וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת הביצה

שלי זוהר טל

2.4.2009 / 0:21

המתקשרת עדי אשכנזי מאז ומתמיד ניווטה את חייה מהבטן, אלא שהיום – בניגוד לעבר – היא לא יורה באפלה אלא הולכת אחרי האור. סיפור סינדרלה עם טוויסט

סופו של קשר תלותי עם מלך השוק האפור, שלי נרקיס, ילד משותף ופרידה מייסרת - אלו הנסיבות שהביאו את המתקשרת עדי אשכנזי, לפתח עצמאות כלכלית ולהשתחרר מכבלי הזוגיות הזאת. כל זה קרה לפני עשר שנים. היום עדי אשכנזי, אחרי קריירה קצרה כמשפטנית, היא גרפולוגית ומתקשרת מצליחה.

"מה שמך?", היא שואלת אותי בתחילת שיחתנו. כשאני אומרת לה מה שמי המלא , היא משיבה, "רק רציתי לשמוע את הצליל". לפי אשכנזי, לצליל המילים יש משמעות רבה, כשזה נוגע לחייו האישיים של הבן אדם. "תתמקדי בתחומים האמיתיים שלך, עיתונות ומדיה", היא אומרת לי לאחר שביקשה ממני לכתוב כמה שורות בכתב ידי. כך בצורה מאוד ישרה, בלי לעשות הנחות, היא המשיכה לירות לעברי אינפורמציה ולהציג בפני מה היא רואה על אופיי ועל אישיותי, לטוב ולרע, כולל חוות דעת ממש לא סימפטית על חבר טוב שלי. אז כן, חוות הדעת הזו של אשכנזי לא נעמה לי, אבל עם זאת, היא ניחמה אותי בהזכירה לי שהבחירה אם לשמור אותו בחיי, היא בידיי. עוד היא אומרת שחשוב לה להדגיש כי "לעולם לא תוליך אדם למקום מסוים, אלא תנחה אותו ללכת בעצמו".

לא נולדה עם כפית זהב בפה

עדי אשכנזי, שנולדה לאב לא ידוע ואומצה בגיל חצי שנה על ידי משפחה מעומר, גדלה והתחנכה בישוב, עד שזוהתה כילדה דיסלקטית עם איי קיו מאוד גבוה. למרות זאת סיימה את לימודיה כבר בכיתה י'.

בגיל 20 התחתנה אשכנזי לראשונה והביאה לעולם את בתה הבכורה. הנישואים לא החזיקו מעמד וכעבור ארבע שנים התגרשה. בגיל 23 נרשמה בעצת הוריה ומתוך דאגה גדולה לעתידה של הילדה ללימודי משפטים באוניברסיטת ת"א. במקביל הכירה דרך חברים משותפים את שלי (שלמה) נרקיס, מלך השוק האפור. עדי סיימה את התואר והסטאז' והחלה לעבור כעורכת דין, אבל הסדר הטוב לא נמשך זמן רב. בפן האישי, במהלך היחסים החלה עדי לחשוף את קיומן של נשים נוספות בחייו של נרקיס, מה שהביא לאותה החלטה הרת גורל שלא מוכנה להיות אחת מנשותיו של שלי. בפן המקצועי, היא נדהמה לגלות שהשליחות שבשמה הגיעה למקצוע, אינה תואמת את המציאות, שעריכת דין איננה עשיית צדק, כי אם עשיית סדר (במקרה טוב. ההלם הכפול זעזע את עולמה, אבל גם פתח עבורה אופק חדש: עולם התקשור. "הכאב הגדול, האכזבה המכאיבה ומציאת הזהות העצמית - זה היה השיעור של החיים שלי".

מאושר ועושר לבור גדול

נראה שמתוך הפצע ידעה אשכנזי לרקוח תרופה. קל זה לא היה, בטח לא בשביל אחת שמבלי להניד עפעף בזבזה אלפי ש"ח על זוג מכנסי ג'ינס. פתאום אין אפילו כסף לדלק. ואיך בכלל לומדים להתנהל בחיים האלה באופן עצמאי? ועוד עם ילד בבטן. לדברי עדי, מה שקרה אחרי הפרידה היה לא פחות קשה מהגילוי שהביא לסיום היחסים. התלות המייסרת שפיתחה בשלי העצימה את הקושי להאמין בעצמה ולפתח עצמאות כלכלית: "הייתי בהריון, לא עבדתי ודווקא אז, איבדתי את הגב הכלכלי שלי. היתה לי מרצדס ולא היה לי כסף לדלק. היה לי בית ולא היה לי מה לאכול. היה לי הכול ולא היה לי כלום. הבנתי שאם אני רוצה להגיע למשהו, אני חייבת להרוויח את עצמי קודם. עשיתי דרך ולמזלי, היום אני השולטת בחיי".

אשכנזי ונרקיס בקשר טוב, יש להם ילד משותף והיא – למרות הכל ואולי בעצם בגלל הכל - אחת מהמתקשרות המצליחות בארץ.

המעבר לשלב הרוחני

איך היית מגדירה את עיסוקך?
ההגדרה של אשכנזי לפועלה הוא ייעוץ רוחני. "אני לא נביאה", היא אומרת, "תמיד היו לי דמיונות וידעתי דברים בלי להבין, שזה בערך כמו לדעת את הפתרון מבלי לדעת את התרגיל. אותם דמיונות התבררו עם השנים כדברים שאכן מתרחשים במציאות. כבני אדם, הגורל שלנו קובע רק מתי נולדנו ומתי נמות. את כל האמצע אנחנו לא יודעים. כך שכשמגיע אליי בן אדם, אני מקבלת את הנתונים שלו כאמור: שם וגיל ואז אני פורשת בפניו את מצבו ומציינת לו אבני דרך. כמובן שאני מדגישה שהכל פתוח בפניו, מכאן ואילך הבחירה היא שלו".

יכולת התקשור, לדבריה, התפתחה דווקא בזמן הכי קשה של חייה, תקופת הפרידה משלי. באותו זמן נחשפו בפניה סודות שהתאמתו. מעצם היותה אשתו-של ומרושתת היטב עם מנהלי כח אדם ואנשי עסקים, החלה אשכנזי באותה התקופה לקבל פניות לייעוץ. הרצון להתפרנס הניע אותה להשיב בחיוב והייעוץ שאותו נתנה התבסס על שמות. התחזיות שנתנה התבררו כמדוייקות, מה שעבר מפה לאוזן והפך למקור פרנסה עיקרי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

פרטים לרציניים

מי מגיע אלייך?
אנשים פרטיים שמודעות החיים שלהם גבוהה יחסית, להבדיל מהם - אנשים במצוקות ואנשי עסקים מאוד ידועים, המגיעים באופן קבוע לפני מהלכים רציניים בעסקים. אם "ניים-דרופינג" עושה לכם את זה, אפשר גם לספר שארקאדי גאיידמק, חיים סבן המיליארדר ובטי רוקוואי הם בין הפוקדים את מעונה. היא בעצמה לא תסגיר אף אחד מהשמות אלא רק תחייך חיוך ענק ושובה.

מתי בדרך כלל מגיעים אלייך?
לרוב בצמתים ובמצוקות, בזמנים שבהם מבקשים הנחייה וחיזוק. "החוכמה היא לזמן את מה שאתה רוצה שיקרה לך, לא לפחד וללכת קדימה עם החלומות". מלבד זאת מקיימת אשכנזי ערבי תקשור. "ערבי התקשור הם שירות מאוד חשוב בשבילי", אומרת אשכנזי, "להמון אנשים יש מעגלים לא סגורים, שאלות שלא הספיקו להישאל, עניינים פתוחים עם נשמות שעברו לעולם הבא. כשאדם מגיע לערב תקשור, אני מבקשת ממנו להביא חפץ כלשהו, תמונה או שעון - משהו ששייך לאותה נשמה איתה רוצים לתקשר . זה הופף את הפעולה לקלה יותר. התיקשור מביא למי שצריך אותו את השקט הנפשי שהוא מבקש".

מחירים:
מפגש אישי - 500 ש"ח
משתתף יחיד בערב תקשור - 85 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully