וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפת הלידה של ציפי לבני

שימו לב למגן דוד שמופיע במפה של לבני. סביבו פזורת כוכבים שמצביעה על רוחב אופקים ועל אישיות מורכבת

אין ספק מפת הלידה של ליבני מיוחדת במינה, ולו רק בגלל התצורה שלה. שימו לב לתצורת המגן דוד שמופיעה במפה (מעניין בעיקר כשחושבים על כך שהאשה הזו מתמודדת על ראשות הממשלה...). התופעה הזו אינה כה נדירה אמנם ומושפעת בעיקר מריבוי הכוכבים בנקודות מסויימות במפה, אבל למועמדת שמתמודדת על ראשות הממשלה... אם האסטרולוגיה היתה מקבלת לגיטימציה והתייחסות אצלנו, מן הסתם היו גם מדברים על זה. קוריוז אמנם, אבל קוריוז מעניין...

ניתוח המפה של לבני

מעבר לכך, נראה שהכוכבים מפוזרים על כל פני מפת הלידה של לבני, כמעט בכל מקום אפשר למוצא כוכב. זה מראה בעיקר על אופקים רחבים, על יכולת לגעת בנושאים שונים במקביל ועל אישיות מורכבת ורבת פנים, שכל אחד מצדדיה עשוי להוות מוקד של פעילות.

גם פיזור הכוכבים לפי יסודות מראה משהו מעניין. חמישה כוכבים ביסוד האש, שני כוכבים ביסוד המים, שני כוכבים ביסוד האוויר, ורק אחד ביסוד האדמה. על פניו המפה אינה מאוזנת ועודף הכוכבים ביסוד האש עלול להצביע על מתן עדיפות לצורך להגיב ולפעול, על פני התבוננות, חשיבה ועשייה בשטח. מחסור ביסוד האדמה עלול היה להראות על קושי ליישם ולממש תכניות ורעיונות, שנובעים מהתלהבות ורגשנות של יסוד האש המודגש כאן. חוסר ביסוד האוויר עלול להראות על קושי בהתבוננות מרוחקת ובהסקת מסקנות שכלתנית. אולם את המחסור הזה ממלא האופק במזל גדי, שמעבר לעובדה שהוא שיפוטי, ביקורתי ומופנם, הוא גם דורש מלבני לעמוד בביקורת האישית שלה עצמה ולהישאר עם שתי רגלים איתנות על הקרקע גם בזמנים קשים שבהם המירוץ, ובעיקר המיקום שלה בו, נראה שברירי, לא ממוקד ולא אפקטיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully