וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נס ריחו

אורלי נירן יהלום

12.3.2009 / 19:33

הבואש כחיית טוטם מזכיר לנו את ערכנו העצמי ואת הזהות העוצמתית שלנו. על צבע ועל ריח, מגנטיזם ומיניות

הבואש מכונה על שם האיכות הייחודית שלו שהיא גם המוניטין שלו. ריחו מבאיש. שמו מרמז על חיבור משמעותי לחוש הריח ואכן, בנושא הריחות שמו הולך לפניו. הבואש הוא יונק בגודל בינוני, שידוע בעיקר בשל הנוזל הדביק והמצחין שהוא מתיז על אויביו בשעת סכנה.

בחברה המערבית בה תעשיית הבשמים פורחת ומשגשגת, יש אנשים המתקשים להתחבר לסגולותיו הייחודיות של הבואש. אם הבואש הוא חיית הטוטם שלכם או שאתם חשים מחוברים ליצור יפהפה זה, הרי שללא ספק ניחנתם בחוש ריח מפותח וביכולת להקרין כבוד ולעמוד על עקרונותיכם.

כוחו של השחור-לבן

סגולת הבואש עוזרת לאלו שזכו בו כמלווה לחיים, להגדיר את איכויותיהם וכשרונותיהם הייחודיים. להכיר בכוח הטמון בזהות האישית שלהם ולפזר את ניחוחם האישי בעולם, כלומר לשקף את האמת הייחודית להם. שימו לב, סגולת הבואש מלמדת לכבד את מי שאתם ולהרחיק את אלו שלא יודעים לזהות את הכוח הטמון בכם. אנשי הבואש יעדיפו להיות לבד ולסנן חברים, מאשר להשתרך אחר אנשים לא ראויים.

הבואש שייך למשפחת הבואשיים שצבעיה האופייניים הם שחור ולבן. בעיני שילוב מקסים זה מסמל את האיזון הפנימי בין הזכרי -הלבן לנקבי-השחור ומייצג שלמות פנימית. עם זאת חלק מהבואשים הם חומים או אפורים, ויש אף כאלה בצבע קרם. כל הבואשים מפוספסים כבר מלידתם בצורות פספוס שונות.

בפילוסופיה האינדיאנית של שבט הסנקה רוטט הצבע האפור, המשלב בין השחור והלבן, בתדר של כבוד וכיבוד עצמי. כבוד מתפתח מתוך הגדרת גבולות אישיים ברורים ואידיאלים נשגבים.
האפור מגדיר את המרחב האישי המקודש שלנו שלא כל אחד מוזמן להיכנס אליו, אלא על פי בחירתנו. אנשי הבואש חייבים להיות מודעים לכך שאותנטיות תמשוך אליהם אנשים מסוגם ותרחיק את מעמידי הפנים, אילו שרוצים לנצל אך דבר בתמורה לא נותנים.

ריח, עוצמה מינית וכבוד

ריח מתקשר גם למיניות ולמשיכה מינית. אנשי הבואש הם בעלי רגישות לריחות, כמו גם לשימוש שימוש בהם ובשפת הגוף לטרת משיכת בני המין השני. הבואש מלמד שיעור חשוב בתיעול האנרגיות המיניות באופן המכובד והנכון ביותר עבורכם ועבור הסובבים אתכם. אחד משיעוריו של הבואש הוא ניתוב המיניות באופן המקרין כבוד עצמי וכיבוד עקרונות.

מיניות היא אנרגיה בעלת עוצמה, שניתן להשתמש בה כדי לנצל אנשים אחרים ולתפעל אותם בהתאם לרצוננו. כל מתנה של עוצמה נושאת גם שיעור הקשור בה. פיזור אנרגיה מינית, כאשר אתם אינכם מחפשים בני זוג או יודעים שהאדם שמולכם קשור בקשר זוגי, הוא מסוכן ואינו מכבד את עצמכם ואת הזולת. אם אתם משתמשים בסגולת המיניות כדי למשוך אליכם אחרים, אתם משדרים שאתם פנויים. אם אינכם פנויים, זהו שימוש לא נכון באנרגיה שיכולה לשמש אתכם ביעילות רבה יותר כאשר היא ממוקדת במטרה הנכונה. בניית מוניטין פירושה ידיעה שאתם מקרינים אמינות ויושר פנימי.

צבע, מגנטיזם ושלווה

חוש הריח קשור לתדר של הישרדות, הגנה וחיבור לאימא אדמה. הבואש אינו נמלט מבעלי חיים אחרים, גם לא מטורפים. הוא מתנהל בשלווה בקצב שלו, ועוסק בענייניו. אנשי הבואש שלווים וחסרי פחד, כאשר הם מכירים ביכולתם למשוך לחייהם אנשים ומצבים שיקדמו אותם ויתמכו בהם.

פסי הפרווה הלבנה, המעטרים את גב הבואש, מסמלים את כוח הקונדליני העולה לאורך עמוד השדרה וממגנט אליו ללא כל מאמץ. הצבע הלבן משדר מגנטיזם ושיתוף, זהו חלק מאיכות הקסם של הבואש, המתלווה לחושניות, הקרנת כבוד והערכה עצמית. הצבע השחור מסמל חיבור לקסם. שילוב איכויות אלו מעורר באלו המתבוננים בבואש כבוד, המקושר למגיה, כישוף ומסתורין.

אם בחר הבואש, בדרכו האצילה, ללוותכם כחיית טוטם, אתם עומדים בפני אפשרויות חדשות והזדמנויות שיאפשרו לכם להביא לידי ביטוי את ערככם האמיתי. זוהי גם תחילתה של תקופת חושניות מוגברת מבחינה פיזית ורוחנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אורלי נירן יהלום (גוטגנוני) – מחברת הספר "בינת הלווייתן" ומנהלת מרכז "מעוף מקודש" לשמאניזם וריפוי תודעה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטם
  • בואש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully