וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידת החדק

אורלי נירן יהלום

12.2.2009 / 15:24

צאצאי הממותות מביאים עימם שילוב של עוצמה מלכותית וטוב לב, מיניות מפותחת ובטחון משפחתי. עשו כבוד לאנשי הפיל

אם חיית הטוטם שלכם היא פיל, אתם מקרינים עוצמה, הדרת כבוד, מלכותיות, חוכמה עתיקה, עדינות, זיכרון טוב וסבלנות אין קץ. הפילים הם צאצאי הממותות. כמורה דרך, מביא עמו הפיל את הכוח להמשיך הלאה ועוצמה פנימית הנובעת מידע של נשמה עתיקה. אנשים שסגולת הפיל קורנת בנשמתם, מתונים וסובלניים, טובי לב ופתוחים לקבל את האחר.

החיבור לפיל כחיית טוטם מביא עמו רגישות גדולה לפגיעה בכבוד האישי וצורך להילחם את מלחמת המנוצלים והחלשים. אם פגעתם בהם וניצלתם את טוב ליבם, עליכם לדעת שאנשי הפיל לא שוכחים. הם אולי יסלחו, במיוחד אם אתם מהמשפחה, אך הם יזכרו את הפגיעה לעולם וייקח הרבה מאוד זמן לפתח עימם שוב מערכת יחסים המושתת על אמון הדדי.

צ'קרת הבסיס, אמא אדמה ואנרגיות מיניות

הפיל מביא לידי ביטוי איכות של חיבור חזק לצ'קרת הבסיס ולצ'קרת הלב המשלימה אותה. צ'קרת הבסיס מכילה איכות של קשרים משפחתיים חזקים. הפילים מחוייבים ונאמנים למשפחתם. התבוננות ביחסי החברה של הפילים מלמדת על תמיכה בזקנים ובחלשים, ועל דאגה לעוללים ולצעירים בקבוצה. כאשר אחד הפילים מת, כל קרוביו מקיפים אותו ועומדים סביבו במשך זמן מה, כדי להיפרד ממנו כראוי.

לפיל גם אנרגיות מיניות דומיננטיות ובהודו הוא סמל לפוריות. אנשים בעלי טוטם הפיל נמשכים לבני זוגם בעיקר על פי חוש הריח הקשור במהותו לבסיס, להישרדות ולמשיכה מינית. החיבור לאימא אדמה וקסמיה עוצמתי במיוחד אצלם. הפיל נושא שי של חיבור לאנרגיות הנשיות. הבנת המהות הנשית על שלושת איכויותיה: ילדה, אישה בשלה ובינת המרפאה, המביאה עמה ניסיון וידע עתיק שעבר מדור לדור. החיבור המיוחד לאיכויות הנשיות אוצר ידע מולד בכל הנוגע לצמחי מרפא ושורשים.

אימא אדמה היא סמל לסבלנות, סובלנות וכוח סיבולת. במזרח הרחוק האל גנש, הנושא סגולה של התגברות על קשיים ופריצת מחסומים, מתואר כבעל ראש של פיל. אחד מסמליו של האל גנש הוא הכוכב בעל שש הפינות – מגן דוד, המביא לידי ביטוי שפע וביטחון הנובעים מחיבור ואיזון בין העולמות הפיזיים (אימא אדמה) והעולמות העליונים הרוחניים.

הפיל הוא סמל לכל השפע, הנובע מהביטחון והשמירה של אימא אדמה. הוא נושא מסר של שיקום המשפחה והביטחון האישי. זוהי איכות מרכזית של צ'קרת הבסיס. בטחון לנו ולמשפחתנו. יציבות כלכלית ובריאות ואורך ימים.

חידת החדק והצבע אפור

החדק, סמלו הבולט של הפיל הוא איבר מדהים במורכבותו. פרופסור חזי שושני במאמרו "חידת החדק" מציין: לחדק שימושים רבים ושליטה מוחלטת בו דורשת אימון. החדק הוא גם אף ויש חוקרים הסבורים שהפיל הוא בעל חוש הריח המפותח ביותר בקרב היונקים. קצה החדק רגיש במיוחד, כיוון שהוא עשיר בעצבים ומצויד בזיפי מישוש. הפיל משתמש בו כ"יד" ובמשימות עדינות מגיע כמעט לרמת מישוש הדומה לזו של בני האדם. פרט לעדינות החדק, הוא מכשיר חזק וגמיש המשמש גם להרמת משאות כבדים. הפיל הוא בעל חיים עם אינטליגנציה גבוהה ויכולת לימוד. לכן הוא מנוצל על ידי בני האדם יותר מ-2000 שנה לעבודה וללחימה.

אנשים שהפיל הוא מדריך הנשמה שלהם, מקרינים מלכותיות הנובעת מעדינות הנשמה, רגישות לכבוד ולערכי יסוד, וחיבור לחוכמה עתיקה. מלכותיות היא תדר של חיבור לזהות פנימית מגובשת, הכרה בסגולותינו הייחודיות וכיבוד העקרונות האישיים.

היבט נוסף המחבר בין חיה מופלאה זו ומלכותיות, הוא צבעו האפור של הפיל. הצבע האפור מייצג במעגל הצבעים של שבט הסנקה האינדיאני איכות של כבוד וכיבוד עצמי. הוא מייצג את המרחב הפנימי המקודש. אם הפציע הפיל בחייכם בכל גודלו והדרו כחיית הטוטם שלכם, אתם ללא ספק אנשי עקרונות. הרחיקו מעליכם את אלו שמנסים לכווץ את נוכחותכם ופסעו במלוא הדרכם בנתיב המקודש של החיים מלאי השפע שיצרתם לעצמכם.

  • עוד באותו נושא:
  • פיל
  • טוטם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully