי עכשיו, שהניסיון האישי שלהם היווה דוגמה חיה עבורי, ושאומץ לבם הצית את הלהבה בלבי. ידעתי שדי באדם אחד שהצליח לרפא את עצמו ברמה התאית, בכדי להעיד שהאפשרות הזו קיימת. לא היה לי ספק שריפוי כזה אפשרי, אך לא ידעתי איך ייראה מסע הריפוי האישי שלי.

הסתובבתי, ונוכחתי לדעת ששקעתי בהרהורים, כאשר חברתי הטובה קת'רין עדיין ניצבת לצדי.
"טוב, לפחות קיבלתי חודש ימים," אמרתי בספקנות, "בואי נשתה מיץ. אני מרגישה די מעורערת, ואני צריכה לאסוף את עצמי."

מהמסעדה הצמחונית טלפנתי אל דון, בעלי. דון היה במסע הרצאות, כמרצה ראשי עם אנטוני רובינס. ניסיתי להישמע פחות דואגת ממה שהייתי באמת:
"זוכר שקבעתי תור לבדיקה כדי לברר למה השמנתי כל-כך?"
"אה! כן, איך היה?"
"מסתבר שיש לי גידול בגודל כדורסל, וקיבלתי חודש ימים לנסות לפתור את זה בכוחות עצמי."
השתררה דממה ארוכה. לדון לא היו המילים.
"רק חודש אחד?" שאל לבסוף.
למרות הדוקטורט שלו ויכולת הביטוי המעולה, דון ממש לא ידע כיצד להגיב באותו רגע.

גילוי יכולת הריפוי

"המסע" מגולל את סיפור החלמתה האישי של ברנדון בייס מגידול מסוכן ועצום שהתגלה ברחמה. בייס, מורה למודעות ולריפוי הוליסטי (תלמידה של דיפאק צ'ופרה וסייעת של אנטוני רובינס), סירבה לעבור ניתוח להסרת הגידול והיתה נחושה בדעתה לרפא את עצמה באופן טבעי. במהלך עיסוי, היא נקלעה למסע עמוק אל תוך עצמה, שחשף בפניה את השורש הנפשי של מחלתה, ובכך התחיל ריפויה.

מתוך התעמקות בתהליך שעברה, פיתחה בייס שיטה חדשה ומהפכנית לריפוי טבעי, שתהיה נגישה לכולם. עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם נעזרו בספר ובסדנאות "המסע" כדי להתעורר אל היכולת האינסופית שלהם ולשחרר את עצמם מחסימות רגשיות וממחלות כרוניות.

מסע לריפוי עולמי

קרן Journey Outreach היא שלוחת הפעילות הבינלאומית של שיטת "המסע", ארגון אשר הוקם על מנת להביא את שיטת "המסע" לקהילות ומדינות דלות אמצעים. הפעילות מתאפשרת בזכות סיוע של מתנדבים ותרומות, והיא פועלת גם בבתי ספר ובבתי יתומים ברחבי העולם. המרכז הראשון הוקם בדרום אפריקה, ומאז הוסיף החזון לצמוח ומרכזים דומים פועלים בבוצוואנה, בקרב קהילות האבוריג'ינים באוסטרליה ואצל המאורים בניו-זילנד. Journey Outreach מנוהלת על ידי שמונה מתנדבים ממספר מדינות. בשנת 2005 זכתה הקרן למעמד של קרן בינלאומית שבסיסה באוסטרליה.

מה עושה הקרן? הנה דוגמא לפעילות: בסווטו שבדרום אפריקה נבנה מרכז של Outreach שמיועד לסייע לילדים ולצעירים מכל הרקעים, הגזעים והדתות. התוכנית כוללת לימודי "המסע" וריפוי, שיעניקו לסובלים מטראומה, התעללות או מחלה, דרך להשתחרר מהכאב האצור בהם, למצוא סליחה אמיתית ולהתפתח. המרכז מאפשר ליתומים, ילדים נשאי איידס, מכורים לסמים ומי שסבלו מאלימות ומניצול מיני – למצוא אהבה, מרפא וחופש. דוגמא אחרת היא פרוייקט בס?דוֹנה שבאוסטרליה, שם הוקם פרויקט עבור קהילת אבוריג'ינים גדולה שמתמודדת עם אלכוהוליזם, התמכרות לסמים, אלימות במשפחה ומחלות גופניות.

שיטת המסע אפקטיבית במיוחד לילדים. התנהגות מפוחדת וסגורה רגשית הופכת לפתיחות קורנת ובוטחת, בריאותם של הילדים מוטבת, מסתמנים שיפורים גם בהתנהגות ובלמידה, בחיי החברה בבית ובבית הספר. קרן Outreachעוזרת למורים ולמטפלים להטמיע את שיטת המסע בתוכניות הלימודים ברחבי העולם, ולשחרר את הפוטנציאל של ילדים מטראומות ינקות שמגבילות אותם.

ברנדון בייס בישראל: סדנה לבוחרים בשינוי

"היו השינוי אותו אתם רוצים לראות בעולם". ברנדון בייס

היו שותפים לגל ההתעוררות והריפוי הסוחף את כדור הארץ. ריפוי אמיתי יכול להתחיל מתוככם בלבד. המסע מעניק לכם כלים לחולל שינוי אמיתי ברובד הפיזי, הרגשי או ההתנהגותי בחייכם ובחיי אחרים.

הסדנה תכלול שני שלבים (ברצף) מתוך לימוד שיטת "המסע": במהלך היומיים הראשונים תנחה ברנדון בייס את השלב הראשון בלימוד השיטה, The Journey Intensive, סדנת עומק אינטנסיבית, בה ירכשו המשתתפים כישורים בסיסיים בשיטת “המסע“ ויתנסו בה באופן אישי. שלב זה יכלול:
• הדרכה תיאורטית ומעשית בתהליכי המסע
• התנסות אישית בתהליך “המסע הפיזי“ ו“המסע הרגשי“
• התנסות בהנחיית אחרים בתהליך
• תרגילים חווייתיים אישיים וקבוצתיים

ביום השלישי תנחה דבס ברג'ס את Advanced Skills Workshop, השלב השני של לימוד שיטת המסע. דבס תחשוף בפנינו את סודותיה של ברנדון ותצייד אותנו במגוון רחב של כישורים, שיסייעו לנו לעבוד עם כל בעיה ושאלה שיעלו בתהליך.

הסדנא תתקיים בתאריכים 7-5 במאי 2009, מחיר הסדנה: 2,700 שקלים ובהרשמה מוקדמת (עד 1 באפריל) 2,400 שקלים. המחיר כולל מזון קל צמחוני ולא כולל לינה .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • המסע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully