וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש לשועלים

אורלי נירן יהלום

20.2.2009 / 12:51

השועל מביא לנו ערנות והתבוננות, אינסטינקטים וחושים על-טבעיים. ה"שועלים" יתגלו כאנשים מבריקים, משקיענים ובני זוג קשובים

יש הרואים בשועל ובתחבולותיו סמל לערמומיות. אנשי השועל אינם בהכרח ערמומיים במובן שלילי, אך הם יודעים להתבונן מהצד ולראות הרבה יותר ממה שאנו מייחסים להם, מבלי להיראות. כאשר השועל מתגנב חרישית לתוך חייכם, אתם נקראים להתחבר לשקט ולהפוך כמו זיקית לחלק מהסביבה. פתחו את עינכם, התבוננו במעשיהם של האחרים והקשיבו למה שקורה סביבכם. היו נוכחים וערניים אך בלתי נראים. בכך תתנו ביטוי לסגולת השועל. נוכחות מסוג זה דורשת מכם להיות קשובים לאינטואיציה שלכם. שימו לב ל"תחושות הבטן" שלכם. לימדו לסמוך על מה שאתם חשים ולדעת את המובן מאליו, גם אם הוא בלתי נראה ברגע זה. צפו את ההתרחשות הבאה והתכוננו לקראתה.

עוצמותיו של השועל

בתרבויות רבות כיבדו את כוחו וסגולותיו הייחודיות של השועל. במצריים הוא נחשב לנושא מתנות האלים, בפרס לשומר ומלווה המתים, בסין לקוסם השולט בסגולת שינוי הצורה, על פי האמונה של שבט האפצ'יים השועל הוא זה שגנב את האש והביא אותה על זנבו הדולק לבני האדם. אנשי השועל, מחוברים לכוחות כישוף, לעוצמת האנרגיות הנשיות ולמסתורין הלילה שבחסותו פועלים השועלים.

אלה הנותנים לסגולת השועל מקום של כבוד בחייהם, פותחים שער מקודש למיצוי מלא של האינסטינקטים שלהם ושל חמשת החושים גם ברבדים אנרגטיים. לשועל ראיה חדה מאוד ויכולת לקלוט גם ישויות שאינן פיזיות ונמצאות בין הממדים, סגולה זו פותחת את אנשי השועל לקשר עם פיות ושדונים. אך החוש החזק שלהם הוא חוש הריח, אלו שהשועל הוא חיית הטוטם שלהם, רגישים במיוחד לריחות ומבדילים גם בדקויות שלהם. היבט נוסף המביא לידי ביטוי את רגישותו הרבה של השועל וחושיו העל טבעיים קשור לפרווה. השיער משמש כאנטנה ומאפשר העצמת הקליטה העל חושית. איכויות אלו הן הביטוי המלא לחוויית החיים המשלבים בין הממד הפיזי והממד הרוחני על פני אימא אדמה. השועל הוא מורה דגול לתורת ההסוואה שינוי הצורה וההישרדות. הוא כורת ברית של הגנה עם צמחי היער, הסלעים, העצים והשיחים להסוואת צעדיו והטמעה בין הממדים והצללים. טד אנדרוס בספרו "שפת החיות" מייחס את סגולת השועל לקוסם מרלין, שהיה רוב חייו נעלם ונחבא אל הכלים, למרות יכולותיו המופלאות ועוצמתו כקוסם. הוא נהג להתחפש לרועה צאן, איכר או מקבץ נדבות עני ולהצניע את עצמו, כאשר היה נכון עבורו להיעלם או להגן על עצמו.

שועלים מסוגים שונים

השועלים הם ציידים מיומנים אך גם אוכלי פירות. השועל בכרם הענבים, שאנו מכירים ממשלי קרילוב, מלמד על משיכתו של השועל למתיקות הנובעת מהגשמה ומנתינת פרי. סבתא טווילה, זקנת שבט הסנקה, לימדה אותי שחכמתם של אנשי השועל היא להביא לידי ביטוי את רגישותם הרבה את וכשרונותיהם, ולהגשימם לפירות של יצירה מקורית. אלו שהשועל מלווה אותם בפסיעותיו הרכות, יתגלו כעובדים משקיענים, בעלי יוזמה, רעיונות גאוניים, ראיה קדימה ומעורבות. באהבה ובזוגיות הם חברים תומכים, וחשובה להם מאוד תחושת הביטחון הרגשי. אנשי השועל מאוד רגישים, אינטואיטיביים וקשובים לרחשי ליבם של בני זוגם.

ישנם מינים רבים של שועלים וניתן למצאם במרבית אזורי כדור הארץ. השועל הנפוץ שאנו מכירים, מכונה גם שועל אדום, בשל צבע פרוותו. אנרגיה דומיננטית זו של הצבע האדום מחברת למרכז הבסיס. לחיות, הישרדות וקשרי דם. אולי משום כך, הילידים האמריקנים רואים בשועל מרפא ומגן המשפחה. שמירה על היקרים לנו מכל כרוכה ביכולת הסתרה. גורים בטבע נושאים בדרך כלל צבעי הסוואה מודגשים יותר מאלו של הוריהם. שמירת המשפחה דורשת ערנות ואינטואיציה מצד הבוגרים. אימוץ סגולת השועל, תמלא את חייכם בשמחה, הנובעת מתחושת אינטואיציה חזקה ובהירה, וביטחון מלא ביכולתכם להשיג כל דבר ולהגשים את הפוטנציאל הטמון בכם.

אורלי נירן יהלום (גוטגנוני) היא מחברת הספר "בינת הלווייתן" ומנהלת מרכז "מעוף מקודש" לשמאניזם וריפוי תודעה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • טוטם
  • שועל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully