וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית אסטרולוגית לשנת 2009

31.12.2008 / 15:50

מה צפוי לבני מזל תאומים וממה צריכים להיזהר העקרבים? אסטרולוג הבית יאיר טריבלסקי עם כל התחזיות למזלות השונים לשנה החדשה

טלה - הרחבת המעגל החברתי

כוכב יופיטר עובר בינואר השנה ומדגיש את הצד הקולקטיבי שלכם. הטלה הוא מזל אגוצנטרי למדי, אבל כשיופיטר במזל דלי, היכולת שלכם לשתף אנשים בעשייה שלכם ובמטרותיכם גבוהה מתמיד. יופיטר מביא איתו פתיחות רבה יותר, כמו גם כמה וכמה אפשרויות לפעול עם אחרים ולא לבד. גם לטלה יש צד קולקטיבי שמשתף פעולה עם אחרים ונראה שהשנה הוא מודגש למדי.

במקביל, יוצר פלוטו שעובר למזל גדי, אפשרויות חדשות הקשורות לקריירה שלכם, אבל בניגוד לשנים קודמות הן ילוו בתהליך ארוך מאוד. פלוטו עובד על הצורך שלכם לשנות גישה, להגביר מוטיבציה, לפעול באופן אסרטיבי במיוחד ולא לוותר לאורך זמן - תכונה טלאית אופיינית. אם תצליחו, השנה הזו תתחיל מעגל חדש בנושאי קריירה ותדמית, טלאים.

ינואר הוא חודש אסרטיבי במיוחד: זהו זמן לפרוץ דרכים חדשות בנושאי קריירה ולהשקיע קצת יותר במוטיבציה שלכם. זה הזמן להרבה התחלות חדשות, עם שיפור תדמית. מפברואר עד אמצע מרץ - זהו החודש החברתי שלכם. זה בדיוק הזמן להכיר הרבה חברים חדשים, וביחד עם יופיטר שכבר נמצא במזל דלי - ליצור הרבה קשרים חדשים. מאמצע מרץ עד סוף אפריל זהו זמן לפרופיל נמוך ולשהייה מאחורי הקלעים.

מאי הוא החודש שלכם מבחינת יוזמות מעניינות. מיוני עד אמצע יולי זה הזמן להשקיע בנושאי חומר וכספים. נסו לא לבזבז יותר ממה שאתם מרוויחים. אוגוסט הוא חודש תקשורתי מאוד וזמן להרבה קשרים חדשים, וספטמבר עד אמצע אוקטובר – מתאימים להשקעה בבית ובמשפחה, עם מינון גבוה של רגשנות יתר. מנובמבר עד אמצע דצמבר זה הזמן היצירתי של השנה וגם הרומנטי ביותר. זהו זמנו של הלב. השקיעו בו יותר, אבל בעדינות.

שור - השקעה בקריירה ושיפור התדמית

כוכב יופיטר עובר בינואר למזל דלי והדגש הוא על היכולת שלכם להראות לעולם מה אתם שווים. העולם הוא זה שנותן לכם לא מעט הזדמנויות ומסתכל איך אתם מנצלים אותן. זהו ללא ספק זמן של הזדמנויות: השאלה היא אם השור הפסיבי יחסית יחמיץ אותן או ירים את הכפפה ויילך על כל הקופה.

מעבר לנושאי הקריירה, כוכב יופיטר מביא איתו יכולת לשפר תדמית בעיני העולם ולהיראות יותר אחראי ומעשי. זהו גם זמן טוב ליצור יחסים טובים יותר עם הורים, מורים או אחראים, או טוב יותר מכך - להפוך להורה, מורה או אחראי ובוס בעצמך: יש לך את הכלים - לך ותשקיע.

זהו גם מיקום ששם אותך במקום אפקטיבי במיוחד מול העולם: אם תשקיע בו ובהופעה החיצונית שלך, אין ספק שהעולם יעניק לך בונוסים לא מעטים ויעזור לך להתקדם, כל זאת אם יוזמות חדשות יעמדו בראש סדר העדיפויות שלך.

ינואר הוא חודש חברתי מאוד: קשרים עם אנשים אחרים יעזרו לכם לפתוח ערוצי תקשורת חדשים אל העולם. בפברואר כדאי שתישארו מאחורי הקלעים ולא תפעלו יותר מדי.

במרץ פוצחת ונוס בהילוך אחורי עד אמצע חודש אפריל, כשהיא חוזרת גם למזל דגים, אך חוזרת שוב למזל טלה לקראת סוף החודש ושוהה שם עד חודש יוני. זהו פרק זמן משמעותי מאוד, שבו כדאי שתשמרו על עצמכם, תפעלו בזהירות רבה ולא תנקטו ביוזמות חדשות.

מאמצע יוני זהו זמן טוב לחזור לעצמכם, לפעול באופן אסרטיבי ולממש את כל התוכניות שהיו לכם עד כה. התקשורת שלכם פורחת באוגוסט וזה גם הזמן ליצירת קשרים חדשים. בספטמבר - זמן להשקיע בבית ובמשפחה. הרומנטיקה חוזרת עד אמצע אוקטובר וכדאי להשקיע בה קצת יותר. מכאן ועד אמצע נובמבר, השקיעו בבריאות שלכם. דיאלוג וזוגיות הם הנושאים החשובים עד סוף נובמבר, ובדצמבר חשוב לשמור על עצמכם, לפעול בזהירות רבה ולהיזהר בכבישים.

תאומים - צמיחה אישית, נסיעות, לימודים ורעיונות חדשים

השנה החולפת היתה לא קלה עבורכם, בלשון המעטה. זו היתה השנה האחרונה של כוכב פלוטו במזל קשת שממול, כוכב שדרש מכם לא מעט ועשה לכם חיים לא קלים, בעיקר במערכות היחסים. גם סטורן הכביד עם עולו של העולם שכנגד, שדרש מכם לא מעט, גם בנושאי חומר וכספים, אורנוס יצר ניתוקים ושינויים בחיי אלה מכם שנולדו בשבוע השני של המזל ויופיטר במזל גדי הפך רבים מכם לשורדים אמיתיים.

אבל השנה הזו אתם חוזרים לעצמכם ולסקרנות שלכם. מעברו של יופיטר למזל דלי מביא איתו את הצורך בהרחבת אופקים והתפתחות אישית. נושאים אלה מתרחשים בדרך כלל בחיינו באמצעות לימודים (כלומר התפתחות אישית דרך הראש) ונסיעות לחו"ל (התפתחות אישית דרך הרגליים).

יוזמות מעניינות, רעיונות מקוריים, גישה רעננה וחדשנית לדברים - השנה הזו היא בהחלט הזמן לכל אלה. אולם מיקומו של פלוטו במזל גדי לא יעשה לכם חיים קלים: הוא ילמד אתכם בשנים הקרובות להתמודד עם הקשיים האמיתיים שנמצאים מתחת לפני השטח ועם אתגרים אמיתיים כמו התמודדות עם נושאי תעסוקה וכספים, המשאבים שלכם והצורך בעומק - אלמנטים שהתאומים לפעמים קצת שוכחים להתעמק בהם יותר מדי, כי זה פשוט רציני מדי.

יש כמה וכמה פרקי זמן שצריך להתייחס אליהם קצת אחרת השנה. כזה הוא למשל הילוכו האחורי של מרקורי שמתרחש כבר בחודש ינואר עד פברואר וזה קורה במזל דלי. ההילוך הזה מכריח אתכם להתמודד עם גישה חדשה ויצירתית יותר לעולם ולעשות את הדברים בדרך פחות שגרתית. פרק זמן נוסף הוא הילוכו האחורי של מרקורי בחודשים מאי עד יוני וזה מתרחש במזל שור. בפרק הזמן הזה כדאי לנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם, לפני שממשיכים הלאה.

סרטן - דיאלוג בגובה העיניים, ביטוי רגשי ועומק בקשרים

פלוטו הוא זה שמשפיע עליכם השנה במיוחד, סרטנים. מעברו למזל גדי ל-16 השנים הקרובות, שם את מערכות היחסים שלכם בראש סדר העדיפויות. זהו מיקום שמכריח אתכם להשקיע בקשרים הקרובים, לנהל דיאלוג אמיתי בגובה העיניים עם מי שנמצא ממול ולשים את הדגש על בן או בת הזוג שלכם. לאלה מכם שמתחילים את השנה ללא פרטנרים, יתכן שכבר השנה תמצאו לכם בן או בת זוג, אם תתאמצו קצת יותר. המוטיבציה, בכל מקרה, כבר נמצאת כאן.

דיאלוג היא מלה משמעותית מבחינתכם, סרטנים, משום שפלוטו שנמצא ממול, במזל גדי, מכריח אתכם להתעמת גם עם הדברים שלא ממש מתחשק לכם להתעמת איתם, כמו כעסים, תסכולים, גישה ישירה אמיצה וכנה וכל מה שלא קל לכם להתמודד איתו ביומיום עם מי שנמצא ממול. השנה הזו תלמד אתכם לראות קצת יותר את מי שעומד שם, להבין את הצרכים הרגשיים שלו ולהשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ממקום של שוויון אמיתי והקשבה רבה יותר למי שנמצא ממול.

ינואר הוא חודש לא קל עבורכם. מיקומו של כוכב מרס במזל גדי מול המזל שלכם, שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולתכם לפעול באופן זוגי יותר, אבל דווקא עכשיו אתם לא ממש במיטבכם וכדאי להיזהר שלא לריב עם מי שנמצא ממול.
מרס נמצא במזל טלה בחודש מאי: המיקום הזה שם את הדגש על נושאים הקשורים לקריירה שלכם. זוהי תקופה אסרטיבית מאוד, שבה כדאי לעשות קצת יותר ולקצור את פירותיה הנאים של העשייה.

תקופה אסרטיבית נוספת היא מספטמבר עד אמצע אוקטובר: מרס שוהה במזל שלכם ומביא איתו הרבה מאוד אנרגיה ומרץ לעשייה. פרק הזמן הזה מתאים בעיקר להתחלות חדשות ולקידום יוזמות ופרוייקטים שחשובים לכם. נובמבר עד דצמבר - זמן להשקיע קצת יותר בהתארגנות כספית, אבל כדאי להיזהר במיוחד מבזבוזי כספים, הוצאות גדולות והימורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אריה - זוגיות, שותפויות, נסיעות, פתיחות ביחסים ואופטימיות

מיקומו של כוכב יופיטר במזל דלי מול המזל שלכם, יאפשר לכם פתיחות רבה יותר בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים בחייכם, נסיעות עם בן או בת הזוג ואם אתם פנויים רגשית - גם אפשרות למערכת יחסים פתוחה, אופטימית ואוהבת.

בנוסף, מאפשר לכם יופיטר להתבונן אל האופק, להרחיב אופקים ולפתח אמביציה הקשורה לחו"ל. קשרים חדשים נוצרים דרך נסיעות או עם אנשים שאינם מכאן, עם מינון גבוה של פתיחות ומודעות. מיקומו של סטורן במזל בתולה במשך מרבית חודשי השנה, גורם עדיין לקשיים לא קטנים בתחום הכספי והכלכלי ומכריח אתכם להתארגן מחדש. התהליך מסתיים באוקטובר: סטורן עובר למאזניים ומכריח אתכם להיות שקולים תקשורתית, יעילים וממוקדים.

פלוטו במזל גדי לא יעשה לכם חיים קלים, אריות, בכל מה שקשור לתחום המקצועי ואפילו יכביד בנושאי בריאות. זמן טוב להיערך מחדש מבחינה מקצועית ולקדם את עצמכם דרך עבודה קשה. ובנושאי בריאות – הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידיים, לאכול נכון, לצאת לפעילות פיזית ולהשקיע בעצמכם.

מאמצע פברואר עד סוף מרץ זוהי תקופה לא קלה. מרס נמצא במזל דלי שממול ועלול להביא איתו לא מעט דרמות בדיאלוג עם העולם. השקיעו יותר במערכות היחסים שלכם והימנעו מעודף פעילות פיזית. מיוני עד אמצע יולי – האמביציה חוגגת. זהו זמן לרוץ קדימה עם תוכניות פעולה מכל הסוגים, לשתף פעולה עם סמכויות ולשים את הדגש על הקריירה שלכם ועל היכולת להגיע למטרות ולאתגרים שהצבתם לעצמכם. מאמצע אוקטובר עד סוף נובמבר - זהו זמן העשייה הטוב שלכם, אריות. מרס שוהה עכשיו במזל שלכם ומביא איתו הרבה מרץ ואנרגיה, עם יכולת לפעול לקידום יוזמות חדשות ולהרבה אקשן.

בתולה - הקלה באוקטובר, לחצים כלכליים וביטוי רגשות עמוקים

אפשר לומר שהאירוע המשמעותי מבחינתכם הוא מעברו של סטורן למזל מאזניים. במשך שנתיים וחצי שהה כוכב סטורן במזל שלכם ולמדתם לא מעט על התנהלות אישית, גבולות ביחסים והגדרות מעשיות שעזרו לכם להחליט לאן אתם פונים ובעיקר איך.

מחודש אוקטובר מפנה סטורן את הבמה, עובר לנושאי חומר וכספים בחייכם ומתחיל את עבודת העומק שלכם בנושאים האלה למשך השנתיים וחצי הקרובות. נושאים הקשורים לביטחון כלכלי ורגשי, קרקע יציבה מתחת לרגליים, סגירת אוברדראפט ועשייה ממוקדת בתחום הכספי, הופכים למשמעותיים במיוחד. צפויים לכם כמה וכמה שיעורים בנושא, כדרכו הקשוחה של סטורן, והם עלולים להיות נוקשים למדי, אך בהחלט מחכימים, למי שמרים את הכפפה ופועל בהתאם.

במקביל, כוכב יופיטר במזל דלי פועל בתחום לא פחות מעשי: בנושא העבודה, השירות והבריאות שלכם. יופיטר הוא כוכב אופטימי בעיקרון והפעילות שלו מאפשרת יוזמות חדשות, התחלות מעניינות, הסבה מקצועית לכל מי שמעוניין ויכולת טובה ליצור קשרים חדשים ומעניינים במקום העבודה. זהו גם מקום טוב לקשרים מקצועיים עם חו"ל, לדיאלוג עם אנשים פתוחים ומביני עניין ולהרבה התפתחות אישית ומקצועית שהגיע זמנה.

לעומת זאת, כוכב פלוטו שנמצא במזל גדי, ילמד אתכם לא מעט על אזור הרגש. הבתולה הוא מזל פרקטי בחוץ והוא שומר את רגשותיו בפנים ופלוטו הוא זה שילמד אתכם מחדש בשנים הקרובות איך לעזוב את הביקורתיות ולגשת לאזור הלב. זהו מיקום מעניין שמכריח אתכם לפעול מבפנים ולתת ביטוי רגשי אמיתי לכל מה שעובר עליכם, כולל רגשות שליליים, כעסים, תסכולים ועוד רגשות שבני מזל בתולה מתקשים לתת להם ביטוי בשטח.

במרץ עלולות להופיע בעיות בתקשורת: מרקורי ששולט על המזל שלכם שוהה במזל דגים ממול, וזהו זמן להשקיע יותר ביחסים שלכם, לעשות קצת פחות ולנוח יותר. אוגוסט הוא החודש הטוב שלכם: מרקורי שוהה במזל בתולה והתקשורת שלכם במיטבה.

מאזניים - לתת ביטוי לרומנטיקה וליצירתיות

בשנה שעברה הדגיש יופיטר את כל מה שקשור לבית ולמשפחה בחייכם. חלק מכם קנו בית, עברו דירה, הפכו את הבית שבו הם גרים למקום נעים יותר, או השקיעו בבני המשפחה. כעת עובר הדגש אל כל מה שקשור לביטוי הרגשי והרומנטי שלכם, כמו גם לצד היצירתי שלכם.

המאזניים הוא מזל יצירתי למדי, אלא שלעתים הוא מעדיף עבודת ראש אינטליגנטית על פני יצירתיות נטו ולפעמים הוא סתם מתבייש. השנה מעודד אתכם יופיטר לתת ביטוי בשטח לצד היצירתי שלכם ולעשות זאת באופן אקטיבי עד כמה שאפשר. מעבר לתחומי הציור והכתיבה (שבהם אתם עשויים להיות ממש טובים), מאפשר יופיטר יצירתיות גם בעיצוב, תקשורת המונים, הפעלת סדנאות, הוראה ועוד. כל מה שתעשו קצת אחרת עם נגיעה אישית, נחשב כיצירתי ולכן אולי כדאי פשוט להתחיל ולראות לאן תגיעו, במקום לחכות שדברים יקרו מעצמם, או פשוט להתייאש ולהרים ידיים.

בנוסף, זהו זמן טוב להביא ילדים לעולם, בתנאי כמובן שבניתם את התשתית הנכונה לכך. קשר עם ילדים וצעירים חשוב מאוד השנה והוא יביא איתו רוח צעירה ושמחה. באוקטובר מגיע כוכב סטורן למזל מאזניים. סטורן הוא כוכב לא קל ואל תתפלאו אם בשנתיים וחצי הקרובות תחייכו פחות: סטורן יכריח אתכם להתייעל, להתמקצע, להפסיק לעשות לעצמכם הנחות בהחלטות (ההססנות המוכרת...) ובעשייה בכלל (פשוט לא בא לי...). מזל מאזניים הוא מזל נסיכי ומפונק וסטורן הוא מורה קפדן עם סרגל ביד, שמכריח אתכם לגעת בחיים ביד מעשית, כדי שיהיה גם איך לשלם את שכר הדירה.

כוכב פלוטו יכריח אתכם השנה להעמיק שורשים. בניית בית רגשי והקמת משפחה, קשר משפחתי שמעמיק עם יכולת גבוהה יותר לבטא רגשות ואפילו קניית בית - פלוטו יביא איתו את כל אלה ויעשה זאת בדרכו האיטית אך החד משמעית.

עקרב - משקיעים בבית ובמשפחה

כוכב יופיטר במזל דלי ידגיש את כל מה שקשור לבית ולמשפחה בחייכם, עקרבים. בשנה הקודמת שיפרתם לא מעט את התקשורת שלכם עם העולם והסביבה הקרובה. כעת, תקשורתיים ואקטיביים יותר, הגיע הזמן לחזור לקרקע ולהשקיע בה.

יופיטר מביא איתו את היכולת להעמיק את השורשים שלכם ולהרחיב את התקשורת עם המעגל המשפחתי הקרוב והרחוק. נראה שמיקום הצמיחה האמיתי שלכם הוא הבית וסביבתו עכשיו: בעבודה בתוך הבית, בהשקעת אנרגיה טובה יותר עם אנשים קרובים ובשיפור יחסים עם בני המשפחה. זה בדיוק הזמן ליהנות ממילוי מצברים נעים בחיק המשפחה, לפתוח אפשרויות בילוי חדשות עם בני הבית ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו בשנה החולפת עם אנשים הקרובים לכם.

אבל המיקוד העיקרי שלכם השנה הוא בפעילותו של פלוטו, שליט המזל שלכם, ששוהה לו עכשיו במזל גדי למשך 16 השנים הבאות ומכריח אתכם לתקשר קצת אחרת עם העולם. בשנה הקודמת שהה כאן יופיטר והביא איתו לא מעט קשרים נעימים ואופטימיים, כולל תקשורת עם חו"ל. אולם פלוטו עושה עבודת עומק: הוא מלמד אתכם לא רק לבטא רגשות, אלא גם להעצים אותם ולהשתמש בהם כדי לקדם את עצמכם בעולם. טיפול פסיכולוגי, אימון אישי, דיאלוג מחודש עם הגוף שלכם וחזרה לכושר פיזי - כל אלה יכולים להיות חלק מהתהליך המרתק שתעברו בשנים הקרובות, תוך חידוש התקשורת עם עצמכם, הרגשות והגוף שלכם.

מעברו של סטורן למזל מאזניים יביא איתו לא מעט לחצים שמאחורי הקלעים בחודש אוקטובר והלאה. לחצים אלה עשויים להיות קשורים לצד הכלכלי של החיים ולקושי לבנות גבולות מוגדרים ביחסים. נסו לשתף אחרים ולא לצבור לחצים עד שיתפרצו. יוני ויולי הם חודשים לא קלים מבחינתכם: חשוב לעשות קצת פחות ולנוח הרבה יותר, והיזהרו שלא להסתבך בריבים מיותרים. בנובמבר ודצמבר – זמן לרוץ קדימה, להפגין שליטה ולשפר יחסים עם סמכויות.

קשת - התארגנות כלכלית מחודשת ובניית סדר עדיפויות חדש

הגיע הזמן לחריש עמוק בנושאי חומר וכספים, קשתים. בשנה הקודמת שהה יופיטר שליט המזל שלכם במזל גדי והביא ללא מעט מכם בונוסים קטנים וחביבים של כספים, פרנסה ואפשרויות חדשות להתקדם קדימה ולהצליח לממש יוזמות כספיות וכלכליות.

אולם השנה הזו עובר יופיטר למזל דלי, ולמזל גדי נכנס פלוטו שישהה שם שנים רבות.
פלוטו אינו מביא בונוסים כך סתם: הוא דורש מכם להתמקצע, לעשות שיעורי בית, להפגין נוכחות בכיתה ולהצטיין מול הלוח או החיים עצמם במקרה שלכם. פלוטו מכריח אתכם לפעול ולא עושה הנחות: מי שלא פועל - מקלקל. בשנה הקרובה תעשו היכרות חדשה עם פלוטו ולרבים מכם המשמעות היא תנאים חדשים לגבי אפשרויות הפעולה שלכם. יתכן שלפתע תמצאו את עצמכם מוכרחים לפעול באופן מסיבי כעזרה לאחרים, או שמנהל הבנק שלכם יכריח אתכם לסגור אוברדראפט ולעשות שינוי עמוק גם בשינוי סדרי העדיפויות שלכם לגבי הוצאת כספים ובניית סדר עדיפות חדש שתואם את מצבכם הנוכחי.

לעומת זאת, מיקומו של יופיטר במזל דלי עשוי להביא איתו הרבה אנשים חדשים ומעניינים שלא הכרתם קודם, נסיעות קצרות וארוכות ואולי גם פעילות ספורטיבית רבה. יש לכם צורך חזק השנה לשחרר אנרגיה והצורך הזה עשוי להיות משמעותי במיוחד לאלה מכם שלא נהנו מעודף פעילות פיזית בשנתיים האחרונות: דווקא אלה יכולים לחולל עכשיו שינוי ולפעול קצת אחרת.

מעברו של סטורן למזל מאזניים, יביא איתו כמה אפשרויות מעניינות של שיתופי פעולה עם מוסדות וארגונים בחייכם. כעת הזמן לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, לוותר מעט על החופש הקשתי המוכר תמורת מחויבויות שמשתלמות לכם ולרוץ קדימה.
נושאי בית ומשפחה מודגשים בחדשים מרץ ואפריל: זמן טוב לשינויים בבית, למעבר דירה ולהשקעה במשפחה. נסו שלא לריב עם אנשים קרובים. זמן טוב לנסיעות, טיולים, והרחבת אופקים – בחודשים נובמבר ודצמבר.

גדי - עומק, משמעות והתפתחות אישית

פלוטו עובר למזל שלכם כבר בדצמבר 2008 וישהה בו כ-16 שנה. לרבים רבים מכם זהו שינוי משמעותי במיוחד: פלוטו מביא איתו שינוי בערכים ובסדרי עדיפויות וצורך לשנות את הגישה לחיים מהקצה אל הקצה. מזל גדי הוא מזל מובנה, מאופק ומופנם, ומעברו של פלוטו יכריח אתכם להוציא החוצה דברים שאגרתם שנים בבטן ולא חשפתם לאוויר העולם. בין אם מדובר בפחדים ששיתקו אתכם, ביישנות שעצרה אתכם, אמביציה מעוכבת שפחדה לצאת או תוכניות פעולה שלא היה לכם אומץ לממש. פלוטו, כמו בולדוזר ענק, חופר ומוציא הכל החוצה, לטוב ולרע. בשנים הקרובות תצטרכו להתמודד סוף סוף עם כל הדברים שהחזיקו אתכם עמוק בפנים ומנעו מכם להתבטא או להיחשף, ואם תעשו זאת באומץ ובאופן ישיר, תיהנו מהרבה עשייה חכמה ומבוקרת והישגים מרשימים בתחומים רבים.

חלק מכם יפנה לייעוץ, לטיפול או לאימון אישי, וחלק אחר פשוט יסכים לקפוץ סוף סוף למים ולהתחיל לשחות: כל אחד בדרכו יזכה להישגים לפי מידת האמון וההסכמה שלו בתהליך. את התהליך ישלים כוכב סטורן, שליט מזל גדי, שעובר באוקטובר למזל מאזניים. סטורן יביא איתו אמביציה מחודשת ויכולת להיות במרכז העניינים, עם מידה גבוהה יותר של ניהול וארגון. סטורן יעזור לכם לממש את הכלים שברשותם לתוצאות בשטח, אם אכן תנהגו לפי החוקים ולא תפחדו לנסות.


מיקומו של יופיטר במזל דלי, מביא איתו שגשוג בנושאי חומר וכספים. דווקא כאן אתם עשויים לקבל לא מעט הזדמנויות לפתח ולהתפתח, ולמצוא בעצמכם כישורים שלא ידעתם עליהם - לניהול כספים, למציאת מקורות הכנסה חדשים ולהעצמת חשבון הבנק שלכם והכספים שכבר יש לכם. בינואר - מרס ששוהה במזל שלכם, מביא איתו הרבה מרץ ואנרגיה לעשייה: השתמשו בהם בתבונה ופלסו לעצמכם דרכים חדשות. בספטמבר ובאוקטובר - היזהרו מפעילות מוגזמת ושמרו על גבולות. אתם לא במיטבכם עכשיו וכדאי להתמקד בפעילות מבוקרת וביחסים הקרובים שלכם.

דלי - לפתוח דלתות חדשות ולהצליח ביוזמות מקוריות

אין ספק שאתם נמצאים השנה במרכז העניינים, דליים. יופיטר ששוהה לו במזל שלכם, שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולת שלכם להיפתח לעולם וליהנות מאפשרויות חדשות ומדלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם. אבל אם לא תלחצו על הידית, הדלת לא תיפתח מעצמה. יופיטר מצ'פר את מי שמצ'פר את עצמו וקופץ למים, ולא את מי שיושב בחיבוק ידים ומחכה, רק כי אסטרולוגים אמרו לו שיופיטר יביא לו הרבה מזל... כן, בשביל לזכות בפיס צריך גם לקנות כרטיס, וזה אולי באמת הזמן לחשוב כמה כרטיסים הייתם רוצים לקנות עכשיו ובאיזה תוכניות פעולה להשקיע.

מה יופיטר כן מביא איתו? גישה אופטימית לחיים וליחסים שלכם, דיאלוג משופר עם העולם שמתבונן בכם בחיבה ומאפשר לכם ליהנות במגרש המשחקים שלו ומכמה אפשרויות שלא היו שם קודם (הן באנשים שאוהבים אתכם כפי שאתם ורוצים לעזור והן בהזדמנויות העסקיות ואפילו החברתיות שממתינות לכם). כל השאר תלוי בעיקר בכם, דליים.

מעברו של סטורן למזל מאזנים בחודש אוקטובר, מביא איתו יכולת להשקיע בלימודים רציניים. בין אם מדובר בלימודי מקצוע או בסדנאות וקורסים שמקנים כלים לעבודה או לפעולה, ובין אם מדובר בלימודים טכניים כאלה ואחרים או לימודים מהסוג הריאלי של מתמטיקה, כלכלה או מחשבים - זהו זמן לנסות ולשלב את הצד הפרקטי של החיים עם היכולת שלכם ללמוד ולהתפתח.

כוכב פלוטו ירחיב את היכולת שלכם לבנות קריירה ולגלות אסרטיביות, לקדם פרוייקטים ויוזמות חדשות ולהיות במרכז העניינים בשנים הקרובות. כל מה שאתם זקוקים לו עכשיו זה הרבה אומץ לב, נחישות והרבה סבלנות – כל השאר יגיע אם אכן תתמסרו לתהליך. פברואר עד מרץ הם החודשים האסרטיביים שלכם וזה בדיוק הזמן ליוזמות חדשות.

דגים - להשקיע בזוגיות ובמעגל החברתי

השנה הזו מתחילה באופן קצת לחוץ, בעיקר בגלל סטורן שנמצא מול המזל שלכם במזל בתולה, אבל בהמשך נראה שהלחצים שהיו עליכם בשנתיים וחצי האחרונות יורדים בהדרגה החל מחודש אוקטובר והלאה, כשסטורן עובר למזל מאזניים. כעת הזמן לממש את כל התובנות שקיבלתם הקשורות ליחסים ולזוגיות, לבנות יחסים משופרים והרמוניים יותר ולפנות מקום לאזור פעולה אחר בחייכם. הגיע הזמן להעמיק בנושאי חומר וכספים, לבנות לכם סדרי עדיפויות חדשים ולהשקיע בעבודה קשה ובקידום אתגרי בנושא שמעניין אתכם.

מיקומו של יופיטר במזל דלי, מביא איתו צורך לנקות משקעים שעצרו אתכם בשנים האחרונות. מודעות היא מלה מעניינת שיופיטר מביא לחייכם: מודעות לעצמכם ולסביבה הקרובה, מודעות לחיים ומודעות ליחסים קרובים. זהו גם זמן טוב להשקיע בפרוייקטים שדורשים מכם התמסרות מוחלטת מאחורי הקלעים: ספר שרציתם לכתוב, עבודה סמינריונית, טיפול פסיכולוגי, סדנה רוחנית - כל מה שמקדם אתכם, אבל חשוב לעשות באופן שקט וללא הפרעה.

פלוטו שישהה השנה ובשנים הקרובות במזל גדי, ישים את הדגש על הצד החברתי שלכם. הדגיג הוא יצור ביישני בדרך כלל ואילו מיקומו של כוכב פלוטו במזל גדי, ירחיב בשנים הקרובות את המעגל החברתי שלכם והמעורבות שלכם בכל מה שקשור לצד החברתי של החיים. הדלי הוא ממילא מזל חברתי וידידותי למדי, אך כאן ינתנו להם הזדמנויות לא רק לדעת יותר, אלא גם להשפיע על מהלך העניינים באופן אקטיבי יותר. מעורבות במוסדות וארגונים בחייכם, הקמת חברה או הצטרפות לחברה קיימת או פעילות בקבוצה, ישרתו היטב את המטרות שלכם והשנה היא הזמן ללמוד איך לעשות זאת.

מרץ ואפריל הם החודשים האסרטיביים של השנה. מרס שוהה במזל שלכם ומביא איתו פרק זמן אקטיבי שאותו כדאי לנצל לנושאי קריירה. יולי ואוגוסט הם חודשים ביתיים למדי: זמן טוב להשקיע בבית ובמשפחה ולחזור לתחושת הביחד שחסרה לכם עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully