וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע – מגמה אקטיבית ואסרטיבית

מרס וונוס מובילים יוזמות בזק ומנתבים בחדות מערכות יחסים. יאיר טריבלסקי על השבוע שיהיה לפי מפת הכוכבים בשמים

על פניו, המגמה השבוע היא אקטיבית מאוד, ידידותית, חמה, ואפילו אסרטיבית. מרס וונוס, אותם כוכבים שאחראים על נתינה וקבלה, יזמה ועשייה, דרייב ומערכות יחסים, נמצאים כעת במזלות השייכים ליסודות האש והאוויר. הם מכתיבים קצב מהיר למדי, כשכיוון הפעולה הוא מהפנים – החוצה, ולא להיפך. הזוית שהם יוצרים, ביחד ולחוד, בעצם מכתיבות את הפעילות השוטפת השבוע, כמו גם את סגנון האירועים. על פניו, זה עשוי להיות זמן חביב למדי, למעט קוצים חדים פה ושם...

הזווית האופטימית והזווית הקשה

הזווית האופטימית של השבוע – זו הצמידות המתמשכת לאורך השבוע כולו, שבה מפלרטטים ביניהם הכוכבים מרס – האחראי על הדרייב שלנו – ויופיטר כוכב השבוע. הזוית תגיע אמנם לדיוקה רק בשבוע הבא, אבל מכיוון שהשנים מאוד קרובים, היא משפיעה על כל השבוע הזה. בגדול, זו אינה זווית קלה במיוחד: האופטימיות היופיטרית עלולה להידחף על ידי מרס לפעולות פזיזות, שעלולות לעלות לנו ביוקר, תרתי משמע. הימורים בנושאי כספים או התחלות חדשות, גישה נועזת ואתגרית שעלולה להתגלות כמוטעית, אכילת יתר כפיצוי על קושי במימוש מטרות ועוד. כל אלה אמנם שרויים תחת אווירה אופטימית, אבל אינם קלים במיוחד. אולי משום כך חשוב במיוחד בשבועיים הקרובים לפעול בזהירות רבה, הן בנושאי חומר וכספים והן בכבישים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות קשת, טלה, דלי ואריה.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית המתח שבין סטורן הנוקשה, לבין השמש, מיקוד הדברים. הזוית הזו עלולה להביא איתה הרבה מאוד לחצים קטנים אך משמעותיים, אווירה משברית מעט בכל מה שקשור להגדרות של הגבולות בחיינו, וצורך להגדיר באופן מדויק דברים כדי שלא ליפול בין הכסאות, או להפסיד כספים בגלל נוקשות יתר.

הזווית האקטיבית והזווית המעשית

הזווית האקטיבית של השבוע – זו הזווית שמלווה אותנו עדיין בין ונוס הרגשית, לפלוטו היצרי. הזווית אמנם הגיעה לדיוקה בשישי שזה עתה הסתיים, אבל עקבותיה עדיין כאן, והם ניכרים בגישה פזיזה ליחסים, בדרמות ובסערות שעדיין בסביבה, שעלולות לגרום לנו לכעסים מיותרים ולתגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה. חשיבה נוספת לפני כל תגובה תמנע כניסה לעימות ודיאלוג אגרסיבי ומיותר, שיביאו להרס יחסים. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים וטלה.

הזווית המעשית של השבוע – זווית פרקטית בין ונוס הרגשית, למרס המעשי. הזווית הזו עשויה להביא לא מעט שיתופי פעולה בחיינו, וחשוב עכשיו לבחון שוב ושוב אפשרויות לעשות ביחד דברים עם אנשים ולא לבד – אלה בהחלט עשויות להביא איתן לא מעט פירות נאים בתקופה הקרובה. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, טלה וסרטן.

הרגשות השבוע – לא קלים. צמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון, עלולה להביא איתה קושי לראות את המציאות כפי שהיא. נסו להתמקד בפרטים הקטנים ולא לתת למצבי הרוח להסיט אתכם מהעיקר, וממה שתכננתם. מי בעיקר מושפע מכך? מזלות אריה, דגים ודלי.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה – אתם הופכים חברתיים במיוחד עכשיו, טלאים. זה הזמן להכיר חברים וידידים חדשים.

שור – להאט את הקצב, ולא להיסחף למערבולת של עשייה חסרת שליטה.

תאומים – צורך למקד את הדברים במטרות פרקטיות ולא להתפזר, תאומימים.

סרטן – ונוס במזל טלה עשויה לשפר תדמית ויחסים עם סמכויות: זמן להעיז!

אריה – שבוע מתוח ותחושת כובד, ערפול ובלבול. לא הזמן הטוב שלכם.

בתולה – להתמקד בתחום המקצועי ולהראות תוצאות בשטח, עם השקעה מסיבית.

מאזניים – אסרטיביות יתר עלולה להביא איתה שגיאות בשיפוט. אל תיסחפו.

עקרב – המעורבות הרגשית בהחלטות גבוהה במיוחד: תנו להגיון לדבר.

קשת – אופטימיות יתר, הוצאות מיותרות, בזבזנות ונהיגה פרועה – היזהרו מאלה.

גדי – נושאי בית ומשפחה משתפרים, ומצדיקים השקעה ביתית אמיתית.

דלי – יש לכם יום של מרץ ואנרגיה, וכדאי לפעול עם לו"ז מדויק שלא לבזבזם.

דגים – צמידות מתחזקת בין השמש לנפטון, עלולה להביא מצבי רוח. זהירות.

בשבוע הבא, אחרי הבחירות – אחזור למדור השאלות והתשובות. שבוע טוף!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully