וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - סערות וויכוחים

25.1.2009 / 12:10

בעיות בתקשורת לצד הזדמנויות מפתיעות, וויכוחים סוערים לצד פתיחות לאפשרויות חדשות. יאיר טריבלסקי על השבוע שיהיה

השבוע (שבין 25 ל-31 בינואר) עשוי להתחיל לא רע, כשהצמידות בין השמש לכוכב יופיטר עדיין בסביבה. זהו זמן להדגיש כל מה שקשור ליכולת שלנו להיפתח ליוזמות חדשות, אבל יש לעשות זאת בעדינות. קרבתו של מרקורי לכוכב מרס בהילוך אחורי, מעוררת בעיות תקשורת. איך מתגברים על זה? שאלה טובה שמצריכה סבלנות רבה.

הזוית הטובה של השבוע

צמידות בין השמש, מיקוד הדברים, ליופיטר כוכב השפע. הצמידות הזו הגיעה לשיאה למעשה כבר בסוף השבוע החולף, אבל היא מלווה אותנו עוד כמה ימים ומזכירה לנו לא רק לקנות כרטיס פיס, אלא גם להיפתח לאפשרויות חדשות. זה בדיוק הזמן להקשיב לרעיונות חדשים, לשיתופי פעולה מעניינים, לקשרים עם חו"ל ולהזדמנויות מפתיעות. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, קשת, דלי עקרב ושור.

הזוית הקשה של השבוע

הזוית שיוצר מרקורי כוכב התקשורת שנמצא בהילוך אחורי במזל גדי, עם כוכב מרס האגרסיבי שאליו הוא נצמד בהמשך השבוע. על פניו זו אחת הצמידויות המעצבנות שקיימות, משום שלא רק שמרקורי הולך לאחור ומחזיר דברים מהעבר, אלא הוא גם עלול להחזיר מלחמות שבעצם כבר מיצינו ושמשום מה חוזרות ועולות עכשיו שוב על שולחן הדיונים.

כל שיחה וכל ויכוח עלולים בקלות עכשיו להפוך למלחמת עולם ולכן חשוב להיזהר שלא לאפשר לויכוח לגלוש לפסים אישיים מדי ולא לכעוס כשדברים יוצאים משליטה. סבלנות ואיפוק - אלו הן מלות המפתח השבוע. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, טלה, גדי וסרטן.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - שבוע וכחני וסוער עובר על כוחותינו וכדאי לקחת כל דבר בפרופורציות ולא להיסחף.

שור - הלחצים נרגעים ואפשר לחזור לשגרה מסויימת, אבל המעורבות הרגשית עדיין גבוהה.

תאומים - שבוע לא קל עם הרבה לחצים וסערות. חשוב שתדעו לא לאבד את הראש.

סרטן – הצמידות בין מרקורי למרס ממול עלולה להביא דרמות וסערות. דברו על הכל.

אריה - שבוע פתוח ומאפשר, שבו אפשר לשתף ביוזמות חדשות.

בתולה - שבוע מעניין אך לא קל: נסו להגדיר מטרות ולא לכעוס על ביטולים ואי הבנות.

מאזניים - ונוס מתרחקת מאורנוס ואתם חוזרים בהדרגה לקרקע. היזהרו בנושאי כספים.

עקרב - הרגשות עדיין חזקים ויש לא מעט ריגושים בסביבה. שמרו על השליטה.

קשת - יש עדיין לא מעט הזדמנויות לנצל: עיניים פקוחות יזהו אפשרויות חדשות.

גדי - מרקורי ומרס צמודים במזל שלכם, וכדאי להימנע מפעילות קיצונית ומלים קשות.

דלי - זמן טוב להרבה התפתחויות חדשות ובכל הכיוונים, צמיחה והרחבת אופקים.

דגים - שבוע מרגש שהלב נותן בו את הטון, אם לא תפחדו להעז ולרוץ קדימה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי בתאריך 3.8.1979 בירושלים בשעה 17:30. זה זמן רב שברצוני להיות עצמאית ולעבוד בתחום הנומרולוגיה והטארוט, אך עדיין אין לי עבודה מסודרת. אשמח אם תענה לי מה יעלה בגורל הקריירה שלי?

תשובה: ובכן, נושא הקריירה הוא משמעותי במפה הזו, אבל גם בעייתי למדי. את בהחלט רוצה ויכולה להגיע לשם, אבל יש לא מעט מוקשים בדרך. הראשון הוא הרכב המפה: שישה כוכבים במזלות האש, שניים באוויר, אחר במים ואחד באדמה, מגלים כבר את רוב התמונה - יש צורך גדול בהתחלות ובתוצאות, אבל קושי מסויים במימוש.

עם הרכב כזה של מפה צריך להתרגש ולאהוב מאוד את מה שעושים, אבל הצורך בסיפוק המיידי עלול להיות בעוכריך וחבל. יש כאן צורך חזק במשמעת עצמית, אבל גם בהסתכלות על שאר המפה. בנוסף, האופק במזל גדי דורש את המשמעת העצמית הזו ואפילו מראה אותה כלפי חוץ, אבל מתקשה לספק אותה בשטח.

שני המוקשים הבאים: הירח במזל קשת ומרס במזל תאומים. הירח הוא הנפש והיכולת שלנו לתרגם את הפעילות שלנו לעשייה בשטח. השמש במזל אריה והירח במזל קשת - שניהם אוהבים סיפוק מיידי. אבל הירח במזל קשת הוא גם משקיען קצר מועד, שאצה לו הדרך וכך גם מרס במזל תאומים. יש הרבה מלים בסביבה והתלהבות, אבל השקעה אמיתית לאורך זמן קשה למצוא כאן. זהו מרס מתוחכם מאוד, אוהב לדבר ולשתף, מפותח מנטלית, אבל חסרה לו ההתמדה. זו היתה אמורה להגיע ממקום אחר, אבל היא לא נמצאת כאן יותר מדי.

אז מה עושים? מקבלים החלטה חד משמעית שזהו, שמעכשיו עושים דברים אחרת. מיקומו של יופיטר מול מקבץ הכוכבים במזל אריה עכשיו, יכול לאפשר לך לקבל את ההחלטה הזו ואפילו להצליח גם בתחומים שציינת, אבל בלי השקעה אין תוצאה! שנה של משמעת אישית, רצינות ואחריות, העמקה בחומר - והכל אפשרי. אבל זה לא יהיה קל: תצטרכי לפעול לפי דפוסים חדשים ולא בטוח שתאהבי את זה. אם תתעקשי ותשקיעי שנה שלמה מחייך בבנייה בשלב הראשון, ותתחילי עכשיו, זה אפילו עשוי להצליח ובגדול!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully