וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוטוס שלמה

יעל ישראלי

11.3.2009 / 16:29

טעימה מן הספר החדש של יעל ישראלי. נשים מאבחנות את אישיותן ואת הדפוס המגביל בה, על מנת לצאת לחופשי. הפעם לוטוס

סיגלית, יסמין, נרקיס, איריס, לוטוס, ורד ודבדבן הם לא רק פרחים, אלא גם אבות טיפוס אישיותיים של נשים הכבולות בדפוסים מעכבי התפתחות. יעל ישראלי משרטטת לכל טיפוס את מסלול המסע משעבוד לגאולה.

יעל ישראלי, 66, הצליחה לעצור את מחוגי השעון הביולוגי שלה באמצעות מסע רוחני פנימי. לשיטתה, כל אישה מערבית מצויה במצב רגשי דיסהרמוני כתוצאה מקיומו של דפוס מעכב, מולד. הדפוס המעכב מורכב מאמונות מגבילות ומפחדים המשעבדים את התודעה ומנהלים אותה, תוך שהם מפקיעים מן האישה את חירותה ולמעשה את האדנות לחייה. כדי להגיע לשלמות עצמית ולאושר יש לאתר את הדפוס המעכב ולתקנו.

את כל עיקרי תורתה מפרטת ישראלי בספר אלבומי עב כרס שראה אור בימים אלה, "אדונית לגורלה – פילינג לאגו, נעורים לתודעה". לפי הספר, אישה שתצליח להשתחרר מן הדפוס המגביל תוכל לעכב את תהליכי ההזדקנות ולקרוא תיגר על גילה הכרונולוגי. פרויקט זה הינו טעימה מן הספר ומאפשר לכם להתחיל להתחקות אחר מי שאתן, כמו גם אחר מה שמעכב אתכם בדרך להגשמה עצמית מלאה.

נעים להכיר – קוראים לי לוטוס

לוטוס היא אישה המודעת לעצמה ושלמה עם מי שה?נ?ה – אישה אותנטית.

יש בה אהבה עצמית ויכולת הכלה של המרכיבים שהיא מזהה באישיותה - טובים יותר וטובים פחות.

לוטוס היא אישה בעלת חוסן נפשי, עוצמה פנימית וש??מחה קיומית.

לוטוס הוא מצב תת-תודעתי מו?לד שאינו מאד שכיח.

לאור השלמות הרגשית המשתקפת מן הנאמר לעיל, מהו הקושי במצב תת-תודעתי זה?
נוכל לתאר את הקושי כפחד גבהים – ורטיגו, פחד מנפילה ממקומות גבוהים.

פחד הנפילה הוא פחד תת-תודעתי שכאשר הוא עולה לתודעה הוא מעכב את ההתפתחות הרגשית והרוחנית. בשלב שלוטוס מתחילה להיות מודעת לעצמה ולייחוד שבה, הוא מתחיל לתת את אותותיו. כאשר אישה פוגשת את עצמה בתדרים הרגשיים העוצמתיים החפים לכאורה מכל עכבות ופחדים, כאשר היא מודעת למקום הרוחני הגבוה שהיא נמצאת בו, היא חווה את הפחד מפני הנפילה מטה. כאשר בתפיסה שלה היא נמצאת כבר בפסגה, התנועה כלפי מעלה לכאורה נעצרת – אין לה אפשרות להמשיך ולטפס מעלה. אי לכך האופציה היחידה היא נפילה למטה, והיא מפחידה מאוד.

לוטוס יקרה

בהרמוניה הרגשית המתמשכת המאפיינת אותך קיימים לע?תים "נתקים" - שיבושים: עליות ומורדות וכן משברים - מצבים דיסהרמוניים ה"מקלקלים" את הרצף. במצב כזה (הבא לידי ביטוי אצל כל אחת מהדמויות) אותו פחד נפילה בלתי מודע עלול להתעורר ולפלס דרכו אל התודעה. אם עדיין לא השתחררת מהדפוס הרדום בתוכך, יקשה עלייך להודות בקיומו של הפחד ולהכיל אותו, שכן הוא מאיים "להפיל" אותך ממרום מעמדך – להכות גלים באגם הרגוע המשקף (על-פי תפיסתך) את מציאות חייך. והאגו, מצדו, יגייס את מנגנון ההכחשה העומד לרשותו, כדי לעזור לך להתכחש לקיומו של הפחד.
גם אם את משוכנעת מעבר לכל ספק כי אין הפחד גלום בתוכך, הרי שהוא קיים. לכן אני ממליצה בפנייך לקרוא את הנאמר בדפים אלו, וחשוב שתעשי זאת מתוך פתיחות תודעתית ולא מתוך דריכות מגננתית. לאחר שתפשפשי מעט בתודעה, חזקה עלייך שתזהי אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully