וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבים בתחפושת

בשמיים מתרחש נשף פורים קוסמי, אבל נראה שהחגיגה היא על חשבוננו. שבוע לא קל, שמחייב פרופורציות

מי שמע שכוכבים מתחפשים להם, ועוד בפורים? כן, זה קורה ואפילו השבוע, ובצורה מעניינת. מרקורי כוכב התקשורת שלנו, שכל כך אוהב לדייק ולומר את מה שבאמת קורה, עובר למזל דגים, שבו דמיון פנטזיה ומציאות משמשים בערבוביה. השמש מול סטורן, שמתחפש לזקן מעצבן שרק יורד עלינו ומעביר ביקורת, ומרס כוכב הדרייב שלנו שנצמד לנפטון המטשטש ומערפל, וגורם לכל האקשן שלו להיראות כמו יתוש חלשלוש שמנסה להרים פרוייקט רב עוצמה, ומתבכיין כל הדרך. כן, נראה שנשף התחפושות האמיתי מתרחש לו בשמים השבוע – הקוסמוס חומד איתנו לצון, אבל עם מה שהוא מביא, משום מה לא ממש מתחשק לצחוק. ברם אולם כדאי לקחת דברים בפרופורציות, ולא להסחף במצבי הרוח שלנו: זה בדיוק הזמן לחשוב על תחפושות שקשורות לכוכבים.

התקשורת שלנו

מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, אותו כוכב בהיר ואינטליגנטי, עובר השבוע למזל דגים ומתחפש לסבתא פולניה מהסוג הרגשי: מה כבר ביקשתי? ממלמל לו מרקורי כשהוא מחכה לכוס התה בלימון שלו, ולוקח כל דבר באופן אישי ורגשני. מה עושים? מנסים להבדיל בין המלים עצמן לבין מה שהן עושות לנו, ורואים שבגדול – אין קשר אמיתי בין השניים, חוץ מתחושת הבטן שאם ניעלב נזכה ביותר צומי. האמת – קטן עלינו, גם אם אנחנו שייכים למזלות בתולה, תאומים ודגים.

הזווית הקשה של השבוע

זו זווית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן - שדורש מאתנו תוצאות. זה הזמן לדמיין גבירה מגונדרת בכובע קש ומבטא רומנטי בולט, כשמולה עומד זקן ביקורתי עם מקל מסוקס, מבקר אותה בתקיפות אך בחריפות, מאיים לפנות אותה מהבית אם לא תשלם בזמן, ודורש תוצאות של עשייה כאן – ועכשיו. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה במה שאנחנו עושים, להמנע מהביקורת הפנימית הנוקשה הזו עד כמה שאפשר ובעיקר - להפגין שליטה במצב ולתת לעצמנו זמן פנאי איכותי שבו כדאי לא רק לעבוד ולהשקיע, אלא גם למצוא זמן לעצמנו, שבו נוכל לנוח, להרגיע, ובעיקר ליהנות מהחיים, ולא רק לדאוג בגללם. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, דלי, גדי וסרטן.

הזווית המבלבלת של השבוע

הצמידות בין מרס לנפטון. מרס מייצג את הדרייב שלנו, את היכולת לעשות ולקבוע עובדות בשטח, אבל נפטון הוא כוכב מטשטש ומערפל, וכשהוא נצמד לכוכב מרס - הוא יוצר סביבו מעין מסך רגשי, שדרכו קשה מאוד לראות את העובדות כפי שהן, אלא רק להגיב לתחושות הפנימיות שלנו. דמיינו איש עסקים מבריק שנכנס לחדר מלא עשן וצלילי מוסיקה וקולות, ותבינו מה התחושה של המיקום הזה. לקראת אמצע השבוע יתפזר הערפל בהדרגה, ונוכל לראות שוב את העובדות כפי שהן, ובעיקר – להגיב להן ממקום פרקטי ויודע. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות דגים, טלה, בתולה ומאזניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully