וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - כסאות מוזיקליים

18.1.2009 / 12:44

מרקורי ממשיך לסגת לאחור וגורם לשיבושים המוכרים, הרגשות נעשים מתוחים וצמידות בין השמש ויופיטר מביאה אנרגיה טובה. השבוע שיהיה

על פניו נראה שהכוכבים משחקים קצת בתופסת, כשמרקורי והשמש מחליפים תפקידים ומנסים לראות מי ישיג את מי. השמש עוברת למזל דלי, מרקורי חוזר לגדי והכסאות המוזיקליים האלה ישחקו אצלנו תפקיד מרכזי השבוע (שבין 18 ל-24 בינואר).

הזוית המשמעותית

לשם שינוי זו אינה זוית קשה, אלא דווקא קלה ביותר. מדובר בצמידות שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע, והצמידות הזו מתרחשת לה במזל דלי. על פניו, זו אחת הצמידויות היפות שיש באסטרולוגיה ואם משתמשים בה נכון היא יכולה להביא איתה שפע של אנרגיה יפה ואופטימית והתחלות חדשות.

אולי זה הזמן להתמקד בזמן שבה היא מתרחשת, בסוף השבוע, וליהנות ממנה בגדול. זמן טוב להציע חברות, לצאת לדייט, או לערוך עם אדם קרוב את השיחה החשובה ביותר של הזמן הזה (זוהי רק המלצה: אל תתלו אותי אם תחטפו סטירה בגלל שנזכרתם רק עכשיו...). מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות אריה, דלי, עקרב ושור.

התקשורת השבוע

זהו זמן מעניין מבחינה תקשורתית. כוכב מרקורי ממשיך לנוע בהילוך אחורי ולהביא איתו הפתעות מעניינות ולא שגרתיות. מעגלים שנחשבו כבר סגורים בחיינו עשויים להיפתח פתאום, בעוד שדברים שמתרחשים באופן קבוע מתעכבים או מתבטלים ללא סיבה. הכוונה היא גם לפגישות חשובות, שיחות משמעותיות וכל מה שקבענו לעשות. השבוע ייתכן גם שתשכחו את הסלולרי או המפתחות וכדאי להיזהר שלא להתרגז יותר מדי: הכל יימצא כשמרקורי יתחיל לנוע שוב קדימה בקרוב.

חזרתו של מרקורי למזל גדי, עלולה להביא איתה גישה נוקשה יותר לנושאי רכוש וכסף ולצד הכלכלי בכלל. נראה שקצת השתחררנו והופ אנחנו חוזרים לאחור לצורך ארגון הצד הכלכלי של החיים מחדש, הידוק החגורה והגדרה מחודשת של גבולות ביחסים עם העולם. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

הרגשות השבוע

מתוחים למדי. ונוס שוהה במזל דגים ונצמד לכוכב אורנוס עם זוית לסטורן – לא ממש מקום קל ורגשי להיות בו. מתחים ולחצים ביחסים הקרובים שלנו, צורך להגדיר מחדש לאן הולכים ואיך, אי הבנות ובעיות שצצות לפתע - כל אלה עלולים לפגוש אותנו עכשיו ביחסים הקרובים שלנו.

מה עושים? ראשית לא ממש עושים, אלא מקשיבים. כן, זהו זמן טוב להקשיב לעצמנו מחדש, לשאול שאלות, לפתור בעיות ולהתמקד בכל מה שקשור לרגשות האמיתיים שלנו עם בני או בנות זוג: אם נצליח להגדיר מטרות באופן מדויק, נוכל לדעת מה לעשות ובעיקר איך. חשוב לא לנתק קשרים באופן פזיז, כי אנחנו עלולים להצטער על זה מאוחר יותר. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - שבוע מעניין, שיתאים למהלכים ממוקדים של עשייה ושיתופי פעולה פרקטיים ומוצלחים.

שור – הלחצים מתגברים וחשוב לעמוד בהם ולא לשבור את הכלים כשנדמה שמאבדים שליטה.

תאומים - החיים הופכים לקשים ודורשניים יותר, והגיע הזמן להדק היטב את החגורה. סבלנות.

סרטן - התקשורת משתפרת עם מי שנמצא ממול וזה בדיוק הזמן לדבר, לנקות משקעים ולשתף.

אריה - החיים הופכים לזוגיים יותר, אבל כדאי לנוח ולא להתיש את עצמכם. זמן טוב לחשוב בשניים.

בתולה - שבוע תובעני ביחסי עבודה ובתחום המקצועי, אבל כזה שגם עשוי לתגמל בגדול אם תתמקדו.

מאזניים - החיים הופכים לרגשניים ודרמטיים יותר. אם תמנעו מהסערות הצפויות, תוכלו להתקדם.

עקרב - העומס הרגשי עלול לעצור אתכם וחבל. זמן למקד את האנרגיה שלכם בנושאי בית ומשפחה.

קשת - זמן לתקשורת משופרת בכל התחומים, לתובנות חדשות ולהרבה מלים שיכולות לעזור לכם.

גדי - הגיע הזמן למקצה שיפורים חכם ואמיתי בכל מה שקשור לתחום הכלכלי.

דלי – יש הרבה אקשן בסביבה, אבל חשוב להיזהר מטעויות בשיפוט למרות הכוונות הטובות.

דגים – יש הרבה רגש בסביבה, אבל כדאי לטפל בו בעדינות ומבלי לאבד את הראש או את הקרקע מתחת לרגליים.

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי בתאריך 15.3.1974 בשעה 10 בבוקר. ברצוני לדעת מדוע איני מצליחה לחבר בין הרצון שלי להקים משפחה לבין המציאות.

תשובה: ובכן, אפשר בהחלט לזהות כמה מלכודים קטנים במפת הלידה שלך, בנושא הבית והמשפחה. ראשית, נסתכל על הירח שמסמל את המלה בית באסטרולוגיה. במפת הלידה שלך הוא נמצא ממש מול האופק, במזל קשת, מזל שאוהב חופש ולא מגבלות. הוא מסמל נפש אקטיבית מאוד, שזקוקה להרבה אקשן ופעילות ביתית שקטה היא לא ממש כוס התה שלה. כוכב סטורן שנמצא בבית הראשון שלך, יוצר זוית של עימות עם הירח ומביא איתו תחושות של כובד ולחץ שאת נושאת איתך עוד מהבית.

בנוסף - כוכב מרס המסמל את דמות הגבר בחייה של האישה ודרייב בכלל, נמצא בבית ה-12 הקשור לתת המודע, לנעשה מאחורי הקלעים וגם לפחדים שלנו. זוית אגרסיבית שיוצר מרס עם כוכב מרקורי עלולה להעיד על וכחנות יתר וצורך להוכיח וליצור מתחים יותר מאשר על הרצון ליצור הרמוניה ובסיס פעולה שקט ויציב. ממקום כזה קשה מאוד להגיע ליציבות ביתית או משפחתית.

אני בהחלט מאמין לך שאת רוצה בית חם ומשפחה אוהבת, אבל בלי עבודת עומק על הגורמים שמניתי שמסתתרים להם מתחת לפני השטח, זה לא יהיה קל. הצעד הראשון הוא לזהות אותם, להבין איך הם פועלים ולקחת אחריות על כך מבלי להאשים אחרים. הצעד השני הוא לנקות את המשקעים הרגשיים האלה שאת נושאת מתקופות אחרות בחייך, כדי לפגוש בפעם הראשונה את האפשרות ליצור לך בית חם ואוהב משלך, על כל הבונוסים הנפלאים שהוא מביא איתו. אם תשקיעי בשני אלה ולא תוותרי לעצמך - זה יגיע. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully