וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עין הסערה

22.2.2009 / 15:02

מצד אחד – ריגושים ותקשורתיות, מצד שני – ויכוחים ותוקפנות. לך תבנה קואליציה בשבוע כזה

הנושא העיקרי של השבוע הזה הוא תקשורת. זוויות שיוצר מרקורי כוכב התקשורת שלנו, עלולות לטלטל אותנו בין שני קטעים שונים לאורך השבוע, עם תקשורת לא ברורה שיותר מבלבלת מאשר תומכת. אם נוסיף לכך את מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי, שכולל את הכוכבים מרס, מרקורי ויופיטר, עם צורך חזק במיוחד בפעילות חברתית, נבין שזה עלול להיות שבוע סוער ולא שקט, עם מאבקי אגו גלויים או סמויים לכל אורכו.

הזווית האופטימית של השבוע

הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת, ליופיטר כוכב השפע. על פניו זו אחת הזוויות היותר תקשורתיות ונעימות שיש, והיא מביאה איתה תקשורת שנוטה להיות אופטימית, אבל גם מאוד רגשנית, וזקוקה להרבה התלהבות וריגושים כדי לפעול. תקשורת כזו עלולה להיות פזיזה וחסרת גבולות, ולהפגין במקביל גם ספונטניות יתר וחוסר טקט מינימלי, שעלול לפגוע בנו דרך היפגעותם של האחרים. חשוב במיוחד עכשיו לא להמר בכספים בגלל הזווית הזו, לא להוציא יותר ממה שתכננו, ולא להבטיח דברים שפשוט לא נוכל לקיים. גם בנושאי נהיגה כדאי להיזהר ולא להגזים בביטחון העצמי או במהירות. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודלי.

הזווית המעצבנת של השבוע

זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת, לבין מרס כוכב הדרייב והאסרטיביות שלנו. מרס משפיע לא טוב על מרקורי שקרוב אליו, ומכניס אליו צורך מהיר בסיפוק מיידי וחוסר סבלנות כלפי אחרים. התקשורת שלנו עלולה לסבול כעת מעודף ויכוחים, מאבקים מילוליים והתבצרות בעקרונות כאלה ואחרים, שבפעמים אחרות עשויים להיראות מיותרים למדי. כל שיחה עקרונית עלולה להגיע כעת בקלות למצב לוחמני למדי ואם נזכור שבזמן הזה בדיוק מנסים לבנות כאן ממשלות וקואליציות, נבין שהתהליך הזה עלול להיות הרבה יותר ארוך ממה שחשבנו. התחושה היא עכשיו שאנחנו והמלים שלנו – גוף אחד הם, מה שעלול להביא גישה תוקפנית מדי, וקצרים בתקשורת בדיאלוג עם העולם ועם הסביבה. חשוב להיזהר עכשיו במיוחד במילים שלנו, אתם שומעים שם, ביבי וציפי? מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, טלה, דלי ואריה.

הרגשות השבוע

מיקומה של השמש במזל דגים, הופך את הכל לרגשי ולרגשני. לעומת מקבץ הכוכבים במזל דלי, שכולל את מרקורי, מרס ויופיטר, ומביא איתו צורך להתרחק מעט ולהתבונן מבחוץ, ולא לקחת את הכל אישי מדי. אבל הצמידויות שיוצר מרקורי עם יופיטר ומרס הופכות גם את ההתבוננות הזו למוגבלת מאוד. הן יוצרות קושי לחשוב ולפעול ללא מעורבות רגשית גבוהה וטעונה, שמביאה למלחמות – ולהתבצרויות בעמדות. בעצם, כאן אנו רואים קונפליקט אמיתי בין רגש לבין הגיון, והתרומה שלו להחלטות הגיוניות אינה גבוהה במיוחד. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, דגים, דלי ובתולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ולשאר המזלות

טלה - שבוע טעון שזקוק להרבה חופש וספייס, אבל גם לבקרה ולזהירות מפזיזות.

שור – לא לבזבז אנרגיה מיותרת על ויכוחים וכעסים, אלא להתמקד בעיקר.

תאומים – שבוע הפכפך, רצוף החלטות לא מוצלחות וקושי להתמודד עם שינויים.

סרטן – מקבץ הכוכבים במזל דלי ממליץ לחשוב פעמיים לפני שפועלים ולהיזהר במיוחד.

אריה – זוגיות ומערכות יחסים הן האישו עכשיו: השקיעו בהן, ובדיאלוג הרגשי בכלל.

בתולה - התחום המקצועי דורש תשומת לב מיוחד: זמן להתקדם או לשנות כיוון.

מאזניים – דיאלוג שבינו לבינה, שותפויות וקשרים קרובים – השקיעו בהם קצת יותר.

עקרב – נושאי בית ומשפחה דורשים עדיין תשומת לב מיוחדת, וחשוב להשקיע.

קשת – תקשורת היא מילת המפתח של השבוע, עם מינון גבוה של בקרה - והגיון.

גדי – זמן להשקיע קצת יותר מחשבה בכל מה שקשור לחשבון הבנק ולצד הכלכלי.

דלי – יש ים של אקשן בסביבה ורק חשוב לתעל אותו בתבונה למטרות החשובות.

דגים – יומולדת שמייח, דגיגים! הגיע הזמן לחזור לקרקע יציבה מתחת לרגלים.

שאלותשובות

שאלה: היי יאיר, שמי רונית. נולדתי ב-8.3.1971 בשעה 07:00 בבוקר. רציתי לדעת מתי אמצא זוגיות חדשה, אשר תוביל להקמת בית, ובנוסף מה קורה לגבי עבודתי? האם אני אשאר או אמצא עבודה אחרת ומאתגרת יותר עם שכר יותר גבוה? ובנוסף האם אצא השנה ללימודים? כי עד כה, כל דבר שהתחלתי, לא סיימתי ואני רוצה להבין מדוע העיכוב. תודה

תשובה: היי רונית. ובכן, יש לך ים של שאלות, וכל אחת מהן מספקת למלא לפחות שני עמודים כאן, אבל נראה שהבסיס לכולן הוא אחד. ראשית, השמש שלך במזל דגים, מה שאומר בסיס רגשי מאוד ועדין. אבל האופק שלך נמצא במזל טלה האסרטיבי ואפילו תוקפני משהו, בעוד השמש נמצאת בבית ה-12 שלך, מיקום ביישני ועדין שלא ממש קיבל לגיטימציה לפעול ולעשות. מכאן נובע לחץ גדול מאוד על האופק - שהוא הפרזנטציה שלנו מול העולם והדרך שבה אנו מראים כביכול מי אנחנו - להפגין שליטה, להשיג הישגים, להראות נוכחות מסיבית, וכל זאת - מהרגע להרגע, מכאן לעכשיו, עם צורך חזק מאוד להיות במרכז תשומת הלב. כל זאת בעוד שהשמש – ה"אני האמיתי" שלך - רוצה בדיוק את ההיפך: להסתגר, להיות לבד, הרחק מאור הזרקורים. זהו קונפליקט בסיסי בין שני חלקי אישיות, שאחד מהם לא קיבל הכרה, בעוד שהשני - גם לא מאמין שיקבל אותה. כבר כאן אפשר לראות קושי מסויים באיפוק, ובקבלת "האני" שלך עצמך, שכל הזמן דורש הוכחות מהעולם ומעצמו שהוא יכול, שהוא מסוגל, ושרוצים, אוהבים ומעריכים אותו.

עכשיו נוסיף לכך את האלמנט השני המשמעותי כאן: זהו כוכב מרס האסרטיבי, שליט מזל הטלה, שנמצא במקום הגבוה ביותר במפה כאומר: אני כאן, שימו לב! כמו ילד היפר אקטיבי שנמצא במסיבה של אורחים מבוגרים ושקטים, והוא דורש כל הזמן שיסתכלו עליו, שיראו איזה חמוד ואיזה מוצלח הוא. ולא רק זאת: הוא גם יוצר שלוש זוויות פעולה - שלושת הקווים האדומים שיוצאים ממנו - לשמש ולמרקורי הביישניים. שניהם מסתתרים להם כשהם מסמיקים מאחורי הקלעים ומקווים שאף אחד לא ממש רואה אותם שם, מתחת לשולחן ולכוכב פלוטו הכוחני שנמצא בבית העבודה שלך, אולי המקום שבו את כן מסוגלת לקבל הערכה ולהוציא את מה שיש לך, המקום שדוחף שוב ושוב את מרס לרוץ, להזיע, להוכיח, ולא לנוח רגע, לא פיזית ולא רגשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully