וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפת הלידה של ביבי נתניהו

גוש אחד של כוכבים מאחד את מוקד הכוח עם הנפש, הגישה, התקשורת והקסם האישי

על פניו, מבנה מפת הלידה של בנימין נתניהו הוא יעיל וממוקד. גוש אחד של כוכבים במזל מאזניים (מסומן בחצי מעגל כחול) נמצא למעלה במרכז והוא כולל את השמש, ה"אני" ומוקד הכוח של בעל המפה, הירח שמסמל את הנפש והגישה, מרקורי כוכב התקשורת ונפטון, כוכבו של הקסם האישי.

ניתוח המפה של ביבי

לגוש הזה יש שתי תמיכות מעניינות וסימטריות לגמרי משני הכוכבים שמסמלים מערכות יחסים: כוכב מרס (מסומן בחץ כחול), שמסמל דרייב ויזמה במזל אריה, שולח זווית תומכת לשמש, וונוס (מסומנת בחץ אדום) שמסמלת נתינה, יחסים והצלחה חומרית במזל קשת, שולחת זווית תומכת לירח. מעניינת הסימטריה הזו, שבה שני כוכבים תומכים שוהים משני צידי המפה, שניהם במזלות האש, שניהם מספקים לה את האנרגיה הדרושה כדי שתפעל בצורה יעילה מאין כמוה. לתמיכה הזו אפשר גם להוסיף את המשולש הכחול בין הכוכבים ונוס, פלוטו וראש דרקון, משולש שעוזר ומסייע גם בזמנים קשים, מהסוג שיש גם לאובמה וגם ללבני, אלא שאצל שניהם יש יותר מאחד.

אולם ונוס, כוכב רגשי ואופטימי משום היותו במזל קשת, נמצא במיקום לא קל מבחינת נתניהו. במפה כזו, שבה האיזון בין הכוחות וההליכה הדיפלומטית והחכמה הם האישו, מיקומה של ונוס הקשתית עלול להיות גורם מפריע. היא מביאה איתה בטחון עצמי ואומץ לב, אולם גם תכונות כמו אימפולסיביות, חוסר טקט, החלטות פזיזות שנשלפות מהשרוול וקושי לדחות סיפוקים או החלטות חשובות הדורשות שיקול דעת נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully