וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטמן אביר האופל

אורלי נירן יהלום

19.3.2009 / 13:51

הם אפלים ומסתוריים, אינטואיטיביים וחוש לחזות את העומד להתרחש. אם אתם לקראת שינוי בחייכם, אתם רוצים לידכם איש עטלף

יש אנשים שהעטלפים מעוררים בהם פחדים מהלא נודע, הלילה, החושך והמסתורין. העטלפים הם באמת יצורים די מוזרים. מדובר ביונקים מעופפים, כנפיהם מורכבות מעור המתוח על עצמות גפיהם הקדמיות, שהתפתחו לעצמות דקות וארוכות. על הבוהן המבצבצת מכל כנף ישנה ציפורן, המאפשרת אחיזה לצורך טיפוס או תלייה. לעטלפים שרירי חזה חזקים המאפשרים את תנועת הכנפיים ועצם חזה בעלת מבנה מיוחד, הדומה לזה של העופות. לעטלפים גם בלוטות שומן שמהן מופרש חומר שמנוני, המשמן את עור הכנפיים לשמירה על גמישותן.

העין השלישית ואתגרי החלום

יש לעטלפים חוש שמיעה מפותח והם מנווטים את דרכם בחשכת המערה בעזרת גלי קול שהם מייצרים, כאשר גלי הקול הללו, שאנו כבני אדם לא יכולים לשמוע, פוגעים בחפצים שונים, נוצר הד שהעטלפים מסוגלים לשמוע ולנווט בעזרתו. איכות הסונאר מייצגת יכולת שימוש בעין השלישית ובאינטואיציה הפנימית המנווטת את דרכנו בחיים. אלו שהעטלף מלווה אותם ניחנו ברגישות זו, הקשורה גם ליכולת לקבל חזיונות לגבי העתיד ולחוש את העומד להתרחש.

העטלף הוא בעל חיים הפועל בשעות הלילה. האפלה היא המעיין אשר מימיו משקים את זרעי העתיד שיצרנו בחלומותינו. אנשי העטלף מחוברים לחלימה וכל חלום מציב אתגר של שינוי כדי להגשימו. וכאשר מדובר בשינוי, זה הזמן לקרוא לעטלף ולקבלו בזרועות פתוחות לתוך חייכם.

תמיכה בעת שינוי ושחרור מן העבר

טוטם העטלף מנחה אתכם בזמנים של שינוי. אם חמק העטלף בחשאי מהמערה ונחת בחסות החשכה כדי לחבור אליכם, זכיתם במורה דרך בעל עוצמה רבה. הוא יהיה ידידכם הטוב והתומך כאשר מגיעה העת להיפרד מהעבר, מאנשים אהובים או מהמוכר ולהמשיך לחיים חדשים. העטלף מסמל את הצורך בוויתור על דרך החיים או הדפוסים הישנים, שכבר אינם תורמים לצמיחתכם האישית. כל סיום של תקופה בחיינו הוא סוג של מוות, שחרור של העבר והבנה שהדברים לא יחזרו להיות שוב כפי שהיו. היו מוכנים להיוולד מחדש ודעו שבתהליך ייחודי זה של צמיחה, סגולת העטלף היא מרפא לנשמה.

בתרבות הסינית העטלף הוא אות לאושר ומזל טוב. ברבים מחפצי האומנות הסיניים, ברקמות ובתכשיטים מופיעים חמישה עטלפים סביב פרח האפרסק, שמשמעותו חיים. חמשת העטלפים מסמלים את כל הדברים שהאדם מתאווה להם: בריאות, עושר, מזל טוב, אריכות ימים ושלווה. הילידים האמריקנים רואים בעטלף סמל למוות וללידה מחדש, כיוון שהעטלף תלוי כשראשו כלפי מטה - מצב המזכיר תהליך של לידה. אגב, יש הרואים בקלף העטלף (מתוך קלפי סגולה) מקביל לקלף התלוי בטארוט, אך זו טעות כיוון שמהותו מביאה לידי ביטוי את האיכות של קלף המוות.

טקסי חניכה ולידה מחדש

העטלף הוא אורח כבוד בכל טקסי החניכה. הוא מסמל את מות השמאן, המרפא הגדול של השבט. מות השמאן מסמל ויתור על מושג האני כפי שהיה מוכר לכם עד כה, ניתוץ לרסיסים של כל מה שחשבתם או ראיתם בעצמכם. זהו תהליך רוחני הנוגע בכל פחד או כפתור רגשי שמזעזע ומקפיץ אתכם, ומביא אתכם למקום של ויתור מוחלט. סגולת העטלף היא ההבנה שהמוות הוא שינוי במהות, המביא תמיד ללידה מחדש.

ילידי איי הצב (יבשת אמריקה) מקיימים גם כיום טקסי חניכה המבוססים על קבורת השמאן בבור באדמה למשך הלילה, כשהבור מכוסה בשמיכה בלבד. בלילה הבדידות וקולותיהן של החיות מסביב מעמתים את השמאן עם פחדיו העמוקים ביותר. כאשר נפתחתי לידע ולתהליך של התפתחות פנימית, עלה מעמקי תודעתי חיזיון שבו ראיתי את עצמי סגורה בבור באדמה, שאבן גדולה הונחה על פיתחו. מאוחר יותר למדתי שהיה זה חלק מתהליך חניכה שעברתי כשמאנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סדנת "שחרור קארמה" למורים רוחניים

אנו מזמינים אתכם, מורים ומתרגלים רוחניים, הפועלים ממקום של מודעות גבוהה, ללמוד כיצד להשתחרר מהקארמה שנצברה עד כה.

הקארמה שלנו נאספת ונצברת במהלך החיים, על ידי בחירות שנעשות בחוסר מודעות. עם ההתפתחות הרוחנית והמודעות, מגיע שלב שבו ניתן לשחרר קארמה אישית הקשורה בעבר שלנו. בסדנה נלמד להכיר את התהליך על כל שלביו, באופן שיאפשר למשתתפים ללמוד כיצד לשחרר קארמה עבור עצמם ועבור מטופליהם.

הסדנה מתקיימת ביום ראשון 22 למרץ, בין השעות 10:00 - 15:30, במרכז מעוף מקודש בקרית טבעון. הרשמה מראש.

אורלי נירן יהלום (גוטגנוני) – מחברת הספר "בינת הלווייתן" ומנהלת מרכז "מעוף מקודש" לשמאניזם וריפוי תודעה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטם
  • עטלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully