וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקיון פסח

השבוע בקשה אחת, שתעזור לעבור את החג בשלום: אנא האריכו את הפתיל. תנו צ'אנס למשפחה שלכם, לכוכבים ובעיקר לעצמכם, לפתוח דף חדש

שבוע החג הזה עלול על פניו להיות שבוע סוער, דרמטי ובעיקר מרתק – אם תסכימו להאריך את הפתיל הקצר שלכם, לא להגיב מיידית ובאופן קיצוני, אלא לראות את כל התמונה לפני שאתם מגיבים או לוקחים יזמה. בעיקר חשוב שתסכימו לדחות את ההחלטות החשובות שלכם לאמצע או לסוף החודש. הכוכבים כשלעצמם לא ממש רגועים, אבל בליל הסדר הזה כדאי לתת ביטוי אמיתי לצורך לפתוח דף חדש ביחסים עם העולם, עם המשפחה, עם קרובים או מכרים, ובעיקר – עם עצמכם, בכל מה שקשור לוויתור על משקעים רגשיים הקשורים לעבר ולפתיחת דף חדש.

הזווית הכועסת של השבוע

זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית, לכוכב פלוטו היצרי והכוחני. הזווית הזו עלולה לגרום לכולנו לפעול מתוך מקום סוער ודרמטי, בעיקר כשנדמה לנו כשלא מקשיבים לנו, לא רואים אותנו ולא מתייחסים אלינו.

הזווית הזו עלולה להכות בעיקר על רגשות כעס שלא קיבל ביטוי, רגשות קיפוח ותסכולים שבוחרים דווקא עכשיו, בערב הפסח הזה או בסמוך לו, לצאת ולקבל הכרה. אולי משום כך כדאי לחשוב פעמיים לפני שאנו מתפרצים או כועסים, והורסים יחסים יפים רק בגלל אימפולס של רגע. אולי משום כך חשוב לחשוב פעמיים לפני כל תגובה, ולא לפעול מהר מדי. זכרו שהזווית הזו – בעיקר בגלל הילוכה האחורי של ונוס שנפסק בשבוע הבא וחוזר לאותה הנקודה עצמה – תהיה איתנו עוד שבועיים בערך ולכן מי שלא יתנהג יפה – לא יסלחו לו כל כך מהר. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, וטלה.

הזווית המכבידה של השבוע

זו זווית העימות בין כוכב מרס, הקשור לעשייה ולדרייב שלנו, לכוכב סטורן, המכביד והנוקשה. בזווית הזו אנו עלולים לפגוש את הביקורתיות החזקה שלנו עצמנו, את הצורך הפרפקציוניסטי שלנו שלעולם לא בא על סיפוקו לעשות דברים בשלמות, ואת חוסר הסלחנות שלנו כלפי השגיאות שלנו, וכלפי שגיאות של אחרים. הזווית עלולה להקשות עלינו בכל מה שקשור לצד החומרי והכלכלי, ולעשות לנו חיים קשים. עם קצת סבלנות ואורך רוח, נראה שכל הבעיות שנראות לנו עכשיו קשות מנשוא, עשויות בהחלט להיפתר. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, גדי, דגים ובתולה.

התקשורת שלנו - כוכב מרקורי יצר בסוף השבוע זווית פעולה עם פלוטו והיא תימשך גם אל תחילת ואמצע השבוע הזה. בעיקרון, זו זווית לא קלה, שעלולה לגרום לכעסים קטנים ולקצרים גדולים בתקשורת, בעיקר בגלל אי הבנות, פתיל קצר ותגובות מהירות מדי. מה עושים? לומדים להתאפק קצת וסופרים עד עשר לפני שמתפרצים: לא הייתם רוצים להיות עם פרצוף חמוץ בליל הסדר, נכון?

ולשאר המזלות:

טלה – שבוע לחוץ שמשתחרר לו בהדרגה ובליל הסדר איכשהו מתאזן. סבלנות.

שור – חשוב לגלות איפוק מרבי ולא להיכנס לקריז כשדברים יוצאים משליטה.

תאומים – תגובות מהירות מדי מביאות אי הבנות מרגיזות: חשבו פעמיים לפני שתגיבו.

סרטן – זמן להיכנס לאסרטיביות ולתקתק את הסדר הזה כמו שסרטנים יודעים: בשלמות!

אריה – שבוע אקטיבי ואפילו חביב למדי. קחו סמכות והפעילו היטב את הסביבה.

בתולה – חיכוכים וכיסוחים, אי הבנות ביחסים – מרס במזל דגים ממול מסעיר את הרוחות. גלו איפוק.

מאזניים – שבוע סוער עד גבה גלי, שנרגע לאיטו לקראת הסדר, ואז אתם פורחים.

עקרב – כל גירוי עלול להדליק אתכם השבוע: קחו את הכל באיזי, בעיקר בחג.

קשת – אתם דווקא סבבים לגמרי, אבל כדאי להיזהר בכבישים ולקפל מעט את האגו.

גדי – שבוע מרדני עלול לעבור על כוחותינו, עם כעסים לא צפויים: תבטיחו שתשתדלו.

דלי – בגדול זהו שבוע לא רע, אבל משהו בתקשורת שלכם עלול להיות פזיז וילדותי. זהירות.

דגים – ים של אקשן בסביבה, הרבה אנרגיה ופעילות והכל באטרף : תורכי תורכי - ותוכלו להתמודד עם הכל.

ועד שיגיע ליל הסדר עצמו, שבו שוב ניפגש עם מאמר חדש – שבוע טוף!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully