הסוד של שארמה

החשיבות של להיות חזק והפרקטיקות הטובות ביותר לבריאות מצוינת

רובין שארמה

ייתכן שיש לך את החזון הגדול ביותר ואת האידיאלים הגבוהים לגבי מה שאתה רוצה ליצור כאשר אתה יוצא למסע בחייך. ייתכן שאתה ממוקד, ממושמע ויצירתי בכל דבר שאתה עושה. ייתכן שיש לך אסטרטגיה נהדרת ולב פתוח לרווחה המוכן לזהור בעולם. אבל אם הבריאות שלך גרועה ואינך חזק מבחינה פיזית, אתה תתכחש לחלומותיך. הייתה לי זכות מיוחדת לעבוד עם מספר יזמים ומנהיגים עסקיים מצליחים במיוחד כמאמן לחיים/להצלחה האישית שלהם. אחד הדברים שאני מאוד מצדד בו לגביהם הוא הפיכת "הבריאות המצוינת" לאחת מהעדיפויות העליונות שלהם. אני מוצא שזה מעניין שכאשר אנחנו צעירים, אנחנו מוכנים להקריב את הבריאות שלנו עבור העושר. אבל כאשר אנחנו מתבגרים ומגלים מהי משמעות החיים, נסכים להקריב כל אגורה מעושרנו תמורת יום אחד בלבד של בריאות מושלמת.

כדי להבהיר את הנקודה הזו, הקדישו שעתיים במהלך השבוע ולכו לבית חולים ציבורי בקהילה שלכם. כנסו למחלקה והתבוננו באנשים החולים השוכבים במיטות. אולי תעברו דרך המחלקות שבהן שוכבים חולי סרטן ודרך האזורים שבהם שוכבים אנשים הסובלים ממחלות סופניות. חשבו על הסכום שכל אחד מהאנשים האלה היה מוכן לשלם תמורת מספר ימים בלבד של בריאות מושלמת. אני מאמין שאם אין לך בריאות טובה, אין לך שום דבר. מגיע לך לחוות הצלחה בלתי רגילה בחייך ולמלא את כל משאלות לבך. לכן, זה הכרחי שתציב את הבריאות המצוינת כעדיפות עליונה. אם לא עכשיו, אז מתי?

(תוכן מקודם)

השפים המובילים בישראל ילמדו אתכם לבשל - אצלכם בבית

בשיתוף Foody
לכתבה המלאה

5 פרקטיקות להגברת האנרגיה

להלן 5 פרקטיקות שיעזרו לך להגביר את האנרגיה, את החיוניות ואת הבריאות הכללית שלך:

1. אל תאכל לאחר השעה שמונה בערב. תהליך העיכול של הגוף צורך אנרגיה רבה מאוד. כאשר אתה לא אוכל לאחר שמונה בערב, אתה נותן לגוף הפסקה ומאפשר לו לעשות את עבודתו. כאשר אתה נותן למערכת העיכול שלך הזדמנות לצום, היא לא צריכה לעבוד שעות נוספות. לכן תהיה לך אנרגיה רבה יותר, בריאות טובה יותר ויותר חיוניות.

2. שתה הרבה מים במשך היום. מים שוטפים את הגוף מרעלים ועוזרים למערכת שלך לשרוד בצורה הטובה ביותר. המים מצוינים גם לשמירה על תהליכי החשיבה שלך ברמות גבוהות. במהלך חיי הבנתי בחיי שלשתייה מרובה של מים במשך היום יש השפעה נהדרת על רמת האנרגיה שלי. כל פעם שאני מרגיש עייף, אני שותה מים כדי להתרענן.

3. אכול פחות. רבים מאיתנו אוכלים יותר ממה שאנחנו צריכים. אל תאכל עד שאתה מרגיש מלא; אכול רק את מה שאתה צריך כדי להזין את עצמך. זה מצריך תרגול, מודעות ושליטה עצמית. אבל תגלה שאם תאכל פחות, תהיה לך יותר אנרגיה ובריאותך תשתפר ללא הרף.

4. התעמל לפחות ארבע פעמים בשבוע. אלה שאינם מקדישים זמן כדי להתעמל יהיו חייבים בסוף להקדיש זמן למחלות. הקדש זמן כדי ללכת, להתאמן ביוגה, לרוץ או לשחות. יש 168 שעות בשבוע, אתה בטח תוכל למצוא 4 או 5 שעות כדי לטפל במקדש שהוא המימד הפיזי שלך.

5. שמור על תזונה טובה. אל תתפשר על מה שאתה מכניס לגופך. אכול פרות טריים מדי יום. שתה מיץ פרות טרי מספר פעמים ביום. אכול ירקות אורגניים בכל זמן שאתה יכול, קח ויטמינים ומינרלים.

הימנע מאכילת ג'אנק פוד וממזון מלאכותי. הכנסת המזונות הטובים ביותר לגופך היא פעולה גדולה של אהבה עצמית ואחת מהדרכים הטובות ביותר כדי לעזור לך להפוך למבצע מצוין הן בעסקים והן בחיים.

אתה מבצע מצוין בשדה המשחק של החיים. יש לך חזון גדול ופוטנציאל יוצא דופן שמחכים לזרוח בעולם. שיפור בריאותך יאפשר לך לחיות מלאים אך מאוזנים. התחייב למלא את 5 הפרקטיקות הללו. בעשותך כך, תקבע את גורלך ותיהנה מחיים יפים.

אירוע רובין שארמה בישראל

רובין שארמה יקיים ב-2 למרץ, מפגש חוויתי לקהל הרחב ולמגזר העסקי בנושא: "מנהיגות וביצועים בתקופות סוערות" . המפגש אותו יזמו חברת Coaching Interactive ו-"סטטוס הירחון לחשיבה ניהולית", יעסוק בפיתוח פוטנציאל המנהיגות הגבוה, הגלום במנהלים בכל רמות הארגון, ובאסטרטגיות פורצות דרך ללקיחת אחריות אישית בהובלת שינוי, בתקופות של אי ודאות.

לפרטים: http://www.status.co.il/sharma, טל' 03-5652169

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

    התרעות פיקוד העורף

      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully