וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ, תנו לו לצאת

15.2.2009 / 15:00

מצב כוכבי השבוע: השמש נצמדת לנפטון, בזווית מעוררת קשיים. בהמשך

השבוע נפתח מעט בלחץ והרגשות הם במינון גבוה במיוחד, ומקשים עלינו לראות את המציאות כפי שהיא באמת. אולם בהמשך אנחנו חוזרים בהדרגה לקרקע שמתחת לרגליים והחיים מקבלים שוב פרופורציות.

הזווית הקשה, המעבר החיובי והזווית האופטימית

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון המטשטש ומערפל. הזווית הזו עלולה לגרום למעורבות רגשית, שמקשה עלינו לראות את העובדות כפי שהן ואת המציאות הפרקטית בשטח. נראה שסוף השבוע לא עשה לנו חיים קלים, שכן דווקא בחג האהבה הגיעה השמש, מיקוד הדברים, לצמידות מדויקת עם כוכב נפטון. אולם בהמשך השבוע הלחצים מתפוגגים בהדרגה, ואיתם אנחנו חוזרים לעמוד על קרקע מוצקה יותר. מי בעיקר יחזור לעצמו? מזלות אריה, דגים, בתולה ודלי.
המעבר החיובי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל גדי, שדורש ודרש מאתנו בשבועות האחרונים לייצב את השורות מבחינה כלכלית ומעשית ולחזור לתלם, למזל דלי החברתי, שעוסק בעיקר בתקשורת קולקטיבית, בחבורות גדולות ולא בסוליסטים, ובשיתופי פעולה במקום בעשייה אישית בלבד. ואכן, התקשורת שלנו הופכת השבוע להרבה יותר מודעת לצד החברתי של הדברים, וליכולת לשתף גם אחרים. זמן מצוין להרחיב את המעגל החברתי שלנו, ולשתף בו אנשים אחרים. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.
הזווית האופטימית של השבוע – זו הצמידות שבין מרס הקשור לעשייה ולכיבוש טריטוריה, ובין יופיטר האופטימי הנצחי. הצמידות הזו עשויה לגרום לנו לעשות דברים שקודם לא העזנו לעשות ובאופן ספונטני וחסר טקט, מבלי לשים לב לסיכונים שבדבר, וכך לסכן את עצמנו ואת אלה שאיתנו. אולי משום כך כדאי לחשוב פעמיים לפני כל פעולה ולא להמר יותר מדי על מה שאין, במקום להתמקד במה שיש. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, קשת, דלי ואריה.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה – שבוע שבו כדאי וחשוב לא לקחת סיכונים מיותרים, ולהמר על הכל.
שור – יש הרבה אנרגיה בסביבה, אבל נראה שקשה לכם למקד אותה. סבלנות.
תאומים – התקשורת הופכת קלילה וחברתית יותר, וזה בדיוק הזמן לידידים חדשים.
סרטן – זמן להיזהר מפעולות פזיזות והחלטות לא שקולות, ולשמור בעיקר על מה שיש.
אריה – המיקוד עכשיו הוא בעיקר במערכות היחסים שלכם. שימו דגש מיוחד על כל מה שקשור לבינו לבינה.
בתולה – התחום המקצועי הופך מודגש ומצריך הרבה מיקוד: שימו דגש על הפרטים הקטנים.
מאזניים – קשרים קרובים ואסרטיביות זוגית – זמן לפתור בעיות שהתעוררו לאחרונה, או לצאת לדייט.
עקרב – לנהל דיאלוג אמיתי עם בני הבית והמשפחה, ולהשקיע בביחד שלכם.
קשת – לרוץ קדימה עם תכניות חדשות, אבל להיזהר שלא לריב עם העולם.
גדי – זמן טוב להתארגנות כספית וחומרית מחודשת, על כל המשתמע מכך.
דלי – יש הרבה מאוד אקשן בסביבה, ורק חשוב להגדיר היטב את העשייה, כדי לממש אותו.
דגים – החיים הופכים רגשניים במיוחד ומעבר ליום ההולדת – נסו להתמקד במטרות האמיתיות שלכם.

שאלותשובות

שאלה: נולדתי ב-7.5.1979 בשעה 3:00 לפנות בוקר. בשלוש שנים האחרונות עשיתי ועדיין עושה המון שינויים, אך הדרמה האמיתית מתרחשת בחיי הזוגיות. רציתי לדעת אם תקופת חוסר יציבות הזו תעבור? יש מיסוד באופק?

תשובה: אכן רואים שאת נמצאת במרכזה של תקופה שבה המלה 'שינוי' היא המשמעותית כרגע. ראשית, המפה עצמה מעידה על חוסר שקט גדול וצורך בהרבה אקשן. מקבץ הכוכבים במזל טלה מדגיש את הצורך הרב בהתחלות חדשות ובסיפוקים מיידיים, אלמנט ששנים לא מעטות הנחיל גם לא מעט אכזבות, בגלל הקושי למצות תהליכים ולא לרוץ הלאה. כעת מביא איתו מיקומו של פלוטו במזל גדי, בנקודה הגבוהה ביותר במפת הלידה, צורך בהתארגנות מחודשת, וזה מלווה אותך כמה וכמה שנים טובות, בעיקר כי אין ברירה: זה או לעשות שינוי, או להישאר מתוסכלים בגלל חוסר מימוש.

העניין הוא שדווקא ביחסים, הדברים אינם ממש משתנים, ושם השינוי יגיע רק מאוחר יותר. מקבץ הכוכבים במזל טלה מדגיש את הצורך לראות תוצאות כאן ועכשיו, ובמקביל - למצוא פרטנרים שאיתם אפשר להלחם על טריטוריה ולא ליהנות מהרמוניה. כן, יש כאן סוג של אנרגיה גברית שחייבת להתבטא כאן ועכשיו - ובמהירות, מה שהופך את הזוגיות שלך למעין תחרות אגו אישית ביניכם, כשהוא כביכול זה שלוקח פיקוד ו'עושה צרות', אבל למעשה - בדיוק לשם כך בחרת אותו: כדי להמשיך ולחוש איכשהו את הכאוס במערכת היחסים שלך ובחייך הזוגיים.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully