וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתחררים במערבולת

29.3.2009 / 11:55

עוד שבוע סוער ודרמטי בפתח, עוד שבוע שבו אפשר בקלות להיסחף למקומות בלתי הפיכים. שוב המלצתי: חשבו על כל דבר פעמיים

גם הרגשות וגם התקשורת שלנו עלולים להפוך השבוע למקום סוער ודרמטי, וכדאי שלא להיסחף בקלות רבה מדי אל תוך המעורבות הרגשית הגבוהה הזו, אלא לשים לה גבולות. להתמקד בעיקר בכיבוי שריפות ולא בהבערת שריפות חדשות. חשוב במיוחד עכשיו שלא לשבור את הכלים, גם אם מאוד מתחשק לפעמים. למרות שהיד קלילה במיוחד על ההדק והמילים ממש יושבות על הלשון, זכרו את הפתגם: אבן שזרק טפש למים – לא יוציאו גם מאה חכמים.

התקשורת השבוע

התקשורת השבוע אינה קלה. זה התחיל כבר בסוף השבוע שזה עתה הסתיים, וילווה אותנו בערך עד אמצע השבוע הזה. המדובר בזווית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב פלוטו הכוחני והיצרי. הזווית הזו עלולה לגרום לכמה מאתנו לאבד בקלות את הראש ואת ההגיון הבריא, ולהכניס אותם למאבקי כוח מסוגים שונים. לא כדאי להגיב באופן אימפולסיבי וקיצוני כשדברים יוצאים משליטה, לא מומלץ לפעול באופן פזיז ונמהר שעלול להתנקם בנו מאוחר יותר. אם עברנו את סוף השבוע בשלום, כדאי לחכות בסבלנות לפחות עד יום שלישי. זהו זמן טוב לתעל את ההתלהבות והריגושים ליוזמות מעשיות, אבל לא לבזבז אנרגיה יקרה על תקשורת שתלטנית וילדותית. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

הרגשות השבוע

בגלל זווית הפעולה בין ונוס הרגשית לכוכב פלוטו היצרי והכוחני, הרגשות השבוע הזה עלולים להיות סוערים ודרמטיים במיוחד. ונוס הרגשית, שאחראית הן על מערכות יחסים והן על כל מה שקשור לאזור הלב, נמצאת בהילוך אחורי במזל טלה – מיקום לא קל כשלעצמו, שעוסק יותר בסגירת מעגלים מאשר בפתיחתם של חדשים – ויוצרת זווית פעולה לא קלה עם כוכב פלוטו היצרי והסוער. הזווית הזו עלולה להסעיר את מערכות היחסים שלנו לכאורה ללא סיבה, להעלות דברים ומשקעים ששכבו זמן רב מתחת לפני השטח, להתעמת איתם פעם אחת ולתמיד, ולקבל החלטות חדשות לגבי קשרים ואירועים ישנים. חשוב לקבל את ההחלטות האלה ממקום נקי עד כמה שאפשר, ולא לאפשר לחיסולי החשבונות האלה להרוס קשרים יפים בעלי בסיס איתן. בנוסף, כדאי לחשוב פעמיים על כל מה שאנחנו אומרים או עושים, ולא להיכנס לסערות ולדרמות מיותרות, ולפעול באופן טוטאלי מדי. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, טלה ועקרב.

ושאר המזלות?

טלה – ים של אקשן, אבל חשוב להיזהר שלא להרוס יחסים יפים בעודף ההתלהבות.

שור – פתיל קצר ותגובות קיצוניות הם האויבים שלכם השבוע: נסו לגלות איפוק.

תאומים – שבוע עם הרבה עוצמה, שכדאי בעיקר להפעיל בתקשורת חיובית ובונה.

סרטן – שבוע אקטיבי מאוד, שבו אתם יכולים לגלות הזדמנויות חדשות להתפתחות אישית.

אריה – אחד השבועות הסוערים של הזמן האחרון, אלא אם תחליטו אתם עצמכם אחרת.

בתולה – לא להילחם על עקרונות ולהילחם בכלל, אלא לגלות סבלנות ובגרות.

מאזניים – דיאלוג: המילה ההכרחית השבוע, וכמה שיותר ממנו עם העולם שממול.

עקרב – להימנע מהחלטות קיצוניות ומדרמות מיותרות, ולדחות החלטות לשבוע הבא.

קשת – לשים דגש בעיקר על אהבה ועל רגשות חיוביים, ולא על ניתוקים וביקורתיות.

גדי – נושאי בית ומשפחה דורשים הרבה סבלנות, אורך רוח ותהליכים ארוכים.

דלי – להיזהר ממעורבות יותר בהחלטות שלכם, ולצאת לפעילות פיזית וספורטיבית.

דגים – להיזהר מבזבזנות יתר, מהחלטות גרועות מבחינה כספית ומהוצאות גדולות מדי.

ועד שירגעו הסערות והדרמות, ורוח הרמונית ושקטה תגיע לאזור – שבוע טוף!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שאלות ותשובות

שאלה: אני ילידת 29.4.53 שעה 05.00 נולדתי בחדרה. מזה כמה שנים חיי נעצרו מלכת, ממש כך. לא קשר רומנטי. לא חברות. לא ידידות - ידידים. הייתי אישה עם טונות של חברים וחברות והכל נעלם כלא היה. גם הבריאות לקויה, אני לפני ניתוח מסובך שאני צריכה לעבור, עדיין אין לי תאריך, אנא, אולי תוכל לעשות לי סדר בבלגן שלי? תודה מראש. י.

תשובה: חייך באמת מלווים בלא מעט מהפכים. נקודת המפתח במפת הלידה שלך היא ונוס: היא נמצאת באמצע מזל תאומים, וכשאורנוס יצר איתה זווית לפני כשלוש שנים בפעם הראשונה, ואחר כך עשה זאת סטורן, נראה שבאמת חלק מחייך הרגשיים עלה על שרטון. אורנוס מביא איתו ניתוקים ושינויים, סטורן מכביד מאוד, וונוס במפת הלידה שלך אינה יוצרת זוויות עם כוכבים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully